Fredrik Steinsvik

Autorisasjon (2013)

Fredrik Steinsvik er en av 12 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Fredrik Steinsvik

Fornøyd

Skeptisk i starten. Forrhåndsdømte han mye på grunn av tilbakemeldingene her. Startet dårlig med at han var telefon vakt. Noe som gjorde at jeg ikke fikk full oppmerksomhet. Kan virke stressa. Men han er flink å spør om det er mer jeg vil prate om. Hyggelig type. Men du får ikke ta tester om du mangler noe visst du ikke er slapp eller har symptomer på noe. Ønsket sjekk om mangler på vitaminer og lignende siden jeg prøvde å bli gravid. Det er vel egentlig helt innafor at han sa nei på.

Veldig bra !

Jeg har aldri hatt en lege som har tatt mine problemer så på alvor som Fredrik! Han undersøker grundig og er han usikker, undersøker han med andre hva de evnt kan gjøre. Aldri opplevd han som travel.

Behagelig og hyggelig

Veldig fornøyd med han som lege. Opplever å bli tatt seriøst, han er enkel og prate med, har en lett og behagelig tone og holdning med deg som pasient i fokus.

Arrogant og ufin!

Hadde hørt mye bra om han, og byttet derfor til han når jeg var i en krise. "Heldigvis" var han ute i spesialisering da, og hadde vikar, som hjalp meg veldig.
Opplever Fredrik som arrogant og ufin. Har det travelt når man er der, og det er vanskelig å få tatt opp alle problemstillinger når man er der. Mulig han er faglig flink, men så langt har jeg ikke hatt noen erfaring som kan støtte dette.
Man betaler faktisk for en tjeneste når man går til legen, og da forventer i alle fall jeg å bli hørt og sett!

Arrogant

Tar ikke seriøst det som jeg som pasient forteller.Ikke hyggelig som person heller.Glad jeg byttet!Virker lite interessert i det jeg forteller,arrogant.