Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av Sjøgata Medical

ikke medmenneske

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Han prøver vel så godt han kan men han er ikke flink med folk som har sine plager. Litt spesielt at det virker som en bekjent skryter mye av ham her, siden det ikke stemmer så godt. Fordi det føles som at de han kjenner er han grei med men han har null respekt for folk han ikke ser på som verdt noe.

God oppfølging

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Har alltid hatt god oppfølging av Tatjana. Hun ønsker alltid å være til hjelp. Tillit og respekt er nøkkelordene jeg vil bruke. Alltid tilgjengelig. Er empatisk og lyttende, og har en god framtoning. Hun ser alltid mennesket og går varsomt fram når noe er utfordrende, og bruker den tiden som trengs.

Arrogant

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Tar ikke seriøst det som jeg som pasient forteller.Ikke hyggelig som person heller.Glad jeg byttet!Virker lite interessert i det jeg forteller,arrogant.

Flink med barn.

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Hele familiens fastlege. Veldig flink med små barn, får tilliten deres og får lyttet og sjekket uten gråt. Har alltid blitt tatt på alvor. Og han har en litt uformell tone som passer meg fint. Han har permisjon nå, men ser fram til han er tilbake.

Fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Min opplevelse av Fredrik var god, til tross for at jeg ikke hadde særlig behov for legetimer. De få gangene tok han meg seriøst, lyttet og var imøtekommende.