Sjøgata Medical

Kontakt

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(48)
48 vurderinger
Tilgjengelighet
(39)
39 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(42)
42 vurderinger
Service
(36)
36 vurderinger

Siste vurderinger av Sjøgata Medical

Flott og forståelsesfull lege!

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har møtt mye stigmatisering og stygg behandling fra helsevesenet i mange år! Ble plutselig overflyttet til Sjøgata da forrige fastlege skulle redusere pasientmendgden sin! Har bare EN ting å si:
En mere forståelsesfull, folkelig, omsorgsfull lege skal du jaggu lete lenge etter!

Veldig bra !

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har aldri hatt en lege som har tatt mine problemer så på alvor som Fredrik! Han undersøker grundig og er han usikker, undersøker han med andre hva de evnt kan gjøre. Aldri opplevd han som travel.

Behagelig og hyggelig

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig fornøyd med han som lege. Opplever å bli tatt seriøst, han er enkel og prate med, har en lett og behagelig tone og holdning med deg som pasient i fokus.

Arrogant og ufin!

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde hørt mye bra om han, og byttet derfor til han når jeg var i en krise. "Heldigvis" var han ute i spesialisering da, og hadde vikar, som hjalp meg veldig.
Opplever Fredrik som arrogant og ufin. Har det travelt når man er der, og det er vanskelig å få tatt opp alle problemstillinger når man er der. Mulig han er faglig flink, men så langt har jeg ikke hatt noen erfaring som kan støtte dette.
Man betaler faktisk for en tjeneste når man går til legen, og da forventer i alle fall jeg å bli hørt og sett!

Distansert

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

På det praktiske og medisinske er hun veldig flink og finner kjapt ut hva som feiler deg.
Og forteller deg alt du trenger å vite angående medisiner osv.
Dette er tommel opp.

Men når man ikke blir hilst ordentlig på når du kommer inn som akuttpasient på legevakten føler du deg ikke akkurat velkommen.
Jeg har forståelse for at legeyrket er et travelt yrke uten like, men hils i det minste på pasienten. Det gjør de andre steder.
Og når fokuset går mest på at det ikke er tilstrekkelig utstyr blir dette litt dumt. Er ikke av den nervøse typen men er nok fler av de som syns dette er distraherende under ett legebesøk.
Er og en fordel å få hentet ut resepter på medisin du trenger for å bli frisk. Og slippe å ringe ned både legekontor og legevaktsentralen for info.