Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av Sjøgata Medical

Flink med barn.

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Hele familiens fastlege. Veldig flink med små barn, får tilliten deres og får lyttet og sjekket uten gråt. Har alltid blitt tatt på alvor. Og han har en litt uformell tone som passer meg fint. Han har permisjon nå, men ser fram til han er tilbake.

Fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Min opplevelse av Fredrik var god, til tross for at jeg ikke hadde særlig behov for legetimer. De få gangene tok han meg seriøst, lyttet og var imøtekommende.

Styr unna!

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Arrogant og fjern, virker egentlig bare som om han mener jeg kaster bort tiden hans. Går fort å få time hos han (ettersom ingen vil behandles av han, kanskje?), men det gjør ikke opp for det faktum at det virker som om han ikke tror på meg når jeg forteller om problemene mine.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Erlend Jørgensen Skrevet

Erlend har vært min fastlege i en årrekke. Han tar seg god tid og lytter til hva jeg har å si når jeg kommer innom. Virker kunnskapsrik i undersøkelses-situasjoner. Henviser videre når det trengs og oppfølgingen er tipp topp. Føler meg svært godt ivaretatt hos Erlend.

Fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Han lytter og forstår hva jeg sier. er nesten som om han kjenner plagene mine slike som han beskriver de :)
Gikk ut med et smil!