Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Behagelig

Lege: Stine Skar Eriksen Skrevet

Meget dyktig, omstendig trivelig lege, som du lett får tillit og tro på. En fin opplevelse hos legen.

Fikk dårlig førsteintrykk

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Virker ikke så interessert i å sette seg inn i helheten. Har flere ganger hentet meg inn 10-15 min for seint, og virker mest opptatt av å bli fort ferdig, sånn at han kan ta inn forsinkelsen. Jeg har vært fornøyd med og tillit til at han har tatt omfattende nok prøver, men savner at han setter seg inn i mine saker, og at han ser meg som person. Må hver eneste gang fortelle på nytt hva jeg trenger hjelp til, virker som han har dårlig evne til å se kroppen som helhet hvis man har flere ting han må forholde seg til.

Fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Skeptisk i starten. Forrhåndsdømte han mye på grunn av tilbakemeldingene her. Startet dårlig med at han var telefon vakt. Noe som gjorde at jeg ikke fikk full oppmerksomhet. Kan virke stressa. Men han er flink å spør om det er mer jeg vil prate om. Hyggelig type. Men du får ikke ta tester om du mangler noe visst du ikke er slapp eller har symptomer på noe. Ønsket sjekk om mangler på vitaminer og lignende siden jeg prøvde å bli gravid. Det er vel egentlig helt innafor at han sa nei på.

Flott og forståelsesfull lege!

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Har møtt mye stigmatisering og stygg behandling fra helsevesenet i mange år! Ble plutselig overflyttet til Sjøgata da forrige fastlege skulle redusere pasientmendgden sin! Har bare EN ting å si:
En mere forståelsesfull, folkelig, omsorgsfull lege skal du jaggu lete lenge etter!

Veldig bra !

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Jeg har aldri hatt en lege som har tatt mine problemer så på alvor som Fredrik! Han undersøker grundig og er han usikker, undersøker han med andre hva de evnt kan gjøre. Aldri opplevd han som travel.

Dette er en Pluss-tjeneste.