Mirja Aamodt

Autorisasjon (2006)

Mirja Aamodt er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Mirja Aamodt

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg opplever Mirja som en lege som ønsker å hjelpe meg med problemstillingene jeg kommer til henne med.

Jeg opplevde henne som litt stresset og brå når jeg først begynte å gå til henne, men i det siste har hun vært forståelses full og prøvd å hjelpe meg så godt hun kan.

Hun har god kunnskap og henviser videre hvis det er nødvendig.

Veldig dårlig første oppmøte som patient

Ventet 40 min på venterom uten å få informasjon om forsinkelse .
Jeg kommer inn på Mirja kontoret ,spurte henne at vi venter lenge uten å få beskjed slik vi kan koordinere andre sakene som blir forsinket
Jeg fikk en overrekkelse svar at jeg kan bytte fastlege og hun ikke så mye til sine patenter .første møte var avvisende og ubehagelig og uprofesjonelt .jeg har ventet en full måned september ned smerter og hun oppfordre meg til å gå annen lege .lege Mirja er ansatt hos Nodre Follo kommune ,eier ikke eget klinikk ,hun skal hjelpe alvorlig syke pasienter og ikke belaster oss enda mer.
Jeg synes at lege Mirja skal få beskjed fra overordne sine til å ikke jage ut norske partienter som kjempe for å leve siste tiden som er igjen.
Jeg har aldri opplevt då dårlig behandlinger i 40 årene som jeg levte i God Norge.Lege gjør din jobb ,og jeg har jobbet full som Gammel NTH sivil ingeniør 80 tallet.Alle er utsatt for stress og belastning ,men noen absorbere det ,og lege Mirja eksploderte på sin Patient
Mvh
[Navn fjernet av moderator]

Dyktig og pliktoppfyllende

Jeg synes Mirja Aamodt er en dyktig lege som følger meg opp på en fin måte. Og dersom noe går bra for meg kommer hun med oppmuntrende ord. Derfor vil jeg gjerne beholde henne.

Frekk, uprofesjonelt og uregulert

Mirja tar bare i mot en symptom av gangen, har du flere utfordringer må du bestille flere legetimer. Mirja smiler sjelden, og har aldri tid til noen ting. Når man ber om hun kan hente noe til deg fordi det er hun som først åpner døra og man kan ikke gå gjennom før legen henter deg, svarer hun at hun er lege, blir meget irritert og hun gjør det du har bedt om å gjøre mens hun klager underveis og leverer til deg det på en aggressiv måte.

Jeg håper at hun er kunnskapsrik og flink til å behandle pasientene sine, men hennes måte å behandle folk gjør at jeg holder meg langt unna henne, og det anbefaler jeg alle å gjøre.

Styr unna

Må alltid vente lenge for å komme inn, for så å føle på skyld for at hun har dårlig tid. Tar seg ikke tid til å svare på spørsmål. Hun avfeier de. Du sitter likesågodt som et spørsmålstegn når hun er ferdig. Ikke dra hit dersom dere venter barn - en kaldere dame må man lete lenge etter… Bytter fastlege.