Mirja Aamodt

Stasjonstorget Legesenter DA

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mirja Aamodt er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Mirja Aamodt

Lang ventetid og dårlige rutiner

Har måttet vente i 40 minutter minst hver gang jeg skal inn til Mirja. Glemmer å skrive rekvisisjoner og «gir opp» å finne løsninger selv med relativt enkle problemstillinger.

Grundig og meget hyggelig.

Datteren min ble påkjørt i skibakken og undersøkt av totalt 3 leger på 4 dager som pirket litt og kalte smertene muskulært. Etter 5 dager sendte jeg henne på legevakta og der ble hun møtt av Mirja som tok henne på alvor, sjekket reflekser og sendte henne rett til røntgen og MR. Datteren min hadde kompresjonsbrudd i 2 ryggvirvler og kunne blitt lam hadde det ikke vært for Mirja.
Meget grundig og flink lege!

Tillitsvekkende og flink med barn

En lege jeg føler tillit til og som kommuniserer godt både med meg og sønnen min (barnehagealder). Slår opp og undersøker ting mens du er til konsultasjon, og lytter og tar hensyn til dine ønsker/meninger. Har også gått til henne som gravid og møtte ikke annet enn støtte og forståelse da det ble behov for sykemelding mot slutten av graviditeten. Bruker god tid og stresser ikke med å bli ferdig "på tida", og dét er nok en av grunnene til at det nesten alltid er litt forsinkelse.

Fantastisk flott lege

Jeg har hatt noen fastleger, men Mirja er desidert den beste. Har satt seg inn i det som plager deg, tar deg på alvor, setter av god tid og er fantastisk flott fastlege. Anbefales på det varmeste.

Verste legen jeg har hatt

Var hos henne et par ganger ifbm svangerskap. Da jeg beskrev plager jeg hadde ble jeg møtt med lite forståelse og "svangerskap er ingen sykdom"-mentalitet. Nei, det er ingen sykdom, men du må ta det kvinnen forteller på alvor. Har byttet fastlege og vært på i arbeid hele svangerskapet, ikke takket være denne legen i alle fall. Anbefales ikke for gravide.