Kenneth Tieng Nguyen

Holter Legekontor

2014

Holter Legekontor Telefonnummer63 93 05 5063 93 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tulipanveien 4 2034 Holter
Kenneth Tieng Nguyen er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Kenneth Tieng Nguyen

Trygg og kunnskapsrik

Han tar seg god tid, flink til å lytte, alltid blid og hyggelig, forståelsesfull, og full av omsorg for sine pasienter

Meget dyktig

Dyktig og hyggelig lege som sender deg videre straks han har mistanke om noe som er galt.
Oppdaget kreft hos meg, er nå frisk takket være denne mannen.

Ung dyktig lege

Jeg hatt Kenneth siden 2015 og jeg vil aldri bytte lege. Han tar deg seriøs og gir seg ikke før han finner ut hva som feiler èn - han undersøker til ytterste før han tar en vurdering! Super fornøyd!!

Sympatisk og flink

Beste fastlegen jeg har hatt. Sympatisk og flink, både med voksen og barn. Tar seg god tid når det er nødvendig.

Trygg, kunskapsrik og dyktig

Har fått god kontakt med legen fra dag en, god til å innhente kunskap når han trenger det. En lege som rådspør andre leger på kontoret hvis usikker, noe som gjør at man får en ekstra trygghet av å gå til ham. Sender deg heller videre i systemet en gang for mye enn en gang for lite. Empatisk, trygg en lege man kan snakke med og som virkelig tar en på alvor. En lege som jeg vil ha so fastlege i mange år fremover. Absolutt å anbefale for andre.