Tuva Kolstad Hertzberg

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Tuva Kolstad Hertzberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tuva Kolstad Hertzberg

Døv lege

Hun overkjører pasient fullstendig, hører ikke i det hele tatt. Fikk denne legen når tidligere lege gikk av med pensjon.

Dårlig lege

Legen virker overkjørende og tar ikke pasienten på alvor. Hun kommer raskt i forsvarsposisjon hvis man har spørsmål, i stedet for å lytte. Ingen god opplevelse.

Svært dyktig lege som tok meg på alvor fra første møte

Hun lyttet til meg, tilpasset seg min tilstand i forhold til min tilstand. ga litteraturanbefalinger, og alternativer metoder jeg kunne benytte meg av for å bedre min helse

Mangelfull oppfølging

Mange ord og lite handling. Vanskelig å forholde seg til. Lite profesjonell fremtoning og står ikke for hva hun har sagt ved tidligere konsultasjoner. Manglende oppfølging på flere plan. Får følelsen av ikke å bli trodd. Jeg kommer til å bytte lege ved første anledning.

Misfornøyd

Virker som hun ikke tror på det man sier. Hun tror alt er psykisk. Veldig ubehagelig å ha en sånn lege som ikke tar deg seriøst. Aldri opplevd det med noen andre leger tidligere. Kommer til å bytte lege så fort det er ledig hos noen andre.
Jeg var veldig fornøyd med min forrige lege. Ble tildelt henne da forrige lege gikk av med pensjon.