Tuva Kolstad Hertzberg

Tlf: 23 03 78 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tuva Kolstad Hertzberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tuva Kolstad Hertzberg

Dyktig og kunnskapsrik

Lyttende og empatisk lege som tar seg god tid og går grundig til verks. Anbefales på det sterkeste. Hun er kunnskapsrik og trygg.

Døv lege

Hun overkjører pasient fullstendig, hører ikke i det hele tatt. Fikk denne legen når tidligere lege gikk av med pensjon.

Dårlig lege

Legen virker overkjørende og tar ikke pasienten på alvor. Hun kommer raskt i forsvarsposisjon hvis man har spørsmål, i stedet for å lytte. Ingen god opplevelse.

Svært dyktig lege som tok meg på alvor fra første møte

Hun lyttet til meg, tilpasset seg min tilstand i forhold til min tilstand. ga litteraturanbefalinger, og alternativer metoder jeg kunne benytte meg av for å bedre min helse

Mangelfull oppfølging

Mange ord og lite handling. Vanskelig å forholde seg til. Lite profesjonell fremtoning og står ikke for hva hun har sagt ved tidligere konsultasjoner. Manglende oppfølging på flere plan. Får følelsen av ikke å bli trodd. Jeg kommer til å bytte lege ved første anledning.

Misfornøyd

Virker som hun ikke tror på det man sier. Hun tror alt er psykisk. Veldig ubehagelig å ha en sånn lege som ikke tar deg seriøst. Aldri opplevd det med noen andre leger tidligere. Kommer til å bytte lege så fort det er ledig hos noen andre.
Jeg var veldig fornøyd med min forrige lege. Ble tildelt henne da forrige lege gikk av med pensjon.