Joseph de Luca

Autorisasjon (2012)

Joseph de Luca er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Joseph de Luca

Dyktig og imøtekomme

Blid, imøtekomme, kunnskapsrik, flink med barn. Effektiv og forståelsesfull. Har kun hatt barna mine der, han har min tillit!

Vennlig og profesjonell

En meget dyktig lege! God på kommunikasjon, tydelig og flink til å forklare. Har inntrykk av at han bruker noen minutter på å forberede seg før pasienten kommer, har som regel god kontroll på tingenes tilstand. Godt humør og lun humor, samtidig alvorlig når det trengs. Ikke redd for å henvise for videre utredning eller behandling, kjenner mao. sitt kompetansenivå. Er også meget kjapp til å følge opp, ting blir ikke liggende i "bunken". Som regel kort ventetid på venterommet.

Verdens beste fastlege

Jeg har ikke et negativt ord å si om denne fastlegen. Utrolig dyktig lege med glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Dyktig fastlege, og en av de beste jeg har hatt. Tålmodig, og dyktig men samtidig informativ.
Veldig lett å kommunisere også.

Trygghetsskapende og blid

Legen møter deg med et varmt håndtrykk, og er veldig klar og tydelig på hva han sier. Han skaper en følelse av trygghet rundt seg, og man føler seg ivaretatt. Flott fyr, blid, har humor, og 100% profesjonell. Anbefales sterkt.