Joseph de Luca

Autorisasjon (2012)

Joseph de Luca er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Joseph de Luca

Profesjonell og hyggelig

Joseph er veldig hyggelig, kan smile og spøke litt. Følte han virkelig hørte på hva jeg sa, og skjønte at han visste hva han drev med. Alle leger burde vært som ham, profesjonell og hyggelig som bare det!

Jeg er fornøyd med Joseph de Luca som fastlege til å være så ung og relativt nyutdannet.

Jeg har bodd i Elverum i 2,5 år og har hatt denne legen som fastlege. Det er en usedvanlig høflig og hyggelig mann som tar seg tid til å lytte til pasientens hjertesaker, henviser fort videre til ev. spesialist, gir skriftlige tilbakemeldinger og følger opp saken. Jeg gir ham 6 terningkast og minst 1 ekstra stjerne på den medisinske legehimmelen.

En veldig engasjert lege

En veldig flink og engasjert lege. Han tar pasientens bekymringer veldig seriøst og refererer videre til spesialist ved behov.

Fantastisk lege

Joseph DeLuca er en fantastisk lege. Tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Han er alltid blid, hyggelig og imøtekommende!

Helt ok lege, men ikke det beste legekontoret.

Imøtekommende. Blid. Ung. Spør om han ikke forstår. Flink til å henvise. Kan prate litt fort til tider.