Brita Merete Zinck

Songdalsvn.53 4645 Nodeland
Brita Merete Zinck er en av 106 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Brita Merete Zinck

Trygg, omsorgsfull og lyttende

Denne legen er utrolig skjønn og flink til å lytte. Jeg har vært der en del i forbindelse med psykisk helse, og legen er veldig samarbeidsvillig og står på for å henvise til ulike hjelpetilbud. Hun er støttende, omsorgsfull og bryr seg om pasientene sine. Hun er alltid i godt humør. Legen anbefales på det sterkeste. Utrolig varmt menneske.

Oppmerksom og tilstedeværende

Flott lege som rommer livet!

Presis i sine formuleringer og velvalgte råd. Samlende av natur!

Registrerer at hun også tar symptomer på alvor. Dyktig på underlivsundersøkelser.

Dyktig og omsorgsfull

Meget hyggelig og imøtekommende lege, utrolig lett å kommunisere med. Brita er alltid smilende og positiv, og er utrolig hjelpsom og dyktig som lege.

Medmenneskelig og faglig dyktig!

Har blitt tatt imot på en fantastisk måte enten det gjelder fysiske plager, eller når livet har vært tungt og vanskelig.
Har byttet fastlege noen ganger pga flytting, og fordi fastlege har sluttet, men Brita har vært den beste jeg har vært borti!
Hun tar seg alltid god tid, og jeg får tid til å forklare alt jeg har på hjertet.
Får følelsen av at hun bryr seg, hun er omsorgsfull og et varmt medmenneske!
Hun tar symptomer på alvor, og følger opp med prøver og undersøkelser. Gir alltid tilbakemelding på prøvesvar. Ringer opp hvis noe er "galt" på prøver. Sier at hun gjerne vil ha tilbakemelding på hvordan det går, selv om hun strengt tatt ikke hadde trengt det. Er det noe jeg lurer på, men hun ikke kan svare på umiddelbart - undersøker hun det til neste gang.
Føler meg 100% ivaretatt!!
Anbefaler henne på det varmeste. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Veldig flink lege

Tar seg tid, og virker oppriktig og kommer raskt med tilbakemeldinger på blodprøver.
Oppleves empatisk og grundig, faglig trygg