Bjarte Sandve Helgøy

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Bjarte Sandve Helgøy er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Bjarte Sandve Helgøy

Spydig og gjør ikke jobben sin

Er en jente på 20 år og var på time hoss Helgøy angående henvisning til psykolog og røntgen på sykehus, ble møtt med en vegg og endte med at jeg jeg gråt da timen var ferdig. Bestilte en ny time uken etter angående akkurat det samme, da fikk jeg tilslutt henvisning til psykolog og røntgen etter å ha pratet i 1 time. Ringte legekontoret 2 måner senere for å høre hvor jeg er på ventelisten, og får til svar at jeg ikke er på venteliste noen plass, verken på sykehus eller til psykolog. Doktor Helgøy har visst også flyttet meg over til en annen lege på legekontoret nå. Uprofesjonell og gjør virkelig ikke jobben sin

Kald

Leste en god del anmeldelser før jeg valgte han men tenkte å la tvilen komme til gode. Han ga meg ikke et øyekast før han skulle vise meg ut døren. Første og siste møte med han. Jeg følte meg som en idiot som kom. Dette selv om jeg ble sendt dit av akutten etter et bekymringsverdig forhold. Mitt inntrykk: En kald legerobot med nesen konstant inni pc-skjermen.

Arrogant og lite behjelpelig

Første inntrykket etter første lege besøk var at han er arrogant og ikke interessert å hjelpe. Fikk beskjed om å kontakte ett annet kontor for å få hjelp, det viste seg at det var helt feil og at fastlegen (han) skulle egentlig hjelpe meg. Vanskelig å prate med og vil bare ha meg fortest mulig ut av kontoret. Jeg var høflig og saklig.

Lite lyttende, tar forhastede konklusjoner

Tok seg aldri tid til å bli kjent med meg som person eller pasient. Kom med svar på symptomene mine før han fikk sette ordentlig på det. Måtte krangle med han for å få en henvisning til spesialist (Noe hadde blitt anbefalt tidligere av en spesialist) Veldig lite imøtekommende. lytter ikke på det jeg sier, kommer bare med kommentarer som "det bare er sånn"

Vil ikke anbefale

Arrogant, lite imøtekomende

Hilser ikke når du kommer inn, virker uinteressert og lite profesjonell i sin væremåte og kommunikasjon.Følte meg ikke ivaretatt og sliter litt med tillitten til denne legen.Kommer heretter til å takke nei til å bli henvist til denne legen hvis fastlegen trenger vikar.