Alan Douglas Valenzuela Torres

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord
Tlf: 55 51 30 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alan Douglas Valenzuela Torres er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alan Douglas Valenzuela Torres

En fantastisk grei lege kan være litt vimsete av og til 😊H

Han tar seg tid til å lytte å følge opp og hjelpe til med det jeg trenger hjelp til. Han er altid smilende og blid og flink til å sette seg inn i sykdomsbildet og forståelsesfull. Jeg ville absolut ha anbefalt han til lege 😊

Kjempefin lege

Har tatt vare på meg som pasient igjennom svært alvorlige hendelser i livet mitt. Veldig fin og varm fyr, har god humor. Dyktig i faget sitt, behagelig og tar seg tid.

god lege,Får alltid den hjelpen jeg trenger, rask timebestilling

jeg er gravid, får raskt time, blir henvist med en gang hvis jeg trenger det. han er flink til å lytte.
av og til mangler det såpe eller dopapir på doen der. det er litt irriterende. men ingenting å si på legen.
man får lett time via sms og man får fort time når man ringer

Veldig god fastlege

Legeforholdet startet ved at han var vikar for min fastlege men han har nå blitt min fastlege. Han er en lege jeg vil anbefale fordi han er god til å lytte, kommer med forslag til løsninger og følger opp det han sier. Jeg er veldig fornøyd med denne legen og anbefaler han gjerne til andre!

Fantastisk lege!

Alan Torres er utrolig dyktig. Han tar deg på alvor, tar seg god tid til pasientene sine, henviser deg videre hvis det er behov, har medfølelse for andre og alt i alt, en fantastisk lege! Anbefales på det varmeste :)