Vadmyra Legekontor

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Vadmyra Legekontor

Topp service

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Imøtekommende og hyggelig lege - lytter og tar seg tid. Kjem med fornuftige vurderinger. Suveren øreskyll :)

Varm og forståelsesfull

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Syntes det er mye ufortjente dårlige anmeldelser her av Alan. Hatt han som fastlege siden 2016! Jeg er utrolig fornøyd med han. Han er veldig grei, forståelsesfull og behjelpelig! Eneste negative må være at det er vanskelig å få time. Han er veldig opptatt. Heldigvis har han vært behjelpelig via Helse-Norge når jeg har hatt spørsmål eller behov for resepter osv. veldig fornøyd med Alan!

Trygg og imøtekommende

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Alan Torres har vært legen min i rundt åtte år. Jeg har hele veien opplevd at han har tatt meg og mine bekymringer og symptomer på alvor, og han har gitt meg god behandling og gode anbefalinger når behandling ikke har vært et alternativ. Han gir tilstrekkelig informasjon og svarer på spørsmål, og har henvist meg videre når det har vært behov for det. Han er i tillegg lett å prate med om det aller meste, og oppleves som en lege som det er komfortabel å gå til med alt fra celleprøve til henvisning til psykolog. Han har vært tilgjengelig og hjelpsom. Jeg ville anbefalt Alan Torres som fastlege, og dersom jeg hadde blitt boende i området ville jeg fortsatt hatt han som min fastlege.

Dårlig til å kommunisere

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Oppfatter at han ikke er flink på kommunikasjon. Ved en anledning hadde han også med en annen mann i konsultasjonen uten å informere om hvem den mannen var og uten å spørre om det var greit om denne personen i det hele tatt var med på konsultasjonen. Fra tidligere er jeg vant til at man informerer om slikt.

Uprofesjonell yrkesutøver

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Legen pratet i ett bankende kjør og la ut om privatlivet sitt og om andre pasienter. Selv ble jeg ble avbrutt og kom ikke til orde for å forklare meg.

Han kom med lange avhandlinger om andre pasienter, og min situasjon ble så sammenlignet med dem. Konklusjonen om hva som kunne feile meg ble tatt på grunnlag av hva som feilte "de andre", og ikke meg, for jeg fikk aldre sagt hva jeg hadde på hjertet.

Jeg går ikke til en lege for å bli fortalt om hva som feiler andre pasienter eller om hva som plager legen. Jeg går til legen for å bli lyttet til om hva som plager/feiler meg for deretter å gjøre undersøkelser basert på hva jeg sier.

Legekontoret fungerer langt fra optimalt. Alle hører hva man sier til sekretæren, det prates høyrøstet og private opplysninger spres til alle på venterommet.

Holder på å skifte lege.