Vadmyra Legekontor

Telefonnummer55 51 30 9055 51 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av Vadmyra Legekontor

Hører ikke etter

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Det hjelper lite dersom en lege er "kjekk og kunnskspsrik" dersom legen hele tiden avbryter pasienten, og pasienten aldri får snakket ferdig.

God lege, rask timebestilling

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Alan Torres er en dyktig lege. Han er flink til å lytte. Han er alltid smilende og blid. Jeg er fornøyd med han som fastlege. Rask og enkel timebestilling. Anbefales på det sterkeste

Dyktig

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Meget fornøyd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefale

vikarlegen til Fougou

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Er så fornøyd med vikarlegen til dr.fougou har nå vært hos henne 3ganger,hun tar meg og min helse alvorlig.ble møtt av en lege som allerede hadde lest seg opp i min journal,og visste om min helse da jeg kom.hun følger opp,og henviser videre der det er nødvendig.håper hun blir i stillingen lenge.da jeg føler meg trygg hos henne.hun virker erfaren,og har stor kunnskap om de ting jeg har tatt opp!

Lite behjelpelig vikar lege.

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Har vært 2 ganger hos vikar legen for Fougou.Hun virker lite intressert i jobben sin,og har dårlig kunnskap.Har etter vært der måtte gå hjem og google MR svar for å få vite hva det gikk i.Hun er vikar og bør annstrenge seg litt mer i jobben sin,lytte til hva pasient har og si,så hjelpe på best mulig måte.Lite lyst å gå til hun igjen.