Vadmyra Legekontor

Telefonnummer55 51 30 9055 51 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av Vadmyra Legekontor

Dyktig, Profesjonell, Anbefales til kvinner

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Jeg har nå vært hos vikar legen Dr. Antonia Peiris 4 ganger. Hun tar meg vel i mot hver gang, hører på hva jeg sier og har en bra forståelse av pasient sine bekymringer. Hun har vært veldig flink til å følge opp også.
For en ung dame så er hun veldig dyktig og profesjonell og som en kvinne, føler jeg meg veldig trygg hos henne.
Jeg er svært fornøyd med hun og håper hun blir her lenge.

Hører ikke etter

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Det hjelper lite dersom en lege er "kjekk og kunnskspsrik" dersom legen hele tiden avbryter pasienten, og pasienten aldri får snakket ferdig.

God lege, rask timebestilling

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Alan Torres er en dyktig lege. Han er flink til å lytte. Han er alltid smilende og blid. Jeg er fornøyd med han som fastlege. Rask og enkel timebestilling. Anbefales på det sterkeste

Dyktig

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Meget fornøyd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefale

vikarlegen til Fougou

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Er så fornøyd med vikarlegen til dr.fougou har nå vært hos henne 3ganger,hun tar meg og min helse alvorlig.ble møtt av en lege som allerede hadde lest seg opp i min journal,og visste om min helse da jeg kom.hun følger opp,og henviser videre der det er nødvendig.håper hun blir i stillingen lenge.da jeg føler meg trygg hos henne.hun virker erfaren,og har stor kunnskap om de ting jeg har tatt opp!