Ahmad Khalid Faizi

Autorisasjon (2012)

Ahmad Khalid Faizi er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Ahmad Khalid Faizi

DEN BESTE

Jeg hadde mistet tillit til leger da jeg fikk anbefaling om dr Faizi. Og han er fantastisk - faglig dyktig, empatisk, snill og lyttende, og får ting gjort med utredning og planer videre. Akkurat slik det burde gjøres. Tusen takk!

Kvinne 52

Tipp topp

Flink med barn, flink med voksne. Rolig og trygg. God lytter også. Føler meg godt ivaretatt om det er meg selv eller barna han behandler. Meget fornøyd med alle besøk vi har hatt.

Drømmelege

Jeg har hatt Faizi for noen år siden, da han var vikar/ekstra på Årnes legesenter. Både jeg og mora mi likte han kjempe mye, og ble veldig trist da han byttet for å jobbe i en annen by. Han virkelig bryr seg om sine pasienter, kan kjempe mye, er villig til å forklare deg alt og bruker mye innsats for å roe deg ned hvis han ser du er bekymret. Måtte fjerne noen føflekker hos han, eneste lege som ga svar på prøver selv for å si at alt var bra. Har hatt mange leger etter han, ingen som han. Håper han aldri mister sin måte å jobbe på. Hyggelig menneske også.

Man blir tatt på alvor

Jeg var skeptisk til ny fastlege etter å ha hatt en jeg var veldig fornøyd med i 7 år. Men Khalid fikk meg kjapt til å kjenne at jeg ble tatt på alvor og han virket genuint interessert i å hjelpe meg.

Kunnskapsrik og ærlig

Jeg opplever ham som kunnskapsrik, ærlig, motiverende og jeg har tillit til ham. Flink med både barn og voksne.