Apotekgården Legesenter

Jernbanegata 12A 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Apotekgården Legesenter

Helt umulig å få tak i

Lege: Elisabeth Løvtangen Skrevet

En bra lege når man faktisk får møte eller snakke med henne, men det siste året har jeg nesten bare møtt turnusleger (som riktignok har vært flinke, men de er ikke fastlegen min). Når jeg har avtale om at hun skal ringe meg opp for telefonkonsultasjon på en bestemt dag, tar det flere dager før hun faktisk ringer. HELT håpløst å forholde seg til.

Beste fastlege!

Lege: Elisabeth Løvtangen Skrevet

Som kronisk syk gjennom mange tiår, så kan jeg virkelig si at jeg har møtt mange arrogante og lite forståelsesfulle leger. Men de aller fleste gjør så godt de kan. Elisabeth går den «ekstra milen» for deg. Snur alle stener, sjekker og dobbelt sjekker. Faglig dyktig, i tillegg til å være veldig forståelsesfull og lyttende. Man trenger ikke å grue seg til legetimen med henne altså!

Omsorgsfull og dyktig!

Lege: Karoline Rasmussen Aase Skrevet

Jeg fikk henne som vikarlege mens min fastlege var borte på videreutdanning. Karoline er en meget omsorgsfull, kunnskapsrik og dyktig lege! Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en like dyktig lege [Navn fjernet av moderator], så hadde jeg byttet til henne tvert!

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Karoline Rasmussen Aase Skrevet

Jeg opplever Karoline som en dyktig, trygg og sympatisk lege som er lett å snakke med. Hun er god til å følge opp og holder det hun lover. Hun ser deg som person og er god til å lytte. Jeg har følt meg svært trygg og ivaretatt gjennom et alvorlig sykdomsforløp, og anbefaler Karoline på det varmeste.

En fantastisk lege/person som vet hva gan driver med og han lytter👍

Lege: Ahmad Khalid Faizi Skrevet

Han har en egen evne til p lytte og p ta seg tid til å forklare «situasjonen». Han gir uttrykk av god kunnskap og jeg stoler på han👍