Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Meget bra lege

Lars har tid før deg, du blir sett og det bli tatt de prøver som trengs. Må du henvises blir du det. Lars husker deg fra gang til gang. Dette er en av de beste av fastlege du kan få. Om han ikke har ledig plass så sett deg i kø.

Trygg og flink

Dr. Gullestad er en flink lege. Har ingen problemer med å få time hos han og han tar alt jeg sier på alvor. Er veldig fornøyd med valg av fastlege.

Veldig sjeldent ledig time

Min fastlege Gullestad er det veldig vanskelig å få time hos. Du skal være utrolig heldig om du klarer å få en time i løpet av et halvt år. Jeg har ikke noe imot han personlig, men når han er oppført som min fastlege og ikke klarer å utføre jobben med å følge meg opp som pasient er jeg veldig skuffet. Vil ikke anbefale Lars Gullestad som fastlege for andre.

Dyktig lege

Dyktig lege som bistår når det er noe. Lett tilgjengelig når det er behov. Får også god bistand fra klinikken han jobber på hvis det skulle dukke opp noe.

Veldig dyktig

Kunnskapsrik, empatisk og effektiv fastlege. Henviser videre når nødvendig. Han holder tiden og tar seg tid til å lytte. Jeg har vært meget fornøyd.