Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Trygg og kunnskapsrik

En fastlege som er veldig kunnskapsrik innenfor sitt område. Jeg byttet fastlege og er utrolig fornøyd. Får rask og fin oppfølging og kjenner meg veldig trygg som pasient.

Elendig kommunikasjon

Jeg har inntrykk av at Lars Kristian er en helt ok lege. Det er imidlertid svært vanskelig å kommunisere med sentralbordet. Ventetiden ved telefon er uakseptabel, og det kommer mangelfulle og/eller "god dag mann økseskaft"-svar hvis man sender e-post. I tillegg evner ikke sentralbordet å innse hva som er kritisk og eventuelt haster. Jeg har opplevd dette en rekke ganger. Det er svært frustrerende og jeg er nå i kø hos ny lege.

Immøtekommende, kunnskapsrik, fleksibel og møter deg med respekt!

Jeg byttet fastlede 3 ganger før jeg kom til Lars Kristian. Dyktig, kunnskapsrik og tar seg tid til å sette seg inn i problemstillinger for å gi deg den beste behandlingen og oppfølgingen. Er fleksibel og setter gjerne opp oppfølging på telefon etter kjernetid frem i tid om nødvendig, forsøker å gjøre ring enklest mulig for pasienten. Alltid blid og imøtekommende, lytter og respekterer dine synspunkter og behov. Tar gode, veloverveide avgjørelser. Stiller alltid forberedt til konsultasjon. Beste fastlegen jeg har hatt!

Nedlatende og arrogant!

Opplever Gullestad som svært arrogant med null empati.
Føler Gullestad er mer opptatt av profitt enn å ta seg tid til pasienten.
Kommer til å bytte fastlege i nærmeste fremtid.

Effektiv, profesjonell, smart og innovativ!

Dr. Gullestad er virkelig en dyktig lege. Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fornøyd med tidligere leger jeg har gått til, før jeg byttet til Dr. Gullestad for ca 5 år siden. Her blir du tatt på alvor av en som ønsker å løse ditt problem på en best mulig måte. Da jeg har vært konkret med ulike problemstillinger har Dr. Gullestad vært meget dyktig, empatisk og forståelsesfull, samt vært åpen for flere mulige typer behandlinger iht hva som passer den enkelte best. Han er oppdatert/oppdaterer seg regelmessig på ny forskning og behandlingsmetoder. Han er ikke fastlåst i en fasit fra legestudiene som enkelte «gamle» lege-travere kan være.
Hvis du vet hva du trenger å ønsker fart i prosessen er Lars personen du vil ha på ditt lag. Han får ting til å skje, så fort det lar seg gjøre og han ligger definitivt ikke på latsiden, han kjemper for deg.
Lars kan til tider være utlånt til div. Sykehus ol pga sin dyktighet og kunnskap, men han har også veldig flinke vikarer i Dr. Svanevik og Dr. Diesen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd! Selv om jeg til tider har bodd lenger unna legesenteret enn ønsket, har det aldri falt meg inn å bytte lege. Jeg har også anbefalt Lars til flere jeg kjenner som har takket meg etter samme erfaring som jeg selv har hatt. Jeg må tilslutt også nevne at legekontoret gir en estetisk opplevelse, romslig, rent og lavt støynivå.