Lars Kristian Glæsel Gullestad

Tlf: 23 19 60 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Skuffet

Lars har vært min lege i kanskje 2 år men har sjeldent fått time hos han, som regel er det en praktikant jeg får time hos.
Syns han virker som en god lege når jeg faktisk får time hos han.
Men i dag ringte jeg for å få akutt time og som vanlig var han ikke ledig.
Når jeg ankommer da er Lars i resepsjonen og flørter med sykepleierne som han har gjort nesten hver gang jeg er der.
Jeg ankommer 10 minutter før min time og hele tiden er han i resepsjonen, etter jeg kommer ut fra praktikanten er han fortsatt i resepsjonen.
Vet ikke helt hvorfor han ikke hadde ledig time for sin pasient når han tydeligvis hadde masse tid for sykepleierne. Dette er ikke første gang men etter i dag har jeg fått nok av hvordan han praktiserer og bytter lege. Veldig uprofesjonelt.

Dårlig opplevelse!

Siden jeg har byttet min fastlege til Lars Gullestad har jeg aldri møtt ham! Jeg har ringt klinikken nesten hver dag i 2 uker i mer enn 20 minutter uten svar. Jeg er gravid i de første 3 uker og trenger virkelig hjelp og anbefalinger men ingen gidder å ta opp telefonen. Dette har jeg aldri opplevd og skal bytte lege med en gang!

Profesjonell

Hyggelig sted hyggelig lege.
Lytter og spørr. Ikke hatt mye kontakt med leger som pasient selv men hos Lars følte ja meg trygg og vilje at finne ut årsaken til min "lidelse"
Føles som ja valt rett fastlege nå etter flytte 😀

Hyggelig lege

Har nettopp fått dr Gullestad som lege, og er avhengig av en god lege da jeg er kronisk syk. Jeg synes han er dyktig, og kunnskapsrik til nå. Et minus er mye fjolling i resepsjonen hvor damene i resepsjonen og Gullestad flørter og flirer som noen fjortenåringer. Det ser veldig uprofesjonelt ut for oss som sitter på venterommet og ser dette.

Førsteinntrykket var bra, resten dårlig!

Føler at han stresser seg igjennom pasientene sine. Når jeg byttet fastlege så han ut som en bra lege med over 500 ledige plasser, men tror nok at han jobber med mye mer enn bare som fastlege på Colluseum. Ventelistene er ekstremt lange, og i tillegg føler jeg han rusher for å få unna flest mulige uten at jeg ble trygg på det jeg slet med..

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Madeleine og resten av helsesekretærene i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.

Fantastisk og kunnskapsrik lege

Meget kunnskapsrik - jeg fikk god forklaring på hva sykdommen min innebar (noe ingen andre leger har gjort) og vil absolutt fortsette å komme hit.

Alltid hjelp, alltid flink, hører alltid og alltid god oppfølgning.

Jeg har hatt Lars Gullestad som fastlege i 1 år og har aldri fått så bra oppfølgning og god service.

Som fastlege er han utvilsomt den beste jeg har hatt og har allerede anbefalt han til mange av mine nærmeste.

Kald og avvisende

Jeg byttet fastlege igjen samme dag etter ett besøk hos Gullestad. Han tok meg ikke på alvor og spøkte bort mye av det som plaget meg. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder.

Jeg ble ganske paff av hele fremtoningen hans og klarte ikke å stå på mitt, sånn som man kanskje burde, men jeg hadde egentlig bare lyst til å gå derfra ganske kjapt.

Rask og effektiv, samtidig som du føler deg godt hørt

Beste legen jeg har truffet på i løpet av livet!
Føler meg hørt, forstått og det er rett og slett veldig behagelig å gå til han.
Tar tester, spørr spørsmål, svarer på alt.
Jeg er lite syk, og sjeldent gått til legen før jeg virkelig har følt meg dårlig, men alltid følt meg til bry med spørsmål og ved å bare være der hos tidligere leger.

Kan absolutt anbefale Lars!
Spesielt til de med litt lege skrekk som meg selv.

Veldig flink!

Aldrig hatt bedre lege, han er hyggelig, imøtekommende, han lytter og sender deg alltid avgårde med et smil:)

Dyktig

Føler meg sett, tatt på alvor, at han er faglig dyktig og oppriktig bryr seg. Han er effektiv og ofte i rute angående tid.
Han har fungert som min lege når min fastlege ikke var tilgjengelig, noe som har vært veldig fint siden jeg følte meg mer ivaretatt hos Lars.
Må presisere at dette er på Colosseumklinikken.

Veldig tilgjengelig

Ung, presis og tilstede. God veiledning og oppfølging! Rask timebestilling og reseptskriving, samt gode henvisninger videre.