Lars Kristian Glæsel Gullestad

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

2013

Colosseumklinikken Allmennseksjonen Telefonnummer23 19 60 4023 19 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Arrogant og lite empatisk

Jeg har hatt Gullestad som fast lege i en kort periode. Perioden skal forbli kort, for maken til arroganse hos en fast lege skal man lete lenge etter. Her har du en suveren "besser wisser" ! Han vet hva som er best for meg, og dette vet han uten å kjenne meg. Dette er den minst empatiske legen jeg noensinne har møtt.
Anbefales ikke

OK lege, vanskelig å få time

Har lite og utsette på dr. Gullestad, men det er alltid 3-4 uker ventetid for å få time. Er som regel ikke timer ledig hos andre leger på senteret heller, kun hvis du benytter den private tjenesten som er dyrere og ikke går på frikortet.
Jeg krøp til korset og bestilte en hastetime på søndag en gang jeg trengte sykemelding. Fikk beskjed om at fastlegen måtte skrive sykemelding dagen etter. Endte opp med å bestille ny hastetime hos fastlegen dagen etter og bruke 2500,-.

Takk for meg.

En ung og meget dyktig lege. Har alltid tid til å høre på pasienten og vet hva han gjør. Han gjør hva han kan for at du skal føle deg trygg, og er flink til å henvise deg videre om du ber om det. Har så langt alltid funnet riktig medisin når det trengs. Tar seg tid til å høre på hva du har å si. Er meget fornøyd med fastlegen.

flink når det kommer til og følge opp ved sykdom, men anbefales virkelig ikke når det kommer til psykiske problemer og plager, blir tatt lite seriøst.

Meget bra fastlege

Har vart mange ganger hos Lars, han er meget flink, lytter og svarer opp til det man førventer av sin lege. Har tidligare var hos leger som man må vente på langt over timen men opplever at man kommer in som avtalt de fleste ganger. Av Lars får man høre vad han mener er best før at man skal må bedre. Rekomenderer han til alle.