Lars Kristian Glæsel Gullestad

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Tlf: 23 19 60 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Madeleine og resten av helsesekretærene i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.

Fantastisk og kunnskapsrik lege

Meget kunnskapsrik - jeg fikk god forklaring på hva sykdommen min innebar (noe ingen andre leger har gjort) og vil absolutt fortsette å komme hit.

Alltid hjelp, alltid flink, hører alltid og alltid god oppfølgning.

Jeg har hatt Lars Gullestad som fastlege i 1 år og har aldri fått så bra oppfølgning og god service.

Som fastlege er han utvilsomt den beste jeg har hatt og har allerede anbefalt han til mange av mine nærmeste.

Kald og avvisende

Jeg byttet fastlege igjen samme dag etter ett besøk hos Gullestad. Han tok meg ikke på alvor og spøkte bort mye av det som plaget meg. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder.

Jeg ble ganske paff av hele fremtoningen hans og klarte ikke å stå på mitt, sånn som man kanskje burde, men jeg hadde egentlig bare lyst til å gå derfra ganske kjapt.

Rask og effektiv, samtidig som du føler deg godt hørt

Beste legen jeg har truffet på i løpet av livet!
Føler meg hørt, forstått og det er rett og slett veldig behagelig å gå til han.
Tar tester, spørr spørsmål, svarer på alt.
Jeg er lite syk, og sjeldent gått til legen før jeg virkelig har følt meg dårlig, men alltid følt meg til bry med spørsmål og ved å bare være der hos tidligere leger.

Kan absolutt anbefale Lars!
Spesielt til de med litt lege skrekk som meg selv.

Veldig flink!

Aldrig hatt bedre lege, han er hyggelig, imøtekommende, han lytter og sender deg alltid avgårde med et smil:)

Dyktig

Føler meg sett, tatt på alvor, at han er faglig dyktig og oppriktig bryr seg. Han er effektiv og ofte i rute angående tid.
Han har fungert som min lege når min fastlege ikke var tilgjengelig, noe som har vært veldig fint siden jeg følte meg mer ivaretatt hos Lars.
Må presisere at dette er på Colosseumklinikken.

Veldig tilgjengelig

Ung, presis og tilstede. God veiledning og oppfølging! Rask timebestilling og reseptskriving, samt gode henvisninger videre.