Lars Kristian Glæsel Gullestad

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Veldig dyktig

Kunnskapsrik, empatisk og effektiv fastlege. Henviser videre når nødvendig. Han holder tiden og tar seg tid til å lytte. Jeg har vært meget fornøyd.

Uprofesjonell

Har flere ganger blitt behandlet uprofesjonelt av både legen og resepsjonistene. Har i tillegg fått svært dårlig hjelp med de helseproblemene jeg har hatt.
Anbefales ikke

Bytter lege

Har hatt fastlegekontor der i 2 år, og har aldri fått time hos han. Jeg har kun hatt hos vikarer og andre leger på kontoret der. Det artige er at to leger på kontoret der ga to vidt forskjellige anbefalinger om samme ting.

Han hadde aldri tid

Jeg henvender meg kun til lege ved sykdom. De to gangene jeg var syk og den ene gangen sønnen min var syk, fikk jeg beskjed om at han hadde ledig tid først om 3 uker. Samme beskjed fikk jeg de 3 gangene på 8 mnd jeg hadde legen.

Grenesinspektør i en konfliktsone, er bra beskrevet tidligere!!!

Først må jeg si at: Jeg ikke vanligvis pleier å gi tilbakemeldinger på slike forum, samt at jeg før 2014 gikk til fastlege max 1-3 ganger i året.

Legen er utrolig arrogant å du føler at du sitter i en konfliktsone, transitthall, der han overhodet ikke tar deg på alvor. Mulig han er overarbeidet, men en kommer aldri noe sted med han.

"Det eneste han har greie på er piller". Det virker som han er svært kunnskapsrik om, men når du som pasient sier at pillene fungerer, påstår han at de ikke gjør det.

Det var da jeg sa:

"Er det Du eller Jeg som spiser de pillene her" ??? -

Forøvrig hyggelig personalet og meget gode fasiliteter på Oslo Vest.

men jeg trengte en skikkelig lege!!!