Lars Kristian Glæsel Gullestad

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Kald og avvisende

Jeg byttet fastlege igjen samme dag etter ett besøk hos Gullestad. Han tok meg ikke på alvor og spøkte bort mye av det som plaget meg. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder.

Jeg ble ganske paff av hele fremtoningen hans og klarte ikke å stå på mitt, sånn som man kanskje burde, men jeg hadde egentlig bare lyst til å gå derfra ganske kjapt.

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Mari og Madeleine i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.

Veldig flink!

Aldrig hatt bedre lege, han er hyggelig, imøtekommende, han lytter og sender deg alltid avgårde med et smil:)

Dyktig

Føler meg sett, tatt på alvor, at han er faglig dyktig og oppriktig bryr seg. Han er effektiv og ofte i rute angående tid.
Han har fungert som min lege når min fastlege ikke var tilgjengelig, noe som har vært veldig fint siden jeg følte meg mer ivaretatt hos Lars.
Må presisere at dette er på Colosseumklinikken.

Veldig tilgjengelig

Ung, presis og tilstede. God veiledning og oppfølging! Rask timebestilling og reseptskriving, samt gode henvisninger videre.