Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Fremragende almenlege.

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Steinar er en fremragende almenlege. Han er en av de få jeg kjenner som lytter til sin pasient og er aldri ovenfra og ned.

Kald og avvisende

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg byttet fastlege igjen samme dag etter ett besøk hos Gullestad. Han tok meg ikke på alvor og spøkte bort mye av det som plaget meg. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder.

Jeg ble ganske paff av hele fremtoningen hans og klarte ikke å stå på mitt, sånn som man kanskje burde, men jeg hadde egentlig bare lyst til å gå derfra ganske kjapt.

Rask og effektiv, samtidig som du føler deg godt hørt

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Beste legen jeg har truffet på i løpet av livet!
Føler meg hørt, forstått og det er rett og slett veldig behagelig å gå til han.
Tar tester, spørr spørsmål, svarer på alt.
Jeg er lite syk, og sjeldent gått til legen før jeg virkelig har følt meg dårlig, men alltid følt meg til bry med spørsmål og ved å bare være der hos tidligere leger.

Kan absolutt anbefale Lars!
Spesielt til de med litt lege skrekk som meg selv.

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Mari og Madeleine i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han er empatisk

Lytter

Dyktig

og kan ting langt utover hva som forventes av en norsk fastlege