Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Telefonnummer23 19 60 4023 19 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Utmerket lege

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har vært min fastlege i en del år og jeg er veldig godt fornøyd med ham. Alltid vært tilgjengelig og fått utmerket hjelp av han.

Ubehagelig lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Legen var effektiv, men ubehagelig å snakke med. Han hadde dessverre en nedlatende og arrogant væremåte, slik at jeg følte meg som en idiot fordi jeg var der. Og jeg er ikke den som løper ned legekontoret. Føltes mest som å snakke med en grenseinspektør i en konfliktsone.

De har tappat bort min journal.

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Mycket trist och tråkig händelse.
Min pappers journal har försvunnit från legekontoret.
Med viktiga fakta under 5 års tid.
Personalen för övrigt är mycket hjälpsamma

Jag har påmint personalen under våren att jag behöver få min journal då jag byter legesenter
då min fastlege på colluseumklinikken
inte var tillräckligt professionell,
och så finner de inte min journal.
Fruktansvärt, dåligt skött.

Helt greit

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Selve Colosseum klinikken er et merkelig konsept. Man må bare glemme å få haste time hos Lars Kristian. Han har aldri tid til slike timer. Hver gang man ringer for å bestille time så tar det minste en halvtime før resepsjonen svarer.

Hvis man et heldig nok til å få time hos Lars Kristian så er han hyggelig og hører på pasienten og prøver alltid å finne en løsning på problemet.

Men han har alltid tid hvis man besøker ham i legevakten og betaler 900 kr.

Endelig en lege som tar deg på alvor

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Etter årevis med leger som halvhjertet har lyttet til hva jeg har hatt å si, så har jeg endelig funnet en lege som tar meg på alvor, og som skjønner at ikke alt er som det skal. Det verste som finnes er å føle at legen din sitter og tenker at du er hypokonder, når det er tydelig at du feiler noe. Lars Gullestad er en lege som virker å være interessert i å komme til bunns i hva det er som er roten til plagene - istedet for å forsøke å få deg ut døra så fort som mulig. Anbefales på det varmeste.