Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Seriøs

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er en empatisk, flink og klok lege. Han bruker den tiden som er nødvendig. Han forventer at pasienten deltar i behandlingen og det er bra.

Meget bra lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Her var det en lege betre en samtlige jag vart hos. Lytter komme med forslag tar de prøver man trenger og får svar om man trenger det. Klinikken er modern med meget bra personal. Når man ikke trenger fastlegetime så har de legevakt frem til 22.00 var dag.
Topp og meget bra DR Gullestad

Mvh

Trygg og flink

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Dr. Gullestad er en flink lege. Har ingen problemer med å få time hos han og han tar alt jeg sier på alvor. Er veldig fornøyd med valg av fastlege.

Flink leger

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er snill, flink og klok leger. Føler meg veldig hørt og velkommen hos han. Ikke leger som anbefaler «paratabs og hvile» som mange andre leger når det er vanskelig å finne hva det er som plager man.

Veldig sjeldent ledig time

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Min fastlege Gullestad er det veldig vanskelig å få time hos. Du skal være utrolig heldig om du klarer å få en time i løpet av et halvt år. Jeg har ikke noe imot han personlig, men når han er oppført som min fastlege og ikke klarer å utføre jobben med å følge meg opp som pasient er jeg veldig skuffet. Vil ikke anbefale Lars Gullestad som fastlege for andre.