Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Meget bra lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Lars har tid før deg, du blir sett og det bli tatt de prøver som trengs. Må du henvises blir du det. Lars husker deg fra gang til gang. Dette er en av de beste av fastlege du kan få. Om han ikke har ledig plass så sett deg i kø.

Helt unik

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er veldig annerledes enn andre leger jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Han sitter ikke klistret til pcen som mange andre leger jeg har vært hos gjør, han ser på deg og spør rett ut hva problemet er, og virker genuint opptatt av å finne ut hva som er galt.
Kan kanskje fremstå litt «skummel» og rett fram i starten for noen, men han er utrolig empatisk og god.
Veldig løsningsorientert.
Han tar seg god tid, lytter og kommer med råd. Jeg skulle ønske jeg fant han før, for han er virkelig den dyktigste jeg har vært hos. Jeg vil egentlig gjerne flytte fra Oslo, men jeg vil ikke miste han som lege. Det sier litt.
Han kan det han driver med.

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han her er i særklasse. Kjempefornøyd. Har vært hos ham i flere omganger de siste 2 årene, her blir man hørt og sett.

Seriøs

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er en empatisk, flink og klok lege. Han bruker den tiden som er nødvendig. Han forventer at pasienten deltar i behandlingen og det er bra.

Trygg og flink

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Dr. Gullestad er en flink lege. Har ingen problemer med å få time hos han og han tar alt jeg sier på alvor. Er veldig fornøyd med valg av fastlege.