Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Han hadde aldri tid

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg henvender meg kun til lege ved sykdom. De to gangene jeg var syk og den ene gangen sønnen min var syk, fikk jeg beskjed om at han hadde ledig tid først om 3 uker. Samme beskjed fikk jeg de 3 gangene på 8 mnd jeg hadde legen.

Grenesinspektør i en konfliktsone, er bra beskrevet tidligere!!!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Først må jeg si at: Jeg ikke vanligvis pleier å gi tilbakemeldinger på slike forum, samt at jeg før 2014 gikk til fastlege max 1-3 ganger i året.

Legen er utrolig arrogant å du føler at du sitter i en konfliktsone, transitthall, der han overhodet ikke tar deg på alvor. Mulig han er overarbeidet, men en kommer aldri noe sted med han.

"Det eneste han har greie på er piller". Det virker som han er svært kunnskapsrik om, men når du som pasient sier at pillene fungerer, påstår han at de ikke gjør det.

Det var da jeg sa:

"Er det Du eller Jeg som spiser de pillene her" ??? -

Forøvrig hyggelig personalet og meget gode fasiliteter på Oslo Vest.

men jeg trengte en skikkelig lege!!!

Fin lege, men ingen vet hvor mannen er

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har prøvd å få tak i Helberg, vært min lege i mange år. Men på Colosseum sier de han har sluttet og vet ikke hvor han er?

He is great Doctor

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

He is a humble doctor who has lots of knowledge. He pays attention to what you say. He gives practical advice. The only downside is making an appointment. It might take time to get an appointment which is quite normal. since he is really good at what he does as a doctor. Absolutely, he is the best GP I ever had in a long time.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg har hatt Gullestad som fast lege i en kort periode. Perioden skal forbli kort, for maken til arroganse hos en fast lege skal man lete lenge etter. Her har du en suveren "besser wisser" ! Han vet hva som er best for meg, og dette vet han uten å kjenne meg. Dette er den minst empatiske legen jeg noensinne har møtt.
Anbefales ikke