Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Tlf: 23 19 60 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Føler meg i trygge hender hos Dagfinn Aarskog

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har hatt Dagfinn som private lege nå i snart 13år! Kunnskapsrik til stede, effektiv,og flink til å lytte!Skulle ønske flere leger kunne være som Aarskog,da han tar pasienten sin på alvor!!!Ingen problemer å nå ham nå som ham både har video time på nett og også kan bestille timer og resepter på nett!"EFEKTIVT"Etter oppstart med video og konsultasjon på tlf har jeg bare positivt å si om Aarskog!!!

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Madeleine og resten av helsesekretærene i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.

Fantastisk og kunnskapsrik lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Meget kunnskapsrik - jeg fikk god forklaring på hva sykdommen min innebar (noe ingen andre leger har gjort) og vil absolutt fortsette å komme hit.

Alltid hjelp, alltid flink, hører alltid og alltid god oppfølgning.

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg har hatt Lars Gullestad som fastlege i 1 år og har aldri fått så bra oppfølgning og god service.

Som fastlege er han utvilsomt den beste jeg har hatt og har allerede anbefalt han til mange av mine nærmeste.

Veldig kompetent, ingen ventetid

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dagfinn som fastlege. Veldig kompetent, gode forklaringer. Han bruker ikke mer tid enn nødvendig, men det syns jeg er bare positiv, fordi dette gjør at man alltid får en time ila dagen, når man trenger det.

Fremragende almenlege.

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Steinar er en fremragende almenlege. Han er en av de få jeg kjenner som lytter til sin pasient og er aldri ovenfra og ned.

Kald og avvisende

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg byttet fastlege igjen samme dag etter ett besøk hos Gullestad. Han tok meg ikke på alvor og spøkte bort mye av det som plaget meg. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder.

Jeg ble ganske paff av hele fremtoningen hans og klarte ikke å stå på mitt, sånn som man kanskje burde, men jeg hadde egentlig bare lyst til å gå derfra ganske kjapt.

Rask og effektiv, samtidig som du føler deg godt hørt

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Beste legen jeg har truffet på i løpet av livet!
Føler meg hørt, forstått og det er rett og slett veldig behagelig å gå til han.
Tar tester, spørr spørsmål, svarer på alt.
Jeg er lite syk, og sjeldent gått til legen før jeg virkelig har følt meg dårlig, men alltid følt meg til bry med spørsmål og ved å bare være der hos tidligere leger.

Kan absolutt anbefale Lars!
Spesielt til de med litt lege skrekk som meg selv.

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt

Han er empatisk

Lytter

Dyktig

og kan ting langt utover hva som forventes av en norsk fastlege

Lite kompetente vikarer

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Det er nærmest umulig å få time hos min egentlige fastlege, Dagfinn Aarskog. Derfor ender jeg opp med å time hos vikar Lars Gullestad, og sist til en annen vikar. De to unge vikarene surrer med henvisninger og sender dem feil sted eller hjem til meg slik at jeg taper viktig tid. Det hjelper ikke at jeg veileder dem underveis i legetimen om hvor de skal sende henvisningene. De har ingen løsninger på de problemer man kommer med, verken når det gjelder meg eller barna. De er i villrede om hva de skal anbefale når man spør og hvilke prøver de bør ta. Og den siste vikarlegen var svært uhøflig. De som sitter i resepsjonen og er på laboratoriet er dyktige og høflige og det pleier å gå greit å komme frem på telefon om man ringer tidlig. Men det hjelper jo lite når legene man får time hos er inkompetente.

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Har hatt Dagfinn Aarskog som lege siden 2001 beste legen jeg har hatt empatisk forståelsesfull. En lege som tar vare på deg. Jeg anbefaler Dagfinn, og vil beholde han som fastlege så lenge jeg kan.

Ikke en lege jeg vil anbefale

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han tar seg ikke tid til å sjekke grundig eller forklare pasienten hva som feiler en.

Men lett å få fort time hos

Veldig flink!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Aldrig hatt bedre lege, han er hyggelig, imøtekommende, han lytter og sender deg alltid avgårde med et smil:)

Veldig flink og hyggelig!

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Aldrig hatt noe å klage på hos Dagfinn. Hyggelig, imøtekommende og rask behandling:) Har hatt han som lege i 10 år og bytter bare pga av flytting til et annet fylke.

Kjempeflink lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Vi løper ned legekontoret på Colosseum fordi vi har et barn som for
Tiden er kronisk syk. Jeg opplever at Dagfinn har det travelt, men allikevel er han alltid imøtekommende og hjelpsom. Der hvor han selv ikke er tilstede har han en step inn, Lars, som også er veldig hyggelig. Alt i alt er vi veldig fornøyde med Dagfinn, og han fortjener alle sterner i boken. Dessuten er stedet rent, pent og hyggelig.

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Føler meg sett, tatt på alvor, at han er faglig dyktig og oppriktig bryr seg. Han er effektiv og ofte i rute angående tid.
Han har fungert som min lege når min fastlege ikke var tilgjengelig, noe som har vært veldig fint siden jeg følte meg mer ivaretatt hos Lars.
Må presisere at dette er på Colosseumklinikken.

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden begynnelsen av 2013, men må nå bytte pga flytting.
Dagfinn er faglig dyktig, rett på sak og rask.
Jeg opplever dessverre at han er veldig opptatt og alltid sent ute til timene. De fleste gangene jeg skulle til legekontoret har jeg fått en annen lege heller. (Som jeg faktisk har likt mye bedre!)
Som flere andre har nevnt, opplever jeg at psykiske vanskeligheter ikke tas veldig seriøst, og det er lite hjelp å få på det punktet. Forutenom det er han flott.

Enestående!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Kan ikke rose dr. Helberg nok. Han er en meget erfaren doktor, med dyp og god innsikt i det norske helsevesenet. Han står på for sine pasienter og får det til!
Han er kjapp i hodet og har blikket på pasientene sine og stiller de riktige diagnosene i tide. I tillegg til sine brede naturmedisinske kunnskaper, er han en sosial intelligent mann, som ivaretar hele mennesket.
Jeg er meget fornøyd med ham som min fastlege og anbefaler ham på det sterkeste.

Veldig tilgjengelig

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Ung, presis og tilstede. God veiledning og oppfølging! Rask timebestilling og reseptskriving, samt gode henvisninger videre.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Aarskog har vært min fastlege i mer enn 10 år, og jeg har bare hatt gode opplevelser. Han er god til å lytte, tar raskt poenger, konsentrerer seg om det vesentligste og arbeider systematisk med å finne gode løsninger. Han kommuniserer klart og direkte, uten omsvøp, noe jeg setter stor pris på. Selv om Aarskog er travel (slik en god lege bør være) og har mange pasienter, har jeg alltid opplevd at han tar seg god tid når det er nødvendig.