Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Flott og empatisk lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Fantastisk lege,reddet meg mange ganger,alltid hyggelig og kunnskapsrik ,veldig hyggelig og sympatisk og veldig hjelpsom

Mangel på empati og forståelse

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg ringer inn til legen da jeg har blitt ufrivillig gravid og ønsker og få veiledning samt en hendvisning til gynokolog ettersom jeg er tidligere operert i livmoren.

Jeg vil vite mine alternativer samt hvor langt jeg er på vei for å ta en endelig avgjørelse om å fortsette svangerskapet eller avslutte. Her opplever jeg stor mangel på kunnskap og ikke minst empati. Han småler i telefon og sier at jeg bare burde beholde ettersom jeg tidligere operert. Han er ekstremt arrogant og kan på ingen måte behandle pasienter.

Her blir jeg på ingen måte tatt seriøst der jeg sitter i en sårbar situasjon og kommer ingen vei uten hendvisning.

Ønsker at denne saken blir tatt tak i ettersom han på ingen måte skal hverken kommentere eller ytre egne meninger om mitt valg angående og fortsette et svangerskap eller ikke.

Ikke bra

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Meget dårlig lege, før sein var gang ca 1 Tim vanskelig at få time. Følger ikke opp blodprøve eller henvisninger.

Aldri tilgjengelig

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Overfladisk, lite karismatisk og alt for kjapp med sine vurderinger.
Jeg mener at det å ta på seg så mange pasienter for å så redusere tilgjengeligheten på grunn av videre studie er rett og slett elendig

Dyktig detektiv

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har hatt Aarskog som fastlege i over 17 år og setter stor pris på han. Jeg blir alltid tatt seriøst og opplever også at han har tillit til meg. Når er det noe som feiler meg prøver han så effektivt som mulig å finne svar og tenker bredt. Samtidig liker jeg måten han snakker på, respektfullt og empatisk, men samtidig ganske rett frem, liketil med litt humor.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.