Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Telefonnummer23 19 60 4023 19 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

følte meg oversett/ikke hørt

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

jeg har alltid hatt stor respekt for leger, og alltid hatt en god tone med min fastlege.. men Lars Gullestad fikk dessverre endret på dette inntrykket. 30 år gammel har jeg blitt, og aldri følt meg så lite hørt eller trodd..
jeg følte fastlegen bagatelliserte mine problemer, ikke sikkert det var med hensikt, men det var totalt følelsen jeg satt med, og derfor byttet jeg lege etter kun 6 mnd.

Svært god

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Trygg faglig , empatisk og effektiv. Stiller diagnose kjapt og gir riktig behandling . Veldig fornøyd .brukt han i 16 år . Anbefales

En klasse for seg selv

Lege: Steinar Helberg Skrevet

En helt spesiell lege. Sier alltid som det er. Brutalt ærlig, men på den gode måten. En man virkelig kan prate med.
Haster deg ikke ut av kontoret.
Tar seg tid når det er behov for det.

Utmerket lege

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har vært min fastlege i en del år og jeg er veldig godt fornøyd med ham. Alltid vært tilgjengelig og fått utmerket hjelp av han.

Ubehagelig lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Legen var effektiv, men ubehagelig å snakke med. Han hadde dessverre en nedlatende og arrogant væremåte, slik at jeg følte meg som en idiot fordi jeg var der. Og jeg er ikke den som løper ned legekontoret. Føltes mest som å snakke med en grenseinspektør i en konfliktsone.