Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Telefonnummer23 19 60 4023 19 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Føler som legen har ikke mye tid for deg

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har ikke store helseproblemer, jeg har vaert til ham noen ganger og alt gikk bra, men jeg følte litt oversett.
Jeg føler meg ikke trygg hvis noe mer seriøst skal skje til meg, derfor foretrekker jeg å bytte til en annen lege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

En ung og meget dyktig lege. Har alltid tid til å høre på pasienten og vet hva han gjør. Han gjør hva han kan for at du skal føle deg trygg, og er flink til å henvise deg videre om du ber om det. Har så langt alltid funnet riktig medisin når det trengs. Tar seg tid til å høre på hva du har å si. Er meget fornøyd med fastlegen.

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

flink når det kommer til og følge opp ved sykdom, men anbefales virkelig ikke når det kommer til psykiske problemer og plager, blir tatt lite seriøst.

Meget bra fastlege

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har vart mange ganger hos Lars, han er meget flink, lytter og svarer opp til det man førventer av sin lege. Har tidligare var hos leger som man må vente på langt over timen men opplever at man kommer in som avtalt de fleste ganger. Av Lars får man høre vad han mener er best før at man skal må bedre. Rekomenderer han til alle.

Arrogant og lite lyttende

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har hatt Dr. Gullestad i 1 år nå. Fra første time har han vært arrogant og lite lyttende. Han tar deg ikke på alvor som pasient, spesielt hva gjelder psykisk helse. Han vegrer seg for å henvise videre da han tror han vet best selv hva som er rett.

Da jeg har tatt prøver ved klinikken har jeg fått beskjed om at jeg skal få svar via telefonen. Det har aldri kommet svar og jeg har selv måttet kontakte klinikken for å få svar da de har "glemt det" hver gang.

Han er behjelpelig om du besøker han på legevakten til fullpris uten om vanlig åpningstid, men da må man betale en formue.

Gullestad er sikkert fin for deg dersom du ønsker en arrogant og ufin Dr. Hvis ikke, finn deg en annen.