Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

altfor mange pasienter

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

det burde vært et tak på hvor mange pasienter en lege kan ha ..når man må vente i flere uker på en legetime er det for mange på lista .

Trygg og rolig

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har hatt fastlege hos Colosseumklinikken i noen år nå, og ved et par anledninger har jeg havnet hos dr. Aarskog. Dagfinn er nok samlet sett den beste fastlegen jeg har vært hos. Han får deg til å føle deg sett, tar deg alvor, stiller gode spørsmål og tar deg i mot med respekt og omtanke. Pluss for å være interessert i å finne roten til problemet, og ikke gå rett på enkleste utvei med sykemelding. Jeg har nå satt meg på venteliste for å få han som min fastlege.

Vennlig, engasjert lege som tar meg på alvor

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Lars Kristian Glæsel Gullestad har tatt meg på alvor, fremstår vennlig, engasjert og imøtekommende. Det samme gjelder Dr. Mathias Svanevik, som er legen som deler pasientliste med Dr. Gullestad. Jeg fikk tett oppfølging av Dr. Svanevik ifbm psykisk lidelse etter å ha vært i voldelig parforhold tidigere. Opplever også at han tar min fysiske helse på alvor. Dr. Svanevik er den første legen som har behandlet meg med verdighet under celleprøve. (De andre gangene har jeg vært hos gynekolog og absolutt ikke følt meg ivaretatt) Første gang jeg ikke har grått av smerte, og jeg fikk den tiden jeg trengte. Dr. Svanevik har strukket seg langt for meg. Begge legene er lydhøre for hva jeg har å si, og fremstår kunnskapsrike tross ung alder på begge to.

Personalet i resepsjonen er også gode. Svarer raskt, og tilrettelegger ved behov. Må spesielt trekke frem Cathrine Heyerdahl-Larsen her som har gitt meg en del vaksiner, og som gjør dette til en trygg og god opplevelse for meg.

Man får gjerne raskt timer, men da må man naturligvis innstille seg på å gå til en annen lege. Dr. Svanevik og Dr. Gullestad har i perioder vært i permisjoner pga spesialisering. Håper begge to blir i jobben sin ut karrieren. Samme gjelder de flotte ansatte i resepsjonen.

Rent og fint venterom og det oppleves trygt å være der. Det er litt ventetid noen ganger, men det er helt ok fordi jeg vet at det ofte er legitime grunner til evt forsinkelse, som at pasientene før trenger mer tid med legen, eller noe uforutsett oppstår. Må aldri vente lenge uansett.

Nøyaktig og profesjonell.

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Har alvorlige traumer med flere kompliserte ansikts, kjeve, krave, hofte, skulder og nakke brudd. Har fått svært god profesjonell hjelp og råd fra Dr. Gullestad og resten av staben på Colosseum Klinikken. Er blitt svært mye bedre etter siste traume, og det skyldes i stor grad oppfølging og henvisninger til rette instanser.

En lege som ser deg!

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

Jeg har hatt Lars som fastlege i noen år nå, han er også fastlege for min datter.
Han møter meg med empati og forståelse uansett hva det skulle være.
Har stått i krevende situasjoner de siste årene, han har vært der, om så "bare" for en prat. Akkurat det har betydd veldig mye. Aldri følt at jeg er til bry, eller i veien. Han spør også alltid om det er noe mer han kan hjelpe meg med i dag💛
Han er rett og slett en juvel av en lege!
Heldigvis er han ung, så jeg slipper forhåpentligvis å bytte😅💛