Henrik Hausken Haugann

Kopervik Legesenter SA

Autorisasjon (2015)

Henrik Hausken Haugann er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Henrik Hausken Haugann

aldri vært så fornøyd med fastlege før

Aldri vært så fornøyd med en fastlege før. Han hører og har fokus på deg. Sender deg kjappt videre om det er det som trengs.

Eneste minuset er legesenteret i seg selv. Ringer å ringer, men får sjeldent noe svar. Ringer som regel i 5min før jeg gir opp, prøver igjen senere i 5min og fortsatt ingen svar. Kan gå en uke før dei tar telefonen.

Dyktig lege!

Føler meg godt i varetatt og at han bruker tid på hver enkelt. Dette fører kanskje til litt ventetid, men det gjør ingenting. Veldig hyggelig lege og sekretærer. Trives godt!

Diverre ikkje nøgd.

Eg vart ikkje teken alvorleg. Eg oppleva at han oppfatta meg som ein sytekopp. Noko eg verkelegen ikkje er. Etter fleire konsultasjonar slutta eg at det var best for meg å byta lege. Eg har ei alvorleg diagnose, og eg synes det er slitsamt å måtte forklare meg mongjen gonger om same sak, ikkje greit, eg har byta fastlege og er no nøgd og given omsorg.

Ikke bra

Hyggelig fyr, men ikke grundig, hvilket en lege bør være. Hadde ikke lest min journal selv etter flere konsultasjoner, jeg måtte forklare sykdomsbildet på nytt hver gang. Videre ble ikke avgjørende prøvesvar sjekket. Ventet lenge på å få komme videre til spesialist, og etter mange telefoner og lang ventetid viser det seg at legen hadde glemt å sende henvisning.
Lang ventetid på time, enkelte ganger over en time.
Jeg har byttet fastlege.

Dyktig

Flink og tålmodig lege. Tar deg på alvor og får ting gjort! Titter ikke bare ned i pcen som mange andre leger gjør, men har fokuset på deg.