Solveig Hopsnes

Tlf: 55 31 07 95 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Solveig Hopsnes er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Solveig Hopsnes

Dyktig og tillitsvekkende lege

Legen er dyktig og tillitsvekkende, flink til å lytte. Altså empatisk. Man føler at hun tar problemer på alvor, er grundig, og flink til å følge opp. Det er også helt greit og meget enkelt å bestille time, eller justere resepter, gjennom app'en HelseRespons. Anbefaler denne! Får umiddelbar respons om mottatt SMS, og forslag til time i løpet av kort tid. Får time i løpet av noen dager, men vet at jeg kan komme til kjapt eller umiddelbart om det er behov, og det er betryggende.

Bra oppfølging

Tar seg tid til å lytte. Sender videre til spesialist hvis hun lurer, eller jeg lurer.Lett å prate med når hun blir kjent med deg. Kan være forsinket, men da tenker jeg at det er min tur en annen gang å trenge litt mer tid.

Fantastisk lege som tar seg tild

Hun er grundig i sin utredning
Tar seg tid til å lytte og er flink å kartlegge helhet gjennom å stille spørsmål
Hun bryr seg om meg som pasient
Jeg opplever henne som en dyktig lege
Henviser videre dersom det er behov for det

Blikkontakt, et smil, lyttende .

Jeg har tillit til henne. Opplever at hun tar meg på alvor. Har alltid god tid så jeg kan beskrive min helsetilstand . De fleste i min familie er pasienter her. Jeg har flere ganger blitt overrasket over at hun husker mine problemer som jeg har hatt lang tid tilbake .
Venteværelset er ikke oppgradert på lang tid og kan bli fryktelig varmt og ubehagelig.
Ofte er det lang ventetid før jeg kommer inn, kanskje er det for mange pasienter som sist , da den ene ansatte hadde ferie .

Vennlig, profesjonell, og meget dyktig

Er både min, og mine to barns fastlege.

De har egen SMS tjeneste for timebestilling, men man kan også ringe.
Ettersom jeg er typen som foretrekker telefon, og det ikke er like enkelt og komme igjennom som jeg skulle ønske, har jeg senket karakteren litt.

Dersom man gir utrykk for at det haster, får man time på dagen, selv om det ikke er direkte nød.

Veldig hyggelig dame, og jentene liker henne veldig godt, og føler seg trygge med henne.