Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Fra god til negativ og ufin.

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Jeg har hatt Wensaas som fastlege i mange år og har sett en negativ utvikling hos ham, noe som er beklagelig da jeg opplevde ham som en god lege de første årene. Ønsker du behandling og oppfølgning, ikke bruk denne legen! Etter at Wensaas ble tillitsvalgt for legene i Bergen har han helt klar mistet grepet om sine pasienter og har alt for mye å gjøre. Jeg har spurt om å bli henvist til flere undersøkelser men Wensaas blir avvisende og direkte ufin. Kommer man opp i problemer med feks. NAV blir han helt paralysert og "sitter på hendene" i stedet for å hjelpe. Legger alt ansvar for eventuelle feil over på pasientene sine. Anbefales dessverre ikke.

Direkte, samt stiller spørsmål

Lege: Asima Nazly Janjua Skrevet

Første gang jeg treffer denne legen. Hun stiller mange spørsmål, og prøver å finne ut hvorfor du sliter med det du sliter med. Skriver ikke bare ut medisinen, selv om jeg fikk det jeg ønsket. Prøver å finne ut av problemet ditt, og det setter jeg stor pris på.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Asima Nazly Janjua Skrevet

Kontra andre leger jeg har vært hos, føler jeg meg mye mer sett hos Asima. Hun bruker legetimen på å fokusere på pasienten, lytter og kommer med gode innspill. Legetimen føles aldri som et "tidspress" og hun tar seg alltid tid til å grundig sjekke og svare på alle mine problemer.

På rullebånd

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

De gangene jeg har trengt legetime har jeg alltid fått time samme uke.
Føler de gangene jeg har vært der at det er en forventning om å bli raskt ferdig. Hyggelig, men ikke interessert. Gjør jobben.

Vurdering

Lege: Solveig Hopsnes Skrevet

Behagelig og grundig undersøkelse. Føler at hun tar seg nok tid til undersøkelsen, føler iķke hun stresser.Rask til å sende videre til spesialist eller røntgen. Til tider har det vert lange forsinkelser ved avtalt time. Dette kan aksepteres da hun gir ver pasient god tid.

Dette er en Pluss-tjeneste.