Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av Kalfaret Legesenter DA

Farlig dårlig oppfølgning

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Ble henvist til å ta MR scan pågrunn av mulig hjernesvulst. 1 måned etter at bildene ble tatt så har jeg fortsatt slitt med hodepine og ikke hørt noe fra Thomas.

En uhyggelig opplevelse

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Jeg dro til denne legen for å snakke om psykisk helse og anbefalt prevensjon.
Det var en uhyggelig opplevelse som endte opp med at jeg dro gråtende ut fra legeklinikken. Hun oppførte seg arrogant og kald mot meg. Av og til kom hun med spydige kommentarer. Legen presterte til og med av å le av meg når hun spurte om råd til prevensjon, som om legestudiet er allmennkunnskap.
Dette er IKKE en lege jeg anbefaler videre til de som søker en forståelsessfull og varm person.

Rolig og avbalansert type

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Har hatt Thomas som fastlege i ca 1,5 år (han var vikar for min forrige fastlege). Byttet over med en gang han fikk egen liste. Har bare positive opplevelser og kan trygt anbefale Thomas.

Flink seriøs

Lege: Magdy Sabry Abu Habib Skrevet

Etter min fastlege pensjonerte seg, prøvde jeg 3 leger som var svært dårlig og mildt sagt misslykkete i sitt fag etter hva jeg slet med.Men her ble jeg møtt med seriøsitet og faglig dyktighet. Da kunne jeg endelig komme tibake i yrket som sjåfør og leve i gjen. Bytter aldri lege igjen.

Mangler empati

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Psykiske lidelser har han dessverre ikke peiling på! Jeg ba han henvise meg videre i systemet og da søkte han meg inn på rus-behandling, siden jeg slet med noe angst og drakk en sixpack i uken...

Noe jeg selvfølgelig fikk avslag på. Siden hjar jeg ikke hørt et ord fra han.

Ung og (fullstendig) uerfaren.