Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Tilgjengelig og empatisk

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Hyggelig, empatisk og kunnskapsrik. Dyktig kliniker med særs gode kommunikative evner. Effektiv ved behov, ellers deltakende og lyttende i konsultasjon.
Veldrevet legesenter, aldri opplevd vansker eller ventetid ifb. å få time.

Svak på oppfølging og tilbakemelding

Lege: Solveig Hopsnes Skrevet

En bra lege når man først kommer til. Tar seg tid til å undersøke og kommuniserer godt.
Hun er nesten alltid forsinket i forhold til oppsatt time. Opplever henne som svak på oppfølging/tilbakemelding, dersom man har blitt henvist videre til spesialist/røntgen e.l. der svaret sendes til fastlegen. Man må alltid purre, gjerne flere ganger før man får noen tilbakemelding. Mulig hun har en litt svak administrasjon med mangel på rutiner?
Kontoret bærer preg av å være overfylt med papirer og er tildels litt støvete. Dårlig renhold på toalettet for pasienter. Håper deler av dette blir bedre ved flytting til nye lokaler.

Et fantastisk menneske, faglig sterk

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Han er sympatisk, lyttende og svært kunnskapsrik.

Føler meg svært godt ivaretatt.

Tar seg god tid, føler jeg blir tatt på alvor

Mangel på oppfølging og empati

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Først og fremst, dårlig med pasientbehandling, og mangler både empati og evnen til å kommunisere godt for og skape tillit.

Oppfølgingen er også svært dårlig, og opplevde ved flere anledninger at uløste problemer ikke ble fulgt opp ved neste time (uten et push fra meg). Han glemte også tidligere informasjon som ble gitt, og jeg ble spurt de samme spørsmålene flere ganger da han tydeligvis ikke tar mye notater.

Har alltid hatt et godt inntrykk av tidlgiere leger, men opplevde dessverre ikke å bli tatt på alvor av Thomas.

Er lett å snakke med!

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Har ingen ting å kritisere han for. Lett å få henvisning.
Alltid lett å få time hos han, og jeg har aldri ventet mer enn 2 minutt for avtalt time.