Ghazwa Melhem Zougheib

Autorisasjon (2013)

Ghazwa Melhem Zougheib er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

Gjør en fantastisk god jobb

Tar seg tid til å lytte til pasientene sine.
Fått rett hjelp hver gang jeg og min fam. har trengt det.

Flink og dyktig

Synes hun er flink med barn, snakker direkte til min 3 år gamle gutt, og tar plagene på alvor. Er sympatisk og faglig dyktig. Trenger ikke å vente lenge på å få time, og kommer kjapt til på telefon.

Den verste legen jeg har hatt!

- UFATTELIG dårlig med barn!
- Viser INGEN interesse for hva du vil si
- Man må krangle seg til henvisninger når ho ikke greier finne ut hva som er gale
- ei utrulig dårlig assistent (burde hatt nye kurs i både det å gi sprøyter å ta blodprøver.)
- dårlig til å lese på/ i journalen,

Anbefales OVERHODE IKKE!

Likegyldig

Opplevelsen med denne legen er at hun ikke forstår jobben sin. Hun har overtatt "meg" fra min forrige fastlege på samme kontor. Hun stilte spørsmål som gjorde meg usikker på om hun forsto hvorfor jeg var der.
Det positive er at jeg fikk min resept på livsvikige medisiner og at hun skrev en henvisnig til fysioterapeut.
Jeg går ikke tilbake til henne,-bytter fastlege nå.

den verste legen jeg har hatt

I dag var min første legetimen med henne. Først og fremst hun var ikke god til å hilse og presentere seg I DET HELTATT.

Jeg hadde bestilt time for å få en del info og få en del blodprøver, tilfeldig ble jeg veldig forkjølet, og akkurat når jeg satt meg i venterommet da fikk jeg feber. hadde tenkt meg hvor heldig kan jeg være for at har lege time akkurat når jeg har feber.

Når jeg gikk inn til legen og hun spurte meg hva kan timen gjelde for.. da svarte eg for info og blodprøven egentlig, men har fått feber er det mulig å kjekke det fordi jeg har fått hodepine no nettopp av feberen!??

Hun så på meg og rett og slett sa ( PFFFF.. dette har jeg ikke tid for, har bare tid for å informere ikke noe annet )

Lege skal alltid høre på sine pasienter men det eneste ting hun ikke hadde gjort. men hun hadde tid til å spørre om hvor jeg er fra og hvor mange søsken eg har....

ANBEFALER IKKE DENNE LEGEN I DET HELETATT...