Ghazwa Melhem Zougheib

Autorisasjon (2013)

Ghazwa Melhem Zougheib er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

Fantastisk fastlege, super fornøyd!

Får alltid god hjelp og føler meg svært godt ivaretatt hos henne, nøyaktig og god oppfølging ved sykdom. Hun sjekker heller engang for mye enn for lite ved sykdom. Ved andre helse relaterte problemer som er mindre synlig, har jeg også alltid fått god hjelp. Jeg har rett og slett ikke vegring for å gå til lege lenger etter jeg fikk henne som fastlege, og er kjempe fornøyd.

Ser mange klager på at hun sitter på skjermen sin å undersøker eller skriver mens du forteller, og det opplever jeg også at hun gjør. Men til gjengjeld får jeg alltid raske henvisninger som jeg gjerne har fått svar på før dagen er over eller løpet av neste dag. Samt at tilbakemeldingene på blodprøver eller andre ting raskt blir tilgjengelig på Helsenorge. Jeg opplever at hun er svært effektiv og nøyaktig. Ikke den mest pratsomme, men god å lytte og svarer alltid om jeg spør om begrunnelse.

Flink og profesjonell

Veldig fornøyd med henne. Lytter på problemene mine og er veldig flink med barn. Gir god oppfølging på både meg og mine barn.
Lett å få time til.
Flink og hjelpsom.

Fornøyd

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år nå, og før det har jeg prøvd litt av hvert. Hos henne føler jeg meg trygg og ivaretatt. Hun tar seg god tid, lytter, viser empati og anerkjenner problemene mine. Jeg får alltid god hjelp hos henne og er fornøyd når jeg går derfra.

Fornøyd

Jeg syns denne legen er bra. Hun har hjulpet meg mye. Hun forklarer meg hvorfor jeg har mine plager og hva jeg bør gjøre. Og anbefaler meg for riktig spesialist som jeg trenger.

Trygg, god dialog

Jeg hadde en uklar plage. Flink i dialog med pasienten og gav god informasjon om mulige årsakssammenhenger til helseproblemene. God oppfølging og henvisninger.