Ghazwa Melhem Zougheib

Gullgruven Legekontor AS

2013

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Gullgruven Legekontor AS Telefonnummer55 25 30 3055 25 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Liamyrane 1 5132 Nyborg
Ghazwa Melhem Zougheib er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

Aldri igjen

Fikk henne som fastlege da min forrje pensjonerte seg. Må bare si dessverre. Gikk inn i timen med åpent sinn og ikke lest noe om henne på forhånd. Tenkte at dette ska bli bra. Men NEI. Ble timen i fra helvete. Hun latet som eg ikke var t stede i rommet der hun knotet på pcen. Og nektet og skrive ut medisiner til meg, hjerte medisin osv. Eg kunne jo ikke bare komme der og forlange at hun skulle skrive de ut. Selv me journalen som tilsa at hun skulle. Nei uff, frarådes på d sterkeste!!!

Uinteressert, usikker i diagnose og bruker Google for å stadfeste diagnose

Virker totalt uinteressert i meg som pasient. Virker usikker når hun gir diagnose; "tror det er" sier hun. Også Googler hun den diagnosen hun har stilt for å enten vise meg bilder av det hun tror det er eller for å lese litt om hva Google sier om diagnosen. Hun har også svart meg at "sånn kan skje" når hun ikke vet hva som feiler meg. Opplever at hun ikke hører etter hva jeg sier selv når jeg svare på spørsmål hun stiller. Har liten tillit til hennes kompetanse.

Null interesse av meg som pasient

Etter 2 gode fastleger fikk jeg tildelt Ghazwa da forrige lege fikk ny jobb. Har rett og slett ikke noe positivt å si om henne, uinteressert i meg som pasient, og kunne aldri åpnet meg til henne da jeg oppfatter henne som totalt uinteressert i mine problemer. Bagatelliserer, og får meg som pasient til å føle at jeg er til bry. Skal ikke være slik, styr unna.

Fornøyd

Føler vi blir tatt på alvor og at hun ønsker å hjelpe. Rådene er velmente dog noen få ganger virker de litt for lite empatisk/pedagogisk, hun er da også allmennlege og ikke psykriater, men opplever helheten som veldig bra og jeg har tillit til henne som familiens fastlege.

Likegyldig og uten interesse for deg som pasient.

Jeg opplever at hun ikke har satt seg inn i min syke - historie. Og at han heller overhode ikke har noen interesse for meg som pasient. Får et inntrykk av at hun har liten tid og interesse. Ved en anledning sa hun at hvis jeg skulle ta opp 2 ting måtte jeg bestille dobbeltime. Jeg tenker at kroppen hører sammen og at flere helseproblemer kan henge sammen med hverandre.