Ghazwa Melhem Zougheib

Gullgruven Legekontor AS
Liamyrane 1 5132 Nyborg
Ghazwa Melhem Zougheib er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

en katastrofal og Elendig lege eg har truffet i mitt liv.

Første inntrykket mitt om henne, er helt elendig, virker som hun ikke har nok kunnskap eller kompetanse å være en fastlege. Kan ikke anbefales.
Ønsker ikke å gi henne en stjerne.....

Ikke å anbefales!

Har ikke noe positiv å si om henne når det gjelder hun som fastlege.

Det negative med denne legen er at hun ikke lytter til deg, og forsøker å gjennomføre timen så rask som mulig.

Dersom du har flere problemer, så tar mann vanligvis å forklare en ting om gangen. Etter at problemet er gjennomgått, så spør hun ikke hva mer kan jeg hjelpe deg med. Hun går rett på sak og spør om jeg vil betale med kort eller kontant.

Det får deg til å føle at hun ikke har mer tid til deg. Igjen, så lytter hun ikke til deg og vise ingen forståelse for dine problemer.

Anbefaler sterk at du finner deg en annen lege dersom du har henne. Har allerede bytte til en annen fastlege!

Min vurdering av legen: 2/10

Hold unna!

Blir ikke tatt seriøst.

Jeg ble direkte overført til Ghazwa fra forrige lege. Jeg har vært der et par ganger nå, og føler at hun ikke hører etter på hva som er problemet men heller tyr til raske løsninger og skyver meg ut døren fortest mulig. Hun stiller ikke spørsmål knyttet til problemet, men heller spørsmål som jeg ikke forstår skal ha noen sammenheng.
Jeg sliter fortsatt med problemene jeg har gått til Ghazwa for grunnet dette.
Sekretæren, som skal ta seg av blant annet sting og blodprøver, er blid og hyggelig, men ikke er så dyktig til nettopp disse oppgavene.
Flere ganger har blodprøvene gått rett i bosset, og jeg har blitt sendt til Haukeland. Også stingene har sekretæren til andre legen måtte ta ut.
Positivt: Man kommer raskt til.

Gjør en fantastisk god jobb

Tar seg tid til å lytte til pasientene sine.
Fått rett hjelp hver gang jeg og min fam. har trengt det.

Flink og dyktig

Synes hun er flink med barn, snakker direkte til min 3 år gamle gutt, og tar plagene på alvor. Er sympatisk og faglig dyktig. Trenger ikke å vente lenge på å få time, og kommer kjapt til på telefon.