Ghazwa Melhem Zougheib

Liamyrane 1 5132 Nyborg
Ghazwa Melhem Zougheib er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

Blir ikke tatt seriøst.

Jeg ble direkte overført til Ghazwa fra forrige lege. Jeg har vært der et par ganger nå, og føler at hun ikke hører etter på hva som er problemet men heller tyr til raske løsninger og skyver meg ut døren fortest mulig. Hun stiller ikke spørsmål knyttet til problemet, men heller spørsmål som jeg ikke forstår skal ha noen sammenheng.
Jeg sliter fortsatt med problemene jeg har gått til Ghazwa for grunnet dette.
Sekretæren, som skal ta seg av blant annet sting og blodprøver, er blid og hyggelig, men ikke er så dyktig til nettopp disse oppgavene.
Flere ganger har blodprøvene gått rett i bosset, og jeg har blitt sendt til Haukeland. Også stingene har sekretæren til andre legen måtte ta ut.
Positivt: Man kommer raskt til.

Gjør en fantastisk god jobb

Tar seg tid til å lytte til pasientene sine.
Fått rett hjelp hver gang jeg og min fam. har trengt det.

Flink og dyktig

Synes hun er flink med barn, snakker direkte til min 3 år gamle gutt, og tar plagene på alvor. Er sympatisk og faglig dyktig. Trenger ikke å vente lenge på å få time, og kommer kjapt til på telefon.

Den verste legen jeg har hatt!

- UFATTELIG dårlig med barn!
- Viser INGEN interesse for hva du vil si
- Man må krangle seg til henvisninger når ho ikke greier finne ut hva som er gale
- ei utrulig dårlig assistent (burde hatt nye kurs i både det å gi sprøyter å ta blodprøver.)
- dårlig til å lese på/ i journalen,

Anbefales OVERHODE IKKE!

Likegyldig

Opplevelsen med denne legen er at hun ikke forstår jobben sin. Hun har overtatt "meg" fra min forrige fastlege på samme kontor. Hun stilte spørsmål som gjorde meg usikker på om hun forsto hvorfor jeg var der.
Det positive er at jeg fikk min resept på livsvikige medisiner og at hun skrev en henvisnig til fysioterapeut.
Jeg går ikke tilbake til henne,-bytter fastlege nå.