Ghazwa Melhem Zougheib

Autorisasjon (2013)

Ghazwa Melhem Zougheib er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ghazwa Melhem Zougheib

Forferdelig opplevelse

Ikke noe interessert i pasienten, bryr seg ikke om hva man har å si eller hvorfor man er der.

Orket ikke si "Hei" engang..et kort blikk var alt som var hilsen, gir deg følelsen av å ville ha deg ut igjen umiddelbart etter man er kommet inn og man kaster bort tiden hennes.

Første og siste gang jeg besøkte henne, bytter fastlege og kontor etter dette besøket.

Synes å kunne faget sitt, mangelfull kommunikasjon

Har vært hos Dr. Zougheib flere ganger, og har vanligvis følt at det virker som at hun er kunnskapsrik og flink. Problemet ligger mest i kommunikasjonen; ofte har jeg ikke hatt inntrykk av at hun har vært interessert i å høre ordentlig på hva jeg har å si, og hun stiller ofte samme spørsmål flere ganger. Det har noen ganger vært vanskelig å få den hjelpen jeg har trengt om jeg ikke har visst nøyaktig hva jeg skal spørre om. Hun kan også virke veldig brysk, noe som ikke er veldig hyggelig når man må spørre om intime ting eller bli undersøkt på kontoret.

På den positive siden har jeg fått legetimer relativt raskt, og jeg fikk hjelp med henvisning til spesialist når det var et behov. Assistenten på kontoret har vært grei.

en katastrofal og Elendig lege eg har truffet i mitt liv.

Første inntrykket mitt om henne, er helt elendig, virker som hun ikke har nok kunnskap eller kompetanse å være en fastlege. Kan ikke anbefales.
Ønsker ikke å gi henne en stjerne.....

Ikke å anbefales!

Har ikke noe positiv å si om henne når det gjelder hun som fastlege.

Det negative med denne legen er at hun ikke lytter til deg, og forsøker å gjennomføre timen så rask som mulig.

Dersom du har flere problemer, så tar mann vanligvis å forklare en ting om gangen. Etter at problemet er gjennomgått, så spør hun ikke hva mer kan jeg hjelpe deg med. Hun går rett på sak og spør om jeg vil betale med kort eller kontant.

Det får deg til å føle at hun ikke har mer tid til deg. Igjen, så lytter hun ikke til deg og vise ingen forståelse for dine problemer.

Anbefaler sterk at du finner deg en annen lege dersom du har henne. Har allerede bytte til en annen fastlege!

Min vurdering av legen: 2/10

Hold unna!

Blir ikke tatt seriøst.

Jeg ble direkte overført til Ghazwa fra forrige lege. Jeg har vært der et par ganger nå, og føler at hun ikke hører etter på hva som er problemet men heller tyr til raske løsninger og skyver meg ut døren fortest mulig. Hun stiller ikke spørsmål knyttet til problemet, men heller spørsmål som jeg ikke forstår skal ha noen sammenheng.
Jeg sliter fortsatt med problemene jeg har gått til Ghazwa for grunnet dette.
Sekretæren, som skal ta seg av blant annet sting og blodprøver, er blid og hyggelig, men ikke er så dyktig til nettopp disse oppgavene.
Flere ganger har blodprøvene gått rett i bosset, og jeg har blitt sendt til Haukeland. Også stingene har sekretæren til andre legen måtte ta ut.
Positivt: Man kommer raskt til.