Shuja Ur Rehman

Autorisasjon (2013)

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ...
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Shuja Ur Rehman er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Shuja Ur Rehman

Empatisk, forståelsesfull, profesjonell og flink

Han er en veldig dyktig profesjonell fastlege som oppriktig bryr seg og vil hjelpe pasientene sine til å få det bedre.

Grundig og hyggelig

Han følger opp på en så ryddig og god måte. Han er dyktig, rolig og bryr seg oppriktig.
Ble byttet i høst i et tilfeldig utvalg fra Helfo. Det viste seg å bli et bytte som har overrasket til det positive. Utrolig flink på barn, og!

Lytter ikke til pasienten

Jeg måtte bytte fastlege og fikk tildelt Rehman. Jeg fikk en time, og det ble den første og siste. Jeg har store problemer (ikke nødvendig å beskrive her), men han ville ikke lytte. Første setnin var: "Jeg har 5 minutter til deg, jeg har andre som venter". 5 minutter som ny pasient med problemer? De 5 minuttene var bare ovenfra og ned beløring fra han. Han sa at han skulle henvise meg til et sykehus langt unna. Uten å vite hva mitt problem var. Jeg ba om å bli henvist til Drammen. Svaret var "Jeg er ny her og kan ikke henvise deg til et sykehus der jeg ikke kjenner noen". Så reiste han seg opp og viste meg ut døra. Der og da bestemte jeg meg for aldri oppsøke han igjen.

Skal ha betalt for alt

Legen tar tilleggsbetaling for kveld selvom man sender melding på dagen, bretter ut om dine problemer når du skal ha en enkel legeerklæring og legger skyld på deg i en passiv aggressiv måte. Trykker du på e-konsultasjon med en feil, så får du verken konsultasjonen og må betale for den fordi DU trykket på den. Han skal ta betalt for den minste ting egt (virker som det er det viktigste)

Følger opp

Følger opp og forklarer
Tilgjengelig
Henviser når det er nødvendig
Lett å spørre
Blir tatt på alvor