Peter Andreas Hoff Sbertoli

Bellevue helsesenter

2013

Bellevue helsesenter Telefonnummer33 30 44 9033 30 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy
Peter Andreas Hoff Sbertoli er en av 5 fastleger i Færder

1 vurdering

Siste vurderinger av Peter Andreas Hoff Sbertoli

Har aldri hatt en så fantastisk og sympatisk lege, stiller opp uansett hva det er, ringer å hører hvordan det går iht hvis det er noe som har oppstått, kan virkelig anbefales på det sterkeste. Sekretærene er også helt fantastisk, ikke lang ventetid og kommer altid inn til tiden

Jeg er så utrolig takknemlig for denne legen. Både jeg, mann og barn har byttet til han, og vi er så fornøyde. Han er grundig, dyktig og nøler aldri med å henvise eller undersøke ting nærmere. Han har vært en god støtte under vanskelige tider for hele familien, og det er relativt lett å få time.
Han tar seg tid, er behagelig, og jeg håper han blir på Bellevue i mange år til.

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Føler meg 100% ivaretatt. Faglig dyktig. Behagelig og god på kommunikasjon. Håper han blir lenge på Bellevue legesenter.

Dyktig og behagelig

En meget dyktig fastlege, føler meg godt ivaretatt.
Han virker veldig faglig dyktig, og kontakter ekspertise dersom det trengs.

En veldig sympatisk lege

Jeg føler jeg blir veldig godt ivaretatt. Legen er rolig og behagelig, et menneske jeg straks fikk tillit til. Han er flink til å kommunisere og forklare . Han henviser videre til spesialister når det trengs. Dette er en fastlege jeg håper blir lenge på Bellevue legesenter.