Peter Andreas Hoff Sbertoli

Bellevue helsesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bellevue helsesenter Telefonnummer33 30 44 9033 30 44 ...
Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy
Peter Andreas Hoff Sbertoli er en av 6 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Peter Andreas Hoff Sbertoli

Beste fastlegen som lytter til pasientenes behov

Fantastisk fastlege, jeg har ikke hatt noen bedre og mer forståelsesfull lege som han. Superfornøyd!!

Superlegen

Han har fulgt meg opp 100% i en vanskelig tid. Alle henvisninger har gått smertefritt og på skinner. Kan kontakte han når som helst og er alltid forståelsesfull og empatisk. Anbefales på det sterkeste.

Har aldri hatt en så fantastisk og sympatisk lege, stiller opp uansett hva det er, ringer å hører hvordan det går iht hvis det er noe som har oppstått, kan virkelig anbefales på det sterkeste. Sekretærene er også helt fantastisk, ikke lang ventetid og kommer altid inn til tiden

Jeg er så utrolig takknemlig for denne legen. Både jeg, mann og barn har byttet til han, og vi er så fornøyde. Han er grundig, dyktig og nøler aldri med å henvise eller undersøke ting nærmere. Han har vært en god støtte under vanskelige tider for hele familien, og det er relativt lett å få time.
Han tar seg tid, er behagelig, og jeg håper han blir på Bellevue i mange år til.

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Føler meg 100% ivaretatt. Faglig dyktig. Behagelig og god på kommunikasjon. Håper han blir lenge på Bellevue legesenter.