Hans Kvalsvik

Autorisasjon (1991)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

En god lege

Fin å prate med for han lytter, han er ærlig og gir gode tilbakemeldinger. Kan virke litt utålmodig innimellom, men vi er veldig fornøyd med han som familielege.

God, grundig og kunnskapsrik

Dette er en god grundig og kunskapsrik lege det er lett å snakke med, som lytter og som tar seg god tid til pasientene sine.

Misfornøyd!

Anbefales IKKE! Dårlig på kommunikasjon, tok ikke mine plager på alvor i det hele tatt, veldig mangelfull journalskriving, prater nesten ikke og svarer utrolig dårlig. Egentlig ingenting positiv å si om han som lege ei heller damene som sitter bak skranken på venterommet. Og når jeg har prøvd og ta opp ting fra tidligere som jeg har ment har vært feil, eller ikke gjort riktig, har han blitt direkte frekk og uhøflig. Skammelig. Glad jeg har fått byttet lege, og angrer for at det ikke ble gjort tidligere!!!!

Hyggelig og dyktig lege

Har benyttet Hans Kvalsvik i ca. 20 år, og har aldri hatt noe å klage over. Han fatter seg riktignok i korthet mht kommunikasjon, men tar seg tid til å forklare ting hvis man har spørsmål. Smalltalk kan man ha andre steder. Har aldri opplevd å bli "skyflet" ut døra! Og han er veldig måteholden med utskriving av antibiotika, noe som er et stort pluss, og vil heller at pasientens kropp ta seg av det (hvis ikke livstruende selvsagt).

ikke fornøyd

Jeg var ikke fornøyd med Kvalsvik som fastlege. Jeg følte at han ikke tok meg og mine plager på alvor og det virket nærmest som han ville ha meg kjappest mulig ut av kontoret og ikke virket særlig interessert i å høre om hva jeg slet med.

En gang måtte jeg løpe en rundt i gangen, hvor det satt andre pasienter, for at han kunne se på kneet mitt. dette var veldig ubehagelig. Jeg opplevde det hele som lite seriøst.

Han ville heller ikke henvise meg til gynekolog eller ta en gynekologisk undersøkelse av meg, selv om jeg så et behov for det og aldri før hadde tatt en slik test.

Av den grunn byttet jeg fastlege.