Hans Kvalsvik

Solvang Legesenter

Autorisasjon (1991)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 55 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

En taus lege som ikke prater

Rask i undersøkelsen og hører ikke på hva du har å si. Ringer deg heller ikke opp igjen enda det ble lagt inn beskjed på kontoret.

En god lege

Fin å prate med for han lytter, han er ærlig og gir gode tilbakemeldinger. Kan virke litt utålmodig innimellom, men vi er veldig fornøyd med han som familielege.

God, grundig og kunnskapsrik

Dette er en god grundig og kunskapsrik lege det er lett å snakke med, som lytter og som tar seg god tid til pasientene sine.

Trygg og flink til å lytte

En av de mest nøyaktige legene jeg noensinne har vært borti. Han videresender deg over en lav sko, for å utelukke og undersøke hva det. Jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Han hører også på deg, og tar deg på alvor, til tross for at han kanskje mener du tar feil.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Misfornøyd!

Anbefales IKKE! Dårlig på kommunikasjon, tok ikke mine plager på alvor i det hele tatt, veldig mangelfull journalskriving, prater nesten ikke og svarer utrolig dårlig. Egentlig ingenting positiv å si om han som lege ei heller damene som sitter bak skranken på venterommet. Og når jeg har prøvd og ta opp ting fra tidligere som jeg har ment har vært feil, eller ikke gjort riktig, har han blitt direkte frekk og uhøflig. Skammelig. Glad jeg har fått byttet lege, og angrer for at det ikke ble gjort tidligere!!!!