Hans Kvalsvik

Autorisasjon (1991)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

Kunnskapsrik og rolig

Utrolig fornøyd med Kvalsvik, som har vært min lege i alle år. Har mye erfaring og henviser videre dersom han er det minste usikker. Føler både jeg og min familie blir utrolig godt ivaretatt av han, som alltid har tid til å lytte og som tar deg på alvor. Fem av fem stjerner! Jeg gruer meg til han pensjonerer seg!

Seriøs og dyktig lege

Vi er en familie på 5 hvor alle bruker Dr. Kvalsvik. Alltid presis og tilgjengelig.
Vi er superfornøyd og anbefaler han på det sterkeste.

Rolig og betryggende lege

Byttet nettopp fastlege pga flytting, og etter første konsultasjon oppfattet jeg Hans som en rolig, ydmyk og behagelig lege. Anbefales på det sterkeste. Også ett ekstra pluss for 0 ventetid.

Ydmyk og kunnskapsrik lege

Dette er en lege som virkelig lytter og tar pasientens problemer på alvor. Han sender deg til spesialist eller forhører seg med spesialiser hvis du ønsker det.
Han er en god lytter, og har en ro som beroliger deg hvis du er stresset. Jeg føler meg alltid sett og tatt godt i mot når jeg er hos Kvalsvik. Har nå hatt han som lege i 6 år, selv da jeg bodde utenbys, og jeg kommer ikke til å bytte lege med det første.

Han er også lett tilgjengelig via e-konstulasjon, og fornyer resepter ofte samme dag du sender reseptfornyelse. Dette er en lege som har respekt for pasientene, som ser pasientene sine, og som sender deg til spesialist over en lav sko.

En taus lege som ikke prater

Rask i undersøkelsen og hører ikke på hva du har å si. Ringer deg heller ikke opp igjen enda det ble lagt inn beskjed på kontoret.