Hans Kvalsvik

Solvang Legesenter Mann, 54 år

Autorisert1991
Ledige plasser 3 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solvang Legesenter

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

Overflatisk - passiv - føler jeg er til bry

Veldig skuffet over de siste besøkene hos Kvalsvik. Han stiller altfor få spørsmål - virker uinteressert og er veldig lite flink til å kommunisere. Ordknapp - føler at jeg må ta initiativ til å føre en samtale.

Overkjører

har bruk denne legen i 10-15 år og merket de siste årene jeg ikke får pratet ferdig før han tar avgjørelser og kjører over meg. Gjør ting uten å forklare og fått god kjennelse da meg. Har nå endelig klart å bytte lege.

Flink, rolig og effektiv

Kvalsvik er faglig dyktig og veldig diplomatisk. Blir ikke irritert hvis du kommer med en ferdig "Internett-diagnose". Får raskt time og sitter veldig sjelden over tiden på venteværelset, enda Kvalsvik er en av legene i byen med flest pasienter på listen. Sikkert fordi han ikke bruker tid på småprat. Hvis du er selskapssyk, lysten på "lette" sykemeldinger eller noen til å synes synd på deg, så er dette ikke legen for deg. Hvis du derimot liker kvalitet, effektivitet og en mann som ser ut som han lytter (husk de er sjeldne), så er Kvalsvik midt i blinken.

I mine øyne den beste legen jeg har hatt.

Han tar seg god tid og er flink til å lytte. Har aldri fått noen feildiagnose. Er lett og prate med og man føler at man blir ivaretatt.

God lege!

Kvalvik er en dyktig, stille og behagelig lege. Anbefales!