Mai-Helene Pedersen

Autorisasjon (2014)

Mai-Helene Pedersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mai-Helene Pedersen

Veldig god lege.

Hun tar seg tid, alltid tilstedeværende. Lytter og får deg til føle seg ivaretatt. Dyktig. Ikke redd får å sende deg videre for undersøkelse om så skulle trengs. Bestemt og faglig dyktig. Erfaren. Veldig fornøyd. Mvh [Navn fjernet av moderator]

Trygg/god kommunikasjon

Jeg føler meg trygg med fastlegen min.
Jeg ga henne mange spørsmål flere ganger. Og jeg fikk svar hver gang.

Dedikert, kunnskapsrik & lyttende.

Mai-Helene har vært min fastlege siden 2017. Hun har tatt meg på alvor hver eneste gang jeg har vært der, fulgt meg opp godt, og henvist meg til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg vil si hun er kunnskapsrik, nøye, og opptatt av hva jeg har å si. En veldig god fastlege! Det eneste negative jeg har å si er at det er lang ventetid på å få time hos henne.

Kald og usympatisk

Oppleves veldig kald og usympatisk. Gir ikke et eneste smil, ikke ved ankomst, underveis eller ved avskjed. Stirrer kun in i skjermen på pcn når man prøver å si hade. Får alltid følelsen av å være til besvær når jeg besøker denne legen. Opplever heller ikke å bli tatt på alvor. Ikke godt å behøve gå fra legen med en klump i magen.

Veldig flink lege

Kan ikke si annet enn at hun er en helt fantastisk fastlege. Hun fremstår bestandig som blid og smilende. Hun tar seg tid til å lytte og har kontroll på faget sitt.