Kåre Kvestad

Autorisasjon (2004)

Sandefjord Legesenter Telefonnummer33 42 31 8033 42 31 ...
Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord
Kåre Kvestad er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Kvestad

Fantastisk lege og medmenneske!

Dr.Kvestad er uten tvil den aller beste legen du kan komme i kontakt med! Forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Svært flink med barn! Veldig empatisk og kommer aldri til å bytte lege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Har hatt Kåre Kvestad som lege i et par år nå. Han er utrolig flink og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen! :)

Finnes ikke bedre lege:-)

Kåre er en utrolig dyktig lege som tar seg tid til pasientene.Veldig flink m barn og tenåringer også.Lett å like og flink til å skape god kontakt.Er han i tvil om noe eller trenger grundigere undersøkelser så henviser han videre. Han kan ringe utenom kontortid bare for å gi beskjed el.! Anbefales på det varmeste av meg og mine 4 barn .

Ingen over, ingen ved siden! !!!

Flinkeste😷😊
Flink med de store. Flink med de små☺
Og sender videre hvis han ikke kan fikse.
Hender han ringer i helgene for å høre hvordan det går med barnet hvis de er syke og har vært innom legekontoret

Kvestad er en dyktig og kompetent lege

Kvestad er rask, effektiv og nøyaktig. Han ser pasienten og tar tak i enhver utfordring og finner svar. Han henviser rask og effektivt videre hvis behov. Som pasient føler man seg alltid viktig - ingen utfordninger for små eller store - de løser vi! Har man Kvestad som lege blir man godt ivaretatt. Jeg har selv flyttet fra Sfj . men kjører til lett til Sandefjord og kommer ikke til å bytte lege.