Magnus Sæves

Autorisasjon (2010)

Magnus Sæves er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Magnus Sæves

Super lege

Har hatt Magnus som fastlege noen år nå. Opplever at han har et helhetlig fokus på meg som pasient: At helsen påvirkes av mange faktorer, og de er han flink til å se. Han følger opp med spørsmål fra tidligere besøk, og er veldig grundig. Han er alltid rask til å svare på e-konsultasjoner og jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Veldig glad for at jeg har ham som fastlege.

Flink lege

Har hatt Magnus som lege i mange år allerede, og er veldig fornøyd. Selv om ham nesten alltid er forsinka, har han alltid tid til meg når jeg kommer inn. Det er verdt ventinga. Dyktig, lyttende, omsorgsfull og blid. Glad jeg har han som min fastlege

Dårlig lytter

Etter å ha fått Magnus Sævnes som min fastlegen har jeg for første gang følt meg til side satt. Han har allerede bestemt seg for behandlingsplan videre, når jeg er uenig må jeg kverulere. Han er alltid forsinket.

Utrolig dyktig og empatisk

Etter å hatt en meget kompetent og dyktig lege i Einar Sæves siden barnsben av føler jeg meg meget ivaretatt og godt behandlet av Magnus. Han er en lyttende, forklarende og tar gode og fornuftige avgjørelser på videre behandlinger om det er nødvendig. Og ikke minst så er han mer opptatt av deg som pasient enn pc og klokke. Har intet annet en godord å si om min "nye" og føler meg priviligert.