Magnus Sæves

Autorisasjon (2010)

Magnus Sæves er en av 8 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Magnus Sæves

Meget god lege!

Vi har Magnus som «familielege» i vår familie på to voksne og to barn. Alltid tilgjengelig både på legekontoret og elektronisk. Meget dyktig og kompetent. God lytter. Bryr seg.

Veldig dyktig.

Jeg er veldig fornøyd med å ha Magnus som fastlege. Jeg har hatt han side han overtok etter sin far. Han er en god lytter, flink til å finne løsninger og han har alltid god tid! For meg er han desidert verdens beste fastlege!

Usikker og lite ydmyk

En lege som virker usikker, men som forsøker å dekke over dette med å snakke så profesjonelt som mulig.
Usikkerheten viser seg i at det ofte tys til oppslagsverk under konsultasjon, noe som vil være naturlig så lenge erfaringen mangler. Men det ville vært mye bedre å si man er usikker og enten be om tid til å sjekke fakta, eller konsultere kollegaer, istedenfor å anta og sette diagnose, eller manglende på sådan, etter antakelser.
Bør bli bedre på å lytte og forsøke å forstå pasienten.

Super lege

Har hatt Magnus som fastlege noen år nå. Opplever at han har et helhetlig fokus på meg som pasient: At helsen påvirkes av mange faktorer, og de er han flink til å se. Han følger opp med spørsmål fra tidligere besøk, og er veldig grundig. Han er alltid rask til å svare på e-konsultasjoner og jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Veldig glad for at jeg har ham som fastlege.

Flink lege

Har hatt Magnus som lege i mange år allerede, og er veldig fornøyd. Selv om ham nesten alltid er forsinka, har han alltid tid til meg når jeg kommer inn. Det er verdt ventinga. Dyktig, lyttende, omsorgsfull og blid. Glad jeg har han som min fastlege