Magnus Sæves

Autorisasjon (2010)

Magnus Sæves er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Magnus Sæves

Kunnskapsrik og ydmyk

Har hatt Magnus som fastlege i flere år. Han fremstår som lyttende, sympatisk og omsorgsfull. Dette gjør at han har både mine subjektive meninger i tillegg til nødvendige undersøkelser før han stiller diagnose. Det at han tar seg tid gjør at man ofte å vente litt før man kommer inn, men jeg har forståelse for at ikke alt kan løses på 20 min.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege. Lytter til pasienten og tar seg tid. Får deg til å føle deg trygg. Gir god informasjon!

Meget god lege!

Vi har Magnus som «familielege» i vår familie på to voksne og to barn. Alltid tilgjengelig både på legekontoret og elektronisk. Meget dyktig og kompetent. God lytter. Bryr seg.

Veldig dyktig.

Jeg er veldig fornøyd med å ha Magnus som fastlege. Jeg har hatt han side han overtok etter sin far. Han er en god lytter, flink til å finne løsninger og han har alltid god tid! For meg er han desidert verdens beste fastlege!

Usikker og lite ydmyk

En lege som virker usikker, men som forsøker å dekke over dette med å snakke så profesjonelt som mulig.
Usikkerheten viser seg i at det ofte tys til oppslagsverk under konsultasjon, noe som vil være naturlig så lenge erfaringen mangler. Men det ville vært mye bedre å si man er usikker og enten be om tid til å sjekke fakta, eller konsultere kollegaer, istedenfor å anta og sette diagnose, eller manglende på sådan, etter antakelser.
Bør bli bedre på å lytte og forsøke å forstå pasienten.