Shahzad Zia Banaras

Autorisasjon (2012)

10 av 2000

Røa Legekontor Telefonnummer22 06 44 4422 06 44 ...
Vækerøveien 205A 0751 Oslo
Shahzad Zia Banaras er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahzad Zia Banaras

Skremmende opplevelse

Min første kontakt med Dr. Banaras gjorde at jeg aldri mere kommer til å bestille time hos han igjen. Jeg opplevde å bli møtt av en arroganse jeg aldri har opplevd maken til. Hvis du ikke liker å bli skriket til så styr unna. For ja, han skrek til meg. Jeg tror legen må ha hatt en dårlig dag, men det er ingen unnskyldning. Jeg skalv etterpå, og ble skremt. Synes det er viktig å få dette frem, siden nettopp denne legen også har fått så fine tilbakemeldinger.

Rotete

Hade ikke lest journalen fra sist gang jag var der. Sporte om hvotdan det gick med kneet mitt når jeg sku ha en blodprøve. Hade "føtterne på pulten holdning" og var arrogant. Kanske hade han en dålig dag?

Kjempebra lege,Anbefales på det sterkeste!

Dr Banaras er ansvarsfull og interessert i pasienten. Virker faglig solid. Han tar seg alltid tid uavhengig av forsinkelse. God til å lytte . Her føler man seg ivaretatt. Han er svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv selv om venterommet er fullt. Han følger opp pasient både via tlf og brev. Utrolig dyktig med barn. Vår familie har aldri vært I bedre hender. Han er empatisk og forståelsesfull. Beste legen. Kan anbefales på det sterkeste.

Ikke imponert

Ble byttet over til Dr. Banaras etter Dr. B Haugland gikk av med pensjon.

Tar seg ikke bryet med å hilse ordentlig og er veldig lite imøtekommende. Greit nok tenker jeg. Alle kan ha en dårlig dag. Når jeg spør om råd og hjelp til et problem, sukker han oppgitt og himler med øynene. Tenker fortsatt greit nok. Er selv helsepersonell og jeg vet at det er dager hvor det rett og slett blir litt mye.

Mulig jeg hadde uflaks og møtte ham på en dårlig dag. Håper han kan bli litt mer imøtekommende, og ikke vise med hele sitt kroppspråk at han misliker både jobben og pasientene.

Det jeg opplevde som bra var at han hadde tid og fikk time når jeg ønsket.

Meget erfaren, svært dyktig og en tvers igjennom hyggelig lege

Som min fastlege er Dr. Banaras en av de mest hyggelige, varme, blide og oppmuntrende personene jeg har møtt i mitt liv.

Han er legen som kommer smilende inn på venterommet, tar seg tid til å hilse på alle og er en herlighet å være rundt.

I tillegg til å være en svært god lytter, er han flink til å svare utdypende på alle slags spørsmål og kunnskapen hans kommer fram i hans gode råd og veiledninger. Med ham er selv potensielt pinlige temaer enkle å ta opp.

Engasjementet hans og hans interssesse og pasjon for legeyrket kommer tydelig fram. Jeg føler meg svært lykkelig over å ha ham som en fastlege. Helsesystemet trenger leger som ham; Han gjør alltid det lille ekstra, noe som gjør ham til den ekstraordinære legen han er.

Dette er en liten takk fra meg til Dr. Banaras, for alt han har gjort for meg i alle de årene jeg har hatt ham som min fastlege. Han har vært min støtte og min veileder, vil jeg si.