Shahzad Zia Banaras

Røa Legekontor
Vækerøveien 205A 0751 Oslo
Shahzad Zia Banaras er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahzad Zia Banaras

Effektiv og dyktig. Du får den hjelpen du trenger.

Han er flink. gjør en grundig jobb, og ordner opp med alt, med en gang. Den beste lege jeg har hatt..

Topp Oppfølging

Vi hatt dr Shahzad Zia Banaras som lege for hele familien mange år. Han har stilt opp alltid og veiledet og gjort live vårt enklere. Det er alltid topp oppfølging og gir alltid tilbakemelding om prøver . Han tar sine pasienter seriøst og behandler dem med respekt.

Fantastisk, Imøtekommende og kunnskapsrik lege

Shahzad Zia Banaras har vært min fastlege i 5 år. Han er faglig dyktig, besluttsom, empatisk, kompetent, profesjonell og effektiv lege.Jeg har alltid hatt en opplevelse av at han tar mine henvendelser på alvor, blir møtt med respekt, blir tatt på alvor som særlig viktig og legger stor vekt på å trygge meg som pasient.
Han er fantastisk. Imøtekommende, kunnskapsrik og god personlig kompetanse. Følger opp detaljert. Gode spørsmål. Viser initiativ. Veldig fornøyd.

Dr Banaras tar seg god tid, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Han behandler pasienten som en unik person og bryr seg om dennes totale situasjon. Han gir tilstrekkelig med informasjon om helseproblemene, prøver, undersøkelser og behandlingen han anbefaler.

Anbefaler Dr Shahzad Zia Banaras på det sterkeste

Skremmende opplevelse

Min første kontakt med Dr. Banaras gjorde at jeg aldri mere kommer til å bestille time hos han igjen. Jeg opplevde å bli møtt av en arroganse jeg aldri har opplevd maken til. Hvis du ikke liker å bli skriket til så styr unna. For ja, han skrek til meg. Jeg tror legen må ha hatt en dårlig dag, men det er ingen unnskyldning. Jeg skalv etterpå, og ble skremt. Synes det er viktig å få dette frem, siden nettopp denne legen også har fått så fine tilbakemeldinger.

Rotete

Hade ikke lest journalen fra sist gang jag var der. Sporte om hvotdan det gick med kneet mitt når jeg sku ha en blodprøve. Hade "føtterne på pulten holdning" og var arrogant. Kanske hade han en dålig dag?