Muhammad Awais

Allmennlegespesialist, fastlege og psykiater

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (2006)

Legene i Nygaardsgata AS Telefonnummer69 95 50 1069 95 50 ...
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Muhammad Awais er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Awais

Dårlig lege, og er ikke villig til å hjelpe.

Jeg har kontaktet denne legen flere ganger angående min far som er psykisk skadet at han virkelig trenger hjelp, og at noe må bli gjort med ham.

Han har aldri gjort noe for å hjelpe ham, bare ved en anledning når politiet tok faren min med til han, og da ble han tvangsinnlagt i en kort tid.

Trist, og ganske dårlig gjort av denne legen.

En utrolig dyktig og dedikert lege

Jeg har hatt gleden av å være pasienten til Dr. Awais i flere år nå, og jeg kan trygt si at han er en av de beste legene jeg noensinne har møtt. Han er ikke bare utrolig flink og dyktig, men også ekstremt omtenksom og dedikert til pasientene sine.

Dr. Awais har alltid tatt seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål, og har alltid svart på dem på en måte som gjør at jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Han er veldig grundig i sine undersøkelser og alltid nøye med å forklare alle aspekter av diagnosen og behandlingsplanen.

Det er tydelig at Dr. Awais bryr seg om pasientene sine og ønsker å sikre at de får den beste mulige behandlingen. Han har alltid vært tilgjengelig når jeg har hatt behov for ham, enten det har vært for å diskutere en endring i behandlingen min eller for å svare på et spørsmål som har dukket opp.

Jeg kan sterkt anbefale Dr. Awais til alle som leter etter en erfaren og dedikert lege som tar seg tid til å forstå og imøtekomme pasientens behov. Jeg føler meg heldig som har hatt ham som min fastlege i så mange år.

Smart, trygg og empati

Muhammad Awais er en veldig smart lege, jeg føler meg trygg når jeg har time hos lege Awais, han gir meg den hjelpen jeg trenger og Awais er veldig flink til å vise empati

Rastløs og gjør minst mulig

Har hatt denne fastlegen siden 2017 da han andre ble pensjonist. Veldig trist for han var en virkelig god lege.
Awais har mange gode kvaliteter og kunnskap. Jeg har opplevd han med sympati og omsorg, men også noe ustabil. Vi har naturligvis gode og dårlige dager alle sammen, men det virker som han ikke klarer å holde seg profesjonell på de dårlige.

Han er veldig rastløs og man føler at man er til bry for han sender deg ut så fort som mulig. Ofte føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor og han gir opp å finne ut av plagene.

Serviceinnstilt

Awais er en god fastlege. Fint med legetimer på nettet. Svært raskt med fornyelse av resepter.

Om det er noe akutt så kan man ringe til legesekretærene eller også sende en melding i appen.