Muhammad Awais

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Muhammad Awais er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Awais

en super fastlege som jeg anbefaler på det sterkeste

jeg har fått en fantastisk fastlege.lyttende forståelsesfull.han tar meg på alvor og det er viktig for meg.alltid blid og hyggelig.jeg anbefefaler han på det sterkeste.

en super fastlege som jeg anbefaler på det sterkeste

jeg har en fantastisk fastlege .han er veldig dyktig fastlege,blid og hyggelig.tar meg på alvor.det er en fastlege jeg vil anbefale.han er veldig presis,han er lyttende forståelsesfull.jeg føler meg godt ivaretatt.

en super fastlege som jeg anbefaler på det sterkeste

Har fått en fantastisk fastlege.jeg føler meg godt ivaretatt han tar meg på alvor.flink til og ringe tilbake når jeg har bedt han ringe meg.ringer samme dag.han er lyttende forståelsesfull og veldig blid og hyggelig.dette er en fastlege og psykiater som jeg kan anbefale på det sterkeste!jeg har veldig tillit til han.han stabil fastlege jeg har hatt han i over et år og har ikke vært borte pga sykdom en dag så lenge jeg har hatt han.han er tydlig og bestemmt i nødvendige situasjoner og det er som gir meg trygghet.får rask time hos han.jeg er ofte hos han men det er nødvendendig i forhold til min helsesituasjon.kan ikke få fullrost han nok!!!

Dårlig inntrykk, dårlig opolevelse

Byttet til denne fastlegen. Fikk ett veldig dårlig inntrykk med det samme, noe jeg ikke forventet. Byttet derfor til en ny fastlege samme dag.

Konklusjonen:
Etter fem minutter på første lege besøk , fastslår denne fastlegen at jeg ikke er syk. Han ba meg gå ett par meter bortover på kontoret hans og tilbake. Og fastslår etter dette at det er ingenting med meg.

Har vært sykemeldt nå i 2 mnd( 100%)
Har en lunge Sykdom. Med lungeforandringer. Samt fibromyalgi. Smerter i ledd. Korsryggen.

Fikk inntrykk at han frykter nav og hva dem vil si til han dersom han sykemelder meg videre.

Synes ikke det er greit å behandle syke mennesker på denne måten!

Ikke en lege for meg.

En fantastisk dyktig fastlege Og psykiater

Awais er en omsorgsfull og dyktig "helnorsk" lege og
fullverdig psykiater. Jeg er 76 år og har sjeldenmøtt en bedre og omsorgsfull fastlege. Det er ufattelig at han har noe ledig plass enda.... Hans stabile gode humør er et ekstra pluss.