Muhammad Awais

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Muhammad Awais er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Awais

Den riktige 👍🏼

Awais er kjempeflink, han lytter, og er kjempe-flink med ungene, og det er kjempe viktig. Har ikke noe galt å si om de vurderinger som er blitt gjort, og behandlingen han gir. Og vi er en familie med lang sykdommshistorie. Vil så absolutt annbefale han han er dyktig i et bredt spekter 😊👍🏼

Den beste fastlegen jeg har hatt

En dyktig lege som lytter og tar seg tid. Alltid imøtekommende. Han jobber på en effektiv måte. Han forklarer ting godt og er flink til å gi råd. Han er hyggelig og hjelpsom og viser alltid fullt forståelse for pasientens situasjon. Han gjør sin beste for å hjelpe pasienten mest mulig. Du er den beste, det er alt jeg kan si om dr. Awais.

Bestemt og lite lyttende

Ble overført til denne legen da min egentlige fastlege ble pensjonert, og opplevelsen har vært utelukkende negativ. Gir deg lite tid til å forklare, vanskelig for å lytte på det man som pasient egentlig sier, virker å ønske at legetimen skal bli fortest mulig ferdig.

Forskjellen fra tidligere lege til Awais var som natt og dag.

Noe som også trekker ned er selve legesenteret. Etter konkursen virker de i skranken fullstendig rådløse og gjør ikke som de selv avtaler over telefonen.