Muhammad Awais

Legene i Nygaardsgata AS
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Muhammad Awais er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Awais

En fantastisk dyktig fastlege Og psykiater

Awais er en omsorgsfull og dyktig "helnorsk" lege og
fullverdig psykiater. Jeg er 76 år og har sjeldenmøtt en bedre og omsorgsfull fastlege. Det er ufattelig at han har noe ledig plass enda.... Hans stabile gode humør er et ekstra pluss.

Hører grundig

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Han er psykiater og allmennlege spesialist. Han hjalp meg betraktelig når det gjelder angst problemer. Han er svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Han forklarer og undersøker grundig. Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.

Flink og god lytter

Veldig blid og hyggelig og har alltid tid til å høre på pasienten.
Føler meg veldig godt ivaretatt og gir seg ikke før han har funnet riktig diagnose. Er ikke redd for å videresende deg til spesialist hvis han føler at det er nødvendig.

Holder oftes tiden!

Gir bra tilbakemeldinger i brevs form.Flink til å lytte og utfører passients ønsker, raskt og effektivt!

Hyggelig og effektiv

Lege Muhammad Awais som min ny lege, tok meg på alvor.Det tror jeg er en viktig faktor,når du flytter til en ny plass og bytter lege.Blitt henvist til vidare undersølelser og utredning i løpet av det samme legetimen.Hyggelig, proffesjonal og effektiv lege.