Helge Magnus Larsen

Autorisasjon (1984)

Helge Magnus Larsen er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Helge Magnus Larsen

Trygg og kunnskapsrik

Er alltid oppmerksom og følger alltid opp ved akutte behov og er kunnskapsrik og dyktig.
Følger opp ved alle situsjoner.

Kunnskapsrik og gir trygghet

Ble syk for 4 år siden. Larsen henviste meg videre og jeg fikk et løp på sykehus i Oslo. Larsen fulgte meg opp med timer hos han en gang i mnd. Han ønsket å følge med på løpet og være der for meg dersom det var behov for det. Foralte dette til onkologene og de roste Larsen for hans oppfølging av pasienter.
Jeg har bare godt å si om Larsen.

Tar deg seriøst, uansett hva det skulle være.

Larsen er den legen jeg ville hatt uansett, uavhengig av noen andre. Han er rutinert, kunnskapsrik og vil kunne fenge opp mer enn andre. Han er spesialist ifht allmenn medisin, og du skal lete lenge etter noe bedre.

Omsorgsfull og dyktig lege

Dr. Larsen er en omsorgsfull og dyktig lege. Har store kunnskaper og lang erfaring, og en lege som jeg har stor tillit til. Han sender meg raskt videre om han mener det forhold som må utredes videre. Han er alltid blid og hyggelig, og interessert i meg som pasient. Jeg føler meg trygg i møte med ham som lege.

Skaper ikke tillit mellom pasient og lege

Har kun vært til to konsultasjoner hvor jeg oppfattet at legen var lite interessert i min helse/plager. Rot med prøver og ufullstendige/ikke tilstrekkelige tilbakemeldinger ved e kommunikasjon. Totalen gjør at jeg dessverre ikke har tillit til denne legen.