Helge Magnus Larsen

Nøtterøy Legesenter

1984

Ingen på venteliste

Nøtterøy Legesenter Telefonnummer33 35 17 5033 35 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 3 3128 Nøtterøy
Helge Magnus Larsen er en av 5 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Helge Magnus Larsen

Skaper ikke tillit mellom pasient og lege

Har kun vært til to konsultasjoner hvor jeg oppfattet at legen var lite interessert i min helse/plager. Rot med prøver og ufullstendige/ikke tilstrekkelige tilbakemeldinger ved e kommunikasjon. Totalen gjør at jeg dessverre ikke har tillit til denne legen.

Tar pasienter på alvor

Lett å få tak,i hvd det er noe feil.tar tak.m.mtid til å høre/lytte.tålmodig.går ann å spøke med.lett å få time.hvis/det man feiler noe.

Føler oss ikke sett og forstått av legen

Har ikke Dr.Larsen som fastlege men må av og til inn på "drop in" timer. Føler alltid at han tar så lett på problemstillingen vi kommer med som "det er helt vanlig" "det er ikke farlig,det går nok over"

Føler vi har dårlig tid når vi er kommet inn til legen. Som at han har hastverk for å få inn neste pasient. Anbefaler ikke denne legen.

Tillit og god tone

Dr. Larsen tar sine pasienter på alvor, uansett om de er store eller små. Som pasient har jeg tillit til ham og hans faglige vurderinger.

Hyggelig, kunnskapsrik og faglig oppdatert

Blir alltid tatt godt i mot og han er flink til å prate med barn. Forklarer slik at jeg som pasient forstår hva han sier. Har tillit til ham og det er tydelig at han er faglig oppdatert.