Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Hun vet best

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Oppleves som at hun går i forsvarsposisjon med en gang man stiller spørsmål. Hun vet best og argumenterer for seg selv ved å informere hvor lenge hun har vært lege. Vanskelig å bli hørt og vanskelig å få henvisning videre

Oppmerksom og lyttende.

Lege: Ingrid Takle Skrevet

Flott opplevelse med sjekk av pust og lunger. Opplevde Ingrid som grundig og kunnskapsrik. Fikk en god følelse av å bli tatt alvorlig og riktig behandling.
Tusen takk , Ingrid👍🤗

Klok og reflektert

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Legen er veldig bra! Hun lytter og vet hva hun snakker om. Hun har dessverre et håpløst kontor, hvor universell utforming ikke er ivaretatt i særlig grad. Jeg som rullestolbruker, kommer ikke opp på kontoret hennes, når jeg har dager hvor det å sette seg i en stolheis ikke er der. Når jeg kommer, får legen låne et kontor i første etasje. Det fungerer, ganske greit, men er ikke optimalt

Sympatisk og seriøs

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Hun virker sympatisk , kunskapsrik og seriøs.Føler meg godt ivaretatt og godt oppfulgt.Henviser videre hvis nødvendig.Svarer raskt på eposter

Flott lege med ekte empati og tid til pasienten

Lege: Ingrid Takle Skrevet

Ingrid Takle er en utrolig flott lege, ho viser oppriktig interesse, får gjennomført og ser behovet. Ho kjemper din sak når ho mener det er riktig, gir seg ikke. Følelsen av å bli tatt på alvor og bli tatt vare på klarer ho balansere som lege. Som pasient med mange og utmattende diagnoser var det en sann glede å få lov å bli møtt av en slik lege. Man føler seg sett, hørt og trodd. :)