Nøtterøy Legesenter

Telefonnummer33 35 17 5033 35 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Legesenter

Flink, rask og effektiv

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Flink kar som alltid har tid de gangene jeg har hatt behov for legetime. OK i sammtalen og flink til å henvise videre om han mener det er det riktige.

Lyttende og inngir trygghet

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

utrolig flink, nøye og lyttende. Beste legen jeg har hatt.
Hun tar alt på alvor og sender videre hvis nødvendig.

Omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Dr. Larsen er en omsorgsfull og dyktig lege. Har store kunnskaper og lang erfaring, og en lege som jeg har stor tillit til. Han sender meg raskt videre om han mener det forhold som må utredes videre. Han er alltid blid og hyggelig, og interessert i meg som pasient. Jeg føler meg trygg i møte med ham som lege.

Trygg og lyttende

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Fastlege Cathrine Abrahamsen ser pasientene sine. Hun er kunnskapsrik og løsningsorientert, være seg det gjelder fysiske eller psykiske utfordringer.

Trygg og flott fastlege

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Min opplevelse hos Cathrine har vært helt fantastisk og det er så trist å måtte bytte lege pga flytting. Hun husker deg, lytter og tar seg god tid. Jeg har fått timer svært raskt. Hun stiller gode spørsmål og følger godt opp. Jeg gruet meg veldig til å sette inn spiral og ta celleprøve ved to forskjellige anledninger, og hun var så flink til å gjøre meg trygg på situasjonen, beroliget meg og forklarte prosessen. Hun er effektiv og kunnskapsrik! Lite ventetid på kontoret, maks 10-15 min. Anbefaler hun virkelig.