Nøtterøy Legesenter

Telefonnummer33 35 17 5033 35 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Legesenter

Tar pasienter på alvor

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Lett å få tak,i hvd det er noe feil.tar tak.m.mtid til å høre/lytte.tålmodig.går ann å spøke med.lett å få time.hvis/det man feiler noe.

Føler oss ikke sett og forstått av legen

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Har ikke Dr.Larsen som fastlege men må av og til inn på "drop in" timer. Føler alltid at han tar så lett på problemstillingen vi kommer med som "det er helt vanlig" "det er ikke farlig,det går nok over"

Føler vi har dårlig tid når vi er kommet inn til legen. Som at han har hastverk for å få inn neste pasient. Anbefaler ikke denne legen.

Grundig, omsorgsfull og løsningsorientert

Lege: Ingrid Skjelstad Askjer Skrevet

Ingrid S. Askjer er den beste legen jeg har hatt. Jeg opplever at jeg blir godt ivaretatt, at hun tar spørsmål og bekymringer på alvor, og at hun på en effektiv måte sørger for medisinsk hjelp og gode råd. Jeg følte meg veldig trygg under svangerskapene mine. Jeg har vært lite syk tidligere, men har hatt behov for mer legehjelp den siste tiden. Ingrid har vært en svært god støtte på alle måter.

Dyktig fyr.

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Øren har alltid møtt meg med interesse og gode vurderinger. Han oppleves både sympatisk, empatisk og utadvendt. Synd å miste denne legen til fagforeningen, får håpe han kommer tilbake med enda bredere erfaring, og som en enda bedre lege!

Flinkeste legen

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Øren møter meg alltid godt forberedt og har tid nok til en grundig gjennomgang. Han er flink til å lytte og ta opp i seg informasjon som jeg som pasient legger fram. Stikkordene må være; omsorgsfull, oppdatert, lyttende, oppfølgende.