Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Legesenter

Lite faglig dyktig.

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

En fastlege er en man skal kunne skape en god relasjon til, en du kan stole på, en som vet hva den driver med og hvis du er ute etter dette så går du ikke til Cathrine Abrahamsen, det at hun har autorisasjon er et under! Hun er lite faglig dyktig og ikke oppdatert på medikamenter noe man selv må be henne oppdatere seg på i felleskatalogen da hun tydelig viser at dette har hun lite kunnskap om.

Flink, rask og effektiv

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Flink kar som alltid har tid de gangene jeg har hatt behov for legetime. OK i sammtalen og flink til å henvise videre om han mener det er det riktige.

Lyttende og inngir trygghet

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

utrolig flink, nøye og lyttende. Beste legen jeg har hatt.
Hun tar alt på alvor og sender videre hvis nødvendig.

Omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Dr. Larsen er en omsorgsfull og dyktig lege. Har store kunnskaper og lang erfaring, og en lege som jeg har stor tillit til. Han sender meg raskt videre om han mener det forhold som må utredes videre. Han er alltid blid og hyggelig, og interessert i meg som pasient. Jeg føler meg trygg i møte med ham som lege.

Trygg og lyttende

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Fastlege Cathrine Abrahamsen ser pasientene sine. Hun er kunnskapsrik og løsningsorientert, være seg det gjelder fysiske eller psykiske utfordringer.