Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Oppdatert og god oppfølging

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Familien min og jeg har brukt Lien i mange år. Vi er alle veldig fornøyde med henne som vår fastlege. Det føles trygt og hun er oppdatert og kunnskapsrik på helsefeltet. Hun er god på å følge opp og henviser videre når nødvendig. Min kreftsyke mor ble meget godt ivaretatt med bl.a. hjemmebesøk. Hun har respekt for andres tid og er som regel veldig punktlig. Samtidig vier hun god nok tid og oppmerksomhet når jeg er der. Hun er hyggelig, lyttende og tilstede i samtalene. Jeg fikk henne selv anbefalt og kan trygt anbefale henne videre. Alt i alt, vi føler oss meget godt ivaretatt!

Varm, trygg og kunnskapsrik

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Berit Lien har vært fastlege for meg og mine to barn fra de var 2-3 år gamle. Nå er de 21. Vi er alle tre svært fornøyde med Lien og jeg håper vi kan ha henne som fastlege lenge. Jeg opplever Lien som trygg og varm, og som virkelig bryr seg. Hun skrev også en helt nydelig henvisning da min sønn trengte en henvisning til sykehuset. Jeg føler jeg trygt kan anbefale henne til andre.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Berit Lien som lege, og har gått til henne hele livet.

Hun er beroligende og trygg, og tar problemer jeg kommer med alvorlig.

Lien er også flink til å følge opp og høre hvordan det går.

Kunne ikke tenke meg å bytte fastlege!

Kunnskapsrik og gir trygghet

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Ble syk for 4 år siden. Larsen henviste meg videre og jeg fikk et løp på sykehus i Oslo. Larsen fulgte meg opp med timer hos han en gang i mnd. Han ønsket å følge med på løpet og være der for meg dersom det var behov for det. Foralte dette til onkologene og de roste Larsen for hans oppfølging av pasienter.
Jeg har bare godt å si om Larsen.

Tar deg seriøst, uansett hva det skulle være.

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Larsen er den legen jeg ville hatt uansett, uavhengig av noen andre. Han er rutinert, kunnskapsrik og vil kunne fenge opp mer enn andre. Han er spesialist ifht allmenn medisin, og du skal lete lenge etter noe bedre.