Nøtterøy Legesenter

Telefonnummer33 35 17 5033 35 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Legesenter

Trygg og lyttende

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Fastlege Cathrine Abrahamsen ser pasientene sine. Hun er kunnskapsrik og løsningsorientert, være seg det gjelder fysiske eller psykiske utfordringer.

Trygg og flott fastlege

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Min opplevelse hos Cathrine har vært helt fantastisk og det er så trist å måtte bytte lege pga flytting. Hun husker deg, lytter og tar seg god tid. Jeg har fått timer svært raskt. Hun stiller gode spørsmål og følger godt opp. Jeg gruet meg veldig til å sette inn spiral og ta celleprøve ved to forskjellige anledninger, og hun var så flink til å gjøre meg trygg på situasjonen, beroliget meg og forklarte prosessen. Hun er effektiv og kunnskapsrik! Lite ventetid på kontoret, maks 10-15 min. Anbefaler hun virkelig.

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Har vært vår "familielege" i snart 20 år og hun har alltid vært super på alle måter. Faglig trygg, blid og imøtekommende.
Hun er klar i tale og henviser videre der hun mener dette er tryggest for pasienten.

VELDIG fornøyd

Skaper ikke tillit mellom pasient og lege

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Har kun vært til to konsultasjoner hvor jeg oppfattet at legen var lite interessert i min helse/plager. Rot med prøver og ufullstendige/ikke tilstrekkelige tilbakemeldinger ved e kommunikasjon. Totalen gjør at jeg dessverre ikke har tillit til denne legen.

Dårlig tid, dårlig lytter

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Hun er en lege man ikke får en relasjon til. Det virker altfor som om det er du som er legen og må finne ut hva som feiler deg og ikke hun som lege. Sender deg gjerne videre om det trengs. Hun er ikke en lytter, føler hun sitter å hører på men egentlig vil at du skal gå.