Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Kristin Espeland Skrevet

Hyggelig,blid, tar seg tid og er utrolig dyktig. Bruker henne også til datteren min på 10 måneder og er super fornøyd. Vi har flyttet til Horten men jeg blir aldri og bytte lege.
Anbefales

Profesjonell, trygg og dyktig

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Cathrine Abrahamsen har vært min fastlege siden hun kom til Nøtterøy legesenter. Abrahamsen er profesjonell og dyktig. Hun er kunnskapsrik og flink til å forklare hva som er feil og videre behandling. Hun er blid og imøtekommende, og tar seg tid til å lytte. Hun er flink til å følge opp og jeg føler meg trygg på at jeg blir godt ivaretatt av henne. Har vært pasient ved Nøtterøy legesenter helt siden det først ble startet når det lå på Teie. Legesenteret oppleves som et profesjonelt, trygt og hyggelig sted å komme til.

Veldig flink

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Føler meg hørt når jeg formidler problemer. han har en god evne til formidle sin kunnskap og henviser videre når han ser behov for det

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Er alltid oppmerksom og følger alltid opp ved akutte behov og er kunnskapsrik og dyktig.
Følger opp ved alle situsjoner.

Dyktig og engasjert

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Faglig svært dyktig som ikke gir seg før man er frisk. Veldig dyktig på oppfølging. Tar pasientens problemer på alvor