Vegard Stien Hagen

Autorisasjon (2013)

Vegard Stien Hagen er en av 16 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Vegard Stien Hagen

Trygg fastlege

Vegard er en dyktig og trygg fastlege som tar deg seriøst imot. Han er behagelig å prate med, og du blir tatt på alvor. Han henviser videre dersom det er behov for det, og sjekker opp dersom det er noe han er usikker på.

Trygg og dyktig lege

Vegard er lege til både meg og mine barn, å det er alltid trygt komme til han. Han lytter respektfullt til problemer å bekymringer, å tar alt på alvor. Og er veldig tydelig på når det er tid før å kontakte andre leger innenfor spesifikke felt (Hudlege, barnelege ect) å henviser uten noe mer. Følger opp å strekker seg langt for at vi som pasienter skal være trygge. En som anbefales på det beste!!

Trygg og omsorgsfull lege.

Jeg føler meg godt ivaretatt og Vegard lytter og tar meg på alvor. Han er handle kraftig og henviser videre dersom han ikke finner ut hva som er problemet. Meget fornøyd med Vegard og anbefales på det sterkeste.

Pålitelig, behjelpelig og hyggelig lege

Vegard er kjempeflink i sin jobb som lege. Han hjelper umiddelbart om det lar seg gjøre, og kan virkelig anbefales. Det var en sorgens dag når man måtte flytte og bytte lege.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Vegard er en meget dyktig lege med god kompetanse. Han er rask å sjekke ut, og sender velvillig henvisninger videre dersom han selv er usikker. Veldig god oppfølging med alle mine diagnoser og plager.
Han lytter og tar alt på alvor, avfeier ingenting som at "neida dette er sikkert ingenting", men sjekker faktisk opp ift. hva man forteller.