Legetjenesten i Sortland

Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Sortland

Trygg og dyktig lege

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Vegard er lege til både meg og mine barn, å det er alltid trygt komme til han. Han lytter respektfullt til problemer å bekymringer, å tar alt på alvor. Og er veldig tydelig på når det er tid før å kontakte andre leger innenfor spesifikke felt (Hudlege, barnelege ect) å henviser uten noe mer. Følger opp å strekker seg langt for at vi som pasienter skal være trygge. En som anbefales på det beste!!

Trygg og omsorgsfull lege.

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt og Vegard lytter og tar meg på alvor. Han er handle kraftig og henviser videre dersom han ikke finner ut hva som er problemet. Meget fornøyd med Vegard og anbefales på det sterkeste.

Pålitelig, behjelpelig og hyggelig lege

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Vegard er kjempeflink i sin jobb som lege. Han hjelper umiddelbart om det lar seg gjøre, og kan virkelig anbefales. Det var en sorgens dag når man måtte flytte og bytte lege.

Værste opplevelsen jeg har hatt hos en lege.

Lege: Marit Karlsen Skrevet

Veldig frekk og arrogant. Hørte ikke på det jeg sa og tok meg ikke på alvor. Skulle bare ta paracet og ibux for smerter i kne jeg har hatt over mange år, utenom å gjøre et forsøk på å undersøke hva det kan komme av. Måtte virkelig overtale hu lenge før hun ville lese anbefalings brevet naprapaten min hadde skrevet som jeg skulle vise frem til lege. Må si det er den absolutt værste legen jeg har vært borti. Var ikke vanskelig å se at hun hadde en dårlig dag å bare ville få det ut.

Arrogant

Lege: Sara Bentzen Skrevet

Lite imøtekommende og føler ikke jeg ble ikke tatt på alvor. Fikk avslag på henvisning grunnet "mangelfull henvisning fra lege". Hun hadde altså ikke tatt seg bryet med å sette seg inn i hva som krevdes for at henvisningen skulle bli godkjent, selv om det på forhånd var avtalt hva timen skulle handle om.