Legetjenesten i Sortland

Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Sortland

Lyttende, åpent sinn

Lege: Martin Solvang Johnsen Skrevet

Så på forskjellige muligheter og var lyttende på det som jeg hadde å fortelle. Litt venting på få kontakt.

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Har hatt Bianca i mange år og er veldig fornøyd med henne, føler meg sett og forstått, virkelig et varmt godt menneske. Har slitt med diverse psykiske plager opp igjennom årene og hun har tatt meg på alvor og vært empatisk

Trygg og behagelig

Lege: Olga Tipikina Skrevet

Ingen hindring i kommunikasjon. Hun er flink å lytte på .Følelse av at lege vil hjelpe deg så godt hun kan det.

Empatisk og trygg lege, som lytter og tar deg på alvor

Lege: Jonas Gieselmann Torsvik Skrevet

En empatisk og trygg lege, som lytter og tar deg på alvor. Han bryr seg om hvordan du har det. Utstråler faglig trygghet. Kan absolutt anbefales.

Godt inntrykk av lege

Lege: Christina Kvenseth Skrevet

Christina opplever jeg som interessert, undersøkende og villig til å utrede nøye for å utelukke feildiagnostisering. En blid og varm person med rolig fremtoning. Opplever henne som medmenneskelig og faglig seriøs.

Leger er også mennesker, og jeg unner dem å ha et liv ved siden av jobb som kanskje gjør at det i perioder vil være vikarer. Jeg har kun hatt positiv opplevelse av vikarene når det har vært tilfelle, og ikke følt at jeg «må begynne på nytt». Tvert imot har det vært fint å få innspill fra ulike personer, faglig bakgrunn og erfaringsnivå.

Dette er en Pluss-tjeneste.