Shashi Vedå Royala

Autorisasjon (2011)

Loddefjord Legesenter Telefonnummer55 51 33 6055 51 33 ...
Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Vedå Royala er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Vedå Royala

Må skjerpe seg.

Prøver og komme gjennom på telefonen til Loddefjord legesenter, Når man endelig kommer gjennom . Får mann beskjed om at legen ikke er tilstede ,og alle akutt er gitt,Og får beskjed om og kontakte legevaken vis de blir for gale,

Ringer ikke legesenter for moro skyld.

Ikke fornøyd!

Hører dårlig etter på dine fysiske plager. Virker som det blir feid bort og at legen virker veldig fraværende. Og virker som han har det veldig travelt og vil bli fort ferdig. Føler ikke at jeg blir lyttet til som pasient. Og beslutninger blir ikke tatt sammen. Men enkelt av han selv. Desverre ikke fornøyd. Synd. Håper det endrer seg.

Telefondamer overkjørte lege! Kommunikasjonsvikter!

Jeg kom rett fra Haukeland Sykehus etter opererte binyren og fikk bekjedde at jeg måtte ha time hos fastlege etter 3-4 dager. Ringte med engang til Loddefjord Legesenter med langeventetid på telefonen. Telefondamen sa at lege ikke har tid pga. legen har akutt pasienter på disse dagene! Snaket med legen i dag at han ikke viste om det i forrige uke! Er jeg ikke en akutt pasienter som kom rett fra sykehus etter operasjon? Hvem som har makter for å gi pasienter time? Lege eller telefondamer?

Tiltede

Ung og lett å kommunisere med,ser ut til å bry seg om pasienten.Denne legen erstattet Per Engum som var min lege gjennom mange år.