Shashi Vedå Royala

Loddefjord Legesenter
Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Vedå Royala er en av 256 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Vedå Royala

Særdeles fornøyd med Shashi Royala!

Jeg ble tildelt Shashi Royala som fastlege etter Per Engum pensjonerte seg. Går sjelden til lege, men har latt meg imponere over hvor grundig og dyktig Royala er når jeg først må gå til legen. Han fant f.eks. en skjult sykdom og henviste meg til spesialisthelsetjenesten. Jeg er nå operert og kan takke Royala så mye for det! Høflig, hyggelig, lyttende og et flott medmenneske. Kommuniserer godt gjennom meldinger på helsenorge.no og genuint interessert i pasientens ve og vel. Så lenge jeg kan vil jeg alltid ha Royala som min fastlege.

Veldig dyktig og oppfølgende lege

Veldig kunnskapsrik og engasjert lege som er tydelig genuint interessert i deg og ditt ve og vel. Gir gode medisinske råd som har vist seg å være helt riktige. Følger deg opp og foreskriver rett behandling og medisin.

En dyktig lege

Dette er en lege som ikke bare er dyktig i sitt felt, men som også tar seg tid til å lytte, høre på innspill og synspunkter fra pasienten. Føler alltid at jeg har fått luftet mine bekymringer og hatt en lege som har lyttet til dem, kommet med råd og løsninger. Svarer også alltid høflig og grundig på meldinger på minhelse. Anbefales!

Trygg og dyktig lege

Meget flink , grundig og dyktig lege . Stort hjerte for sine pasienter - er utrolig .
Har alltid følt meg godt ivaretatt og han følger genuint oppfulgt.
Tommel ooo

Veldig medmenneskelig og kunnskapsrik

Føler meg veldig godt ivaretatt.
Royala er sympatisk og kunnskapsrik.
Har aldri møtte en lege som i tillegg til faglig dyktig også har medmenneskelige egenskaper.