Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Loddefjord Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hanne Langseth Næss Skrevet

Trygg og god lege. Masse kunnskap, og undersøker/henviser videre dersom det er noe hun ikke er så sikker på. Tar pasientene på alvor, og ser personen og ikke bare sykdommen.
Imøtekommende og rolig.
Rask på tilbakemelding på e konsultasjon.

Nedlatende

Lege: Lina Kristin Welle-Nilsen Skrevet

Lite vant til voksne pasienter med kvalifiserte meninger om egen helse. Fikk ikke svar på spørsmål om ting jeg mener var av kritisk betydning.

Tja

Lege: Shashi Vedå Royala Skrevet

Det må være lov å stusse på en fastlege som går ut i et halvt års permisjon uten forvarsel, og uten mulighet for pasientene til å forholde seg til en fast vikar. Eller kommunisere digitalt med legekontoret når det er informasjon, både om kronisk sykdom og tilkommet, som leveres best på den måten.

3 ukers ventetid på en tilfeldig vikar oppleves heller ikke bra, i den situasjonen.

Veldig fornøyd

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Vennlig mottagelse og god undersøkelse av mine plager i føtter,rygg og skuldrer samt videre behandling og oppfølgning.

Omsorgsfull

Lege: Lina Kristin Welle-Nilsen Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år nå. Og hun har hjulpet meg masse. Hun har alltid tid til å lytte, og tar det man kommer for på alvor. Uansett om det er psykiske eller fysiske problemer.
En helt fantastisk lege.