Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Loddefjord Legesenter

Verdens beste

Lege: Torhild Elisabeth Urø Skrevet

Torhild er en fantastisk fastlege. Hun er alltid i god humør, gir trygghet og jobber ekstremt godt for hver enkelt pasient. Anbefales !

Særdeles fornøyd med Shashi Royala!

Lege: Shashi Vedå Royala Skrevet

Jeg ble tildelt Shashi Royala som fastlege etter Per Engum pensjonerte seg. Går sjelden til lege, men har latt meg imponere over hvor grundig og dyktig Royala er når jeg først må gå til legen. Han fant f.eks. en skjult sykdom og henviste meg til spesialisthelsetjenesten. Jeg er nå operert og kan takke Royala så mye for det! Høflig, hyggelig, lyttende og et flott medmenneske. Kommuniserer godt gjennom meldinger på helsenorge.no og genuint interessert i pasientens ve og vel. Så lenge jeg kan vil jeg alltid ha Royala som min fastlege.

Veldig behjelpelig og gjør alt hun kan

Lege: Tone Hauge Skrevet

Har hatt Tone som fastlege i 20 år og hun er den beste legen jeg har hatt. Hun gjør alt hun kan for å hjelpe pasienten og hører på hva du har på hjertet. Er litt trist at hun nå er på vei ut av arbeidslivet.

Faglig dyktig og varm

Lege: Tone Hauge Skrevet

Dyktig lege som har mye kunnskap. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor og møtt på en god måte. Blir trist når hun går av med pensjon.

Trygg, imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Lina Kristin Welle-Nilsen Skrevet

Tar imot og er god på å virkelig lytte til det som formidles. Sorterer raskt om det er noe hun kan håndtere selv eller om det bør henvises videre. Trygg på hva hun kan vurdere og hva spesialister bør vurdere. Oppriktig interessert og virkelig faglig dyktig!