Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Loddefjord Legesenter

Trygg, imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Lina Kristin Welle-Nilsen Skrevet

Tar imot og er god på å virkelig lytte til det som formidles. Sorterer raskt om det er noe hun kan håndtere selv eller om det bør henvises videre. Trygg på hva hun kan vurdere og hva spesialister bør vurdere. Oppriktig interessert og virkelig faglig dyktig!

En fantastisk lege

Lege: Odd Erik Enehaug Skrevet

Odd Erik Enehaug har vært en trygg, dyktig og kunnskapsrik lege for både meg, mine søsken og barn. Han evner å forklare saker på en lettfattelig måte, og ofte (når det passet seg) med en humoristisk vinkling. Takk for jobben han har gjort for oss gjennom vår barndom, ungdomstid, barseltid og voksenliv. Ønsker ham alt godt videre!

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Odd Erik Enehaug Skrevet

Han har vært min og familiens lege siden 1993. En lege som alltid har hatt tid til oss og som har hjulpet oss på beste møte. Han har vært avholdt, og vi kommer til å savne ham når han nå trekker seg tilbake.

Hyggelig å snakke med ....men..?

Lege: Tone Hauge Skrevet

Det er ikke nok at en er hyggelig. Tenk selv og krev videre oppfølging.....når du mener at det er nødvendig.
Kan glippe når det gjelder å følge opp pasienten.
Hvis man ikke er i stand til det, skift fastlege !

Veldig dyktig og oppfølgende lege

Lege: Shashi Vedå Royala Skrevet

Veldig kunnskapsrik og engasjert lege som er tydelig genuint interessert i deg og ditt ve og vel. Gir gode medisinske råd som har vist seg å være helt riktige. Følger deg opp og foreskriver rett behandling og medisin.