Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen

Siste vurderinger av Loddefjord Legesenter

Overstyrende

Lege: Shashi Royala Skrevet

Jeg ser Royala får gode omtaler. Det går jeg ut fra ikke er fra pasienter som Royala mener har atferdsvansker. Jeg nevnte en diagnose ved første konsultasjon, da snudde stemningen momentant, fra svært imøtekommende, til at mine behov og ønsker ble satt spørsmålstegn ved. Svar på seinere spørsmål bekrefter for meg inntrykket av at voksne personer med sammensatte behov og behov for tydelig kommunikasjon (f.eks ved begrunnelse for reseptforskrivning) ikke har noe som pasient hos Royala å gjøre.
Det er mulig opplevelsen ville vært en annen om Royala arbeidet ved et annet kontor. Det falt ikke heldig ut å nevne tidligere vansker ved Loddefjord, for en nyere ansatt lege.

Meget dyktig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Shashi Royala Skrevet

Meget dyktig og handlekraftig lege som tar pasienten på alvor. Har alltid følt meg meget godt ivaretatt og oppfølgingen er utmerket.

god

Lege: Shashi Royala Skrevet

han er flink lege, tar pas. på alvor,skriver ut resepter, henvisning. jeg er fornøyd...ha en fin dag

Meget dyktig å tillitvekkende lege

Lege: Tone Hauge Skrevet

Har hatt henne som fastlege i ca 30 år, omsorgen hun viser for sine pasienter er svært beroligende. Hun gjør alt en lege skal gjøre for deg, pluss litt til .
Jeg føler jeg er privilegert som har henne som fastlege.

Engasjert lege

Lege: Shashi Royala Skrevet

Royala er en kar som er egnet til å utføre legejobben. Han er engasjert, seriøs og viser omsorg. I mitt tilfelle fikk han en vanskelig oppgave i fanget, noe han tok på strak arm og gjorde en kjempejobb. For meg har denne fastlegen betydd mye og jeg kan ikke få rost ham nok.