Erlend Aasbø Olaussen

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Erlend Aasbø Olaussen er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Erlend Aasbø Olaussen

Bra fastlege og barnelege

Hvis du vil ha en lege som tar deg på alvor, som ikke dømmer deg. Som faktisk bryr seg så er dette din lege.
Han gir deg ikke bare resept på tabletter og kaster deg ut, han finner ut hva du egentlig trenger. Han graver dypere.
Ser han at barnet ditt har det vanskelig så tar han seg tid til å snakke med barnet. Når man møter sånne leger som faktisk bryr seg så mye så må du forvente litt ventetid. Vil du ikke vente så få deg en time tidlig på dagen.

Det er flere gode leger på denne klinikken, og de gir deg en time raskt. Du må ikke vente flere uker på en ny time. Jeg har flere ganger fått time dagen etter eller to dager etter at jeg har ringt.

Anbefales på det sterkeste.

En flott og sympatisk lege.

Jeg har gått til Dr. Olaussen helt siden han startet. Han er en lege som stiller opp når man trenger han. Flink å formidle prøvesvar på ting både og ringe og via sms. Han er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Jeg har fortsatt hos han selv om jeg har flyttet og bor 10 mil tur-retur unna. Eneste som er litt negativt, er at de alltid er forsinket, men det er at de bruker tiden på hver enkelt pasient, og ikke "kastet ut, på minuttet". Jeg vurderer å bytte lege pga avstanden, men så redd å komme til en lege som ikke tar meg som jeg er. Når man er kronisk syk, trenger man en lege som forstår deg og følger deg opp. Det gjør han:)

Plusset er at det er gratis parkeringsplass der, og plass til mange biler.