Vegard Berge

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Vegard Berge er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vegard Berge

Dyktig, hører på deg

Dyktig lege som hører på deg og har tid til det. Er selv mann og synes det er fint å gå til mannlig lege. Forøvrig veldig god service på Tillertorget Legesenter, både av lege Vegard Berge og de på labben.

Effektiv og meget tillitsfull

Vegard Berge anbefales basert på sin dyktighet, effektivitet diskresjon og ett generelt høyt kundeservicenivå. Takk.

Anbefales

En av de beste legene jeg har hatt. Kort ventetid, hører hva du har å si OG finner en løsning/behandling for alt. En lege som lytter!

Topp lege, men mindre tid nå

Veldig god oppfølging og kunnskap, får time på dagen. Problemet er at jeg fikk dobbel-timer før, men praksis er endret. Jeg må dessverre skifte lege da jeg må ha mer enn 20 min for å snakke om mine plager. Skjønner at det er travelt, men han skulle bare hatt mer tid..

Forståelsesfull, menneskelig og kunnskapsrik

Jeg går i utgangspunktet aldri til legen. Da jeg flyttet til Trondheim ble jeg tildelt Vegard som fastlege. Vegard er god til å lytte til, og til å finne løsninger på vanskelige problemstillinger. Jeg er selv helsepersonell, og jeg oppfatter Vegard som svært kunnskapsrik. En rollemodell for alle leger.

Vil anbefale ham til alle, og jeg kommer aldri til å bytte lege.