Vegard Berge

Tillertorget Legesenter

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Vegard Berge er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vegard Berge

Topp lege, men mindre tid nå

Veldig god oppfølging og kunnskap, får time på dagen. Problemet er at jeg fikk dobbel-timer før, men praksis er endret. Jeg må dessverre skifte lege da jeg må ha mer enn 20 min for å snakke om mine plager. Skjønner at det er travelt, men han skulle bare hatt mer tid..

Forståelsesfull, menneskelig og kunnskapsrik

Jeg går i utgangspunktet aldri til legen. Da jeg flyttet til Trondheim ble jeg tildelt Vegard som fastlege. Vegard er god til å lytte til, og til å finne løsninger på vanskelige problemstillinger. Jeg er selv helsepersonell, og jeg oppfatter Vegard som svært kunnskapsrik. En rollemodell for alle leger.

Vil anbefale ham til alle, og jeg kommer aldri til å bytte lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Kort ventetid, hjelpsom og faglig sterk!

Han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege!

Hyggelig og dyktig lege!

Har fulgt Vegard som fastpasient både på Risvollan og Midtbyen legesenter. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt.
Er alltid presis og en føler en blir tatt på alvor. Han hører på det en har og si og forklarer godt og har alltid et smil på lur.
Jeg hadde gått til flere leger tidligere med langvarige ryggsmerter og søvnproblemer. Vegard forklarte meg hva som var galt, tok vekk sovemedisin og smertestillende og jeg har nå aldri vært bedre. Nå bruker jeg ingen medisiner lenger, trener hver dag og har knapt vært sykemeldt de siste 2 år.
Kan på det sterkeste anbefale denne legen.