Vegard Berge

Tillertorget Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tillertorget Legesenter
Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Tlf: 72 90 07 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vegard Berge er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vegard Berge

Dyktig, hører på deg

Dyktig lege som hører på deg og har tid til det. Er selv mann og synes det er fint å gå til mannlig lege. Forøvrig veldig god service på Tillertorget Legesenter, både av lege Vegard Berge og de på labben.

Effektiv og meget tillitsfull

Vegard Berge anbefales basert på sin dyktighet, effektivitet diskresjon og ett generelt høyt kundeservicenivå. Takk.

Anbefales

En av de beste legene jeg har hatt. Kort ventetid, hører hva du har å si OG finner en løsning/behandling for alt. En lege som lytter!

Topp lege, men mindre tid nå

Veldig god oppfølging og kunnskap, får time på dagen. Problemet er at jeg fikk dobbel-timer før, men praksis er endret. Jeg må dessverre skifte lege da jeg må ha mer enn 20 min for å snakke om mine plager. Skjønner at det er travelt, men han skulle bare hatt mer tid..

Forståelsesfull, menneskelig og kunnskapsrik

Jeg går i utgangspunktet aldri til legen. Da jeg flyttet til Trondheim ble jeg tildelt Vegard som fastlege. Vegard er god til å lytte til, og til å finne løsninger på vanskelige problemstillinger. Jeg er selv helsepersonell, og jeg oppfatter Vegard som svært kunnskapsrik. En rollemodell for alle leger.

Vil anbefale ham til alle, og jeg kommer aldri til å bytte lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Kort ventetid, hjelpsom og faglig sterk!

Han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege!

Hyggelig og dyktig lege!

Har fulgt Vegard som fastpasient både på Risvollan og Midtbyen legesenter. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt.
Er alltid presis og en føler en blir tatt på alvor. Han hører på det en har og si og forklarer godt og har alltid et smil på lur.
Jeg hadde gått til flere leger tidligere med langvarige ryggsmerter og søvnproblemer. Vegard forklarte meg hva som var galt, tok vekk sovemedisin og smertestillende og jeg har nå aldri vært bedre. Nå bruker jeg ingen medisiner lenger, trener hver dag og har knapt vært sykemeldt de siste 2 år.
Kan på det sterkeste anbefale denne legen.