Huma Mir

Ingen på venteliste

Huma Mir er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Huma Mir

Useriøst legekontor

Jeg føler ikke jeg har blitt tatt på alvor på dette legekontoret. Oppfølgingen har vært for dårlig, og legen bruker minimalt tid på deg, og tar godt betalt for alt av tjenester. Det er vanskelig å få kontakt med legesenteret pr. telefon, med veldig korte telefontider. Anbefaler ikke dette legesenteret.

Uprofesjonelt opptreden

Den mest uprofesjonelle legen jeg har vært borti. Fremstår ganske maktsyk. Bruker rollen sin helt feil i møte med sårbare pasienter. Verste legesenteret!!!

flink lege

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Dr. Mir, og jeg kan ærlig si at opplevelsen har vært fantastisk. Dr. Mir er en ekstremt dyktig og kunnskapsrik lege. Hun viser stor omsorg for sine pasienter og tar seg alltid tid til å lytte til deres bekymringer og spørsmål. Hun skaper en trygg og komfortabel atmosfære i praksisen sin, noe som gjør det enklere for pasienter å åpne seg og uttrykke sine helseproblemer. En av de tingene jeg setter mest pris på med Dr. Mir er hennes evne til å forklare komplekse medisinske begreper på en enkel og forståelig måte. Hun tar seg tid til å sikre at pasientene hennes virkelig forstår sin tilstand og behandlingsalternativer. Dette har hjulpet meg til å ta informerte beslutninger om min egen helse. Dr. Mir er også utrolig empatisk og omsorgsfull. Hun tar seg tid til å virkelig forstå pasientenes behov og bekymringer. Jeg føler meg alltid sett og hørt når jeg er hos henne, og det gir meg stor trygghet å vite at hun virkelig bryr seg om min velvære. Jeg vil absolutt anbefale Dr. Huma Mir til alle som leter etter en pålitelig og kompetent lege. Hun er lidenskapelig opptatt av sitt arbeid og viser dedikasjon til å hjelpe sine pasienter på best mulig måte. Hun er en ekte lege som setter pasientene først, og det er en glede å være i hennes omsorg.

Er lite interessert

Anbefaler ikke henne, hun er interessert mest i penger der er hun kjapp. Bruker 2 min på pasientene Lytter ikke ser ikke deg i øynene . Har argumenter på alt . Du vet ikke hvor du har henne .Stoler ikke på hun .
De i resepsjon kan ikke være mere arrogante ,bare vifter med bryna .

Uprofesjonell lege

Definisjonen på en lege som ikke er interessert i å bli kjent med en ny pasient er rett og slett dårlig lege. Sendte faren min hos henne for første gang, og vi fikk veldig dårlig inntrykk! Det var første og siste gang hos henne!
Vi ba henne ta blodprøver både fordi det er så lenge siden han hadde gjort det, men også fordi hun vet ingenting om faren min, har ikke noe journal fra forrige lege heller. Men hun var ikke interessert til å gjøre det.
Veldig misfornøyd, anbefaler ikke til noen som helst! Servicenivået ligger under 0.