Alna legesenter

Tvetenveien 217 0675 Oslo

• Fastlege

Siste vurderinger av Alna legesenter

Veldig flink,rolig,trygg og god lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Huma Mir har vært min fastlege så lenge hun har vært på Sama legesenter. Selv om jeg flyttet,kunne det aldri falle meg inn og bytte lege. Hun ser personen bak en sykdom. Hun lytter, forstår og gir seg ikke før hun finner rett behandling.
Kan på det sterkeste anbefale henne til andre pasienter.
En fantastisk lege med et stort hjerte for andre.

Huma Mir har for tiden vikar.
Navnet på vikaren: Thushani ESWARAN
Veldig flink til å lytte, lun personlighet.
Har full tillit til hennes vurderinger

Faglig oppdatert?

Lege: Huma Mir Skrevet

Stiller spørsmål ved hennes kompetanse, spesielt vedrørende gravide og hva som er trygt å bruke av legemidler og ikke. Sekretæren er inkompetent og utrivelig.

Dårlig service med recept

Lege: Huma Mir Skrevet

Konsultationerna var bra, men ellers har servicen varit dårlig. Jag är deabetiker och de flesta av mina reseptforrespørsler för insulin blir alldrig besvarade.

Dårlig opplevelse

Lege: Huma Mir Skrevet

Styr unna dette legesenteret. Dette er det mest uprofesjonelle legesenteret jeg noen gang har besøkt. Jeg kom 2 min. for sent til min time og fikk beskjed om at jeg ikke fikk timen og endte med å betale for "ikke møtt til time"
De nekter å sende en bekreftelse på timen din hverken på sms eller mail. Vi lever i 2018, det burde alle få til i dag.
Konklusjon: Finn deg et annet legesenter!

Veldig flink

Lege: Huma Mir Skrevet

Hun er en behagelig og flink lege som strekker seg langt for pasientene sine. Flink til å følge opp og grundig. Takket være henne ble jeg diagnostisert med kreft i veldig tidlig stadiet, og alt gikk kjempe fint. Jeg var helt uten symptomer, og det hadde nok gått ganske langt før det ble oppdaget om ikke hun vær så grundig som hun var.