Alna legesenter

• Fastlege

Siste vurderinger av Alna legesenter

lyttende lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Til å begynne med følte jeg at det jeg var der for ikke ble tatt på alvor, jeg vurderte på et tidspunkt og bytte lege. Men er veldig glad for at jeg ikke gjorde det.
Oppfatter at hun er lyttende og kommer med gode råd og har gitt så langt riktig behandling og medisiner.
Har hatt denne legen nå i 3år.

Dårlig lege og resepsjonister på bærtur

Lege: Huma Mir Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege en stund og har ikke følt at hun har tatt diagnosene mine samt oppfølgingen seriøst. Mye slurv som f.eks hun registrerte en time for oppfølging en gang og glemte å informere oss om det før vi plutselig fikk en faktura for å ha ikke møtt opp, vi måtte krangle oss fram til de fikk fjernet fakturaen. Jeg spør henne om diverse anbefalinger ber hun meg søke på nett. Hadde en kort time med barnet mitt og spurte henne om hun kunne ta blodtrykket mitt da etter fødsel hadde jeg høyt blodtrykk som måtte følges opp av fastlegen der hun sier at hun ikke har tid som vil si at jeg måtte bestille ny time for noe som tar knapt 5 min. Halve timen sitter hun å skriver rapporten langsomt med pekefingrene så vi sitter i pinlig stillhet og venter, burde vært en bedre prosess og system for dette. Resepsjonistene er hyggelig i natur men føltes veldig uprofesjonelle og lite tilgjengelige samt noen av de snakket gebrokkent norsk som gjorde kommunikasjonen vanskelig. Etter den siste timen der byttet jeg fastlege,nok er nok, her er det mye å forbedre her så jeg anbefaler sterkt å finne en annen lege.

Veldig flink,rolig,trygg og god lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Huma Mir har vært min fastlege så lenge hun har vært på Sama legesenter. Selv om jeg flyttet,kunne det aldri falle meg inn og bytte lege. Hun ser personen bak en sykdom. Hun lytter, forstår og gir seg ikke før hun finner rett behandling.
Kan på det sterkeste anbefale henne til andre pasienter.
En fantastisk lege med et stort hjerte for andre.

Huma Mir har for tiden vikar.
Navnet på vikaren: Thushani ESWARAN
Veldig flink til å lytte, lun personlighet.
Har full tillit til hennes vurderinger

Faglig oppdatert?

Lege: Huma Mir Skrevet

Stiller spørsmål ved hennes kompetanse, spesielt vedrørende gravide og hva som er trygt å bruke av legemidler og ikke. Sekretæren er inkompetent og utrivelig.

Dårlig service med recept

Lege: Huma Mir Skrevet

Konsultationerna var bra, men ellers har servicen varit dårlig. Jag är deabetiker och de flesta av mina reseptforrespørsler för insulin blir alldrig besvarade.