Alna legesenter

Tvetenveien 217 0675 Oslo

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Alna legesenter

Lytter ikke

Lege: Huma Mir Skrevet

Tar ikke tid som trenger til pasienten. Føler at hun hører ikke hva man sier og konsultasjonen varer bare 3 minutter etter at man har ventet 25 minutter etter avtalt tid.

Utrolig dårlig

Lege: Huma Mir Skrevet

Hun er en utrolig dårlig lege, uprofesjonell og har null respekt for sine pasienter. Det eneste hun er opptatt med er å bli ferdig fortest mulig!
Etter å ha vært hos henne 3-4 ganger byttet jeg henne til en annen lege med en gang.
Hun har vært frekk og useriøs. Man sitter ikke hos henne mer enn 5 minutter, og så sier hun "hadet" før man er egentlig ferdig med det man skulle si! Gir ikke tid for sine pasienter, hører heller ikke og hvis du fortsetter å snakke, da snakker hun på munn til deg eller stopper deg og gi narr av ordene dine.
Anbefaler ikke henne hvis du er ute etter en lege som i det minste hører på deg og vise respekt.

Elendig lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Ikke lyttende og tar ikke pasientens problemer på alvor.
Hun svarer ikke på skriftlige henvendelser og er i det hele meget arrogant.
Heldigvis går det an å skifte fastlege. Det gjøres i dag.

Elendig lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Jeg er en kvinne i 50årene, har vært hos Huma Mir i 3 år nå.
Aldri har jeg opplevd lignende, en lege som ikke bryr seg om sin pasient.
Her må du være din egen lege og google deg frem, for kompetansen til denne legen setter jeg stor tvil på.

Pengene står høyt på lista, du blir kastet ut fra kontoret gjerne 30 sekunder før tiden går ut, hver minste ekstra ting du måtte ønske å ta opp skal du bestille ny time til. Helst ikke dobbel time slik det skal være vanskeligst mulig for deg.

De som sitter i resepsjonen er heller ikke service innstilt.

Hold dere unna om dere trenger en lege som bryr seg.

lyttende lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Til å begynne med følte jeg at det jeg var der for ikke ble tatt på alvor, jeg vurderte på et tidspunkt og bytte lege. Men er veldig glad for at jeg ikke gjorde det.
Oppfatter at hun er lyttende og kommer med gode råd og har gitt så langt riktig behandling og medisiner.
Har hatt denne legen nå i 3år.

Dette er en Pluss-tjeneste.