Helene Birgit Linnea Lindbäck

Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød
Helene Birgit Linnea Lindbäck er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Helene Birgit Linnea Lindbäck

Krass og lite imøtekommende

Har hatt Lindbäck som fastlege så lenge jeg kan huske, endelig valgte jeg å bytte. Gang på gang har hun ikke tatt meg og mine plager seriøst. Hun har åpenbart vanskelig for å tro pasienter når de mener noe er galt. Det er tross alt de som kjenner kroppen sin best. Hun virker lite interessert i pasientens beste og tidvis virker hun spydig og krass. Hun fortsetter å gi samme behandling til tross for at det ikke gir resultater og virker generelt lite kompetent. Ikke en lege jeg vil anbefale til noen.

En veldig bra lege etter mon mening.

Jeg opplevde at hun kjempet for meg og tok meg seriøst. Hun lyttet og fikk meg til og føle at hun virkelig hadde et ønske om at jeg skulle bli bedre og at hun skulle hjelpe meg på veien.

Ikke å anbefale

Da min lege var i permisjon en periode måtte jeg bruke henne, ved termin av graviditeten og på etterkontroll.

Hun er veldig hardhendt, lite omsorgsfull og kan virke ufin.

Ville aldri brukt henne som fastlege.
Hvis jeg hadde måtte gå til henne igjen, hadde jeg heller vært syk!

Ikke bra...

Oppleves som frekk, arrogant, humørsyk og helt blottet for empati. En lege må etter min mening være utstyrt med en god porsjon ydmykhet og være flink til å virkelig lytte til sine pasienter.

dårlig lytter

Hun har kunnskapen, men ikke så veldig flink til å høre på det jeg forteller og sier. Når jeg er hos hun får jeg følelsen av at hun ikke er så veldig glad i jobben hennes. jeg har prolaps og har fått konstantert dette ved MR. når jeg fortalte henne dette begynte hun å kjefte på meg fordi det var feil. Må bli bedre på å kommunisere og lytte til pasienten. Det er tross alt pasienten som har problemet og vet hva han/hun føler, ikke lindback. Hun finner som oftest en lødning på problemet, noe som er bra, men jeg har av en eller annen merkelig grunn nesten alltid gått ut av kontoret hennes gråtende. ønsker å bytte fastlege.