Gerd Elin Albert-Hoff

Autorisasjon (2011)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Du finner ikke en bedre fastlege!

Gerd-Elin er fastlege for meg og mine to barn. Har aldri følt meg så godt ivaretatt av en lege. Hun er grundig, omsorgsfull og god å snakke med. Henviser alltid til spesialister ved behov. Utrolig kunnskapsrik som gir tillit og trygghet. Hun er også svært dyktig i kommunikasjon med barn og ungdom.
En lege som SER sine pasienter.

Trygg og omsorgsfull

Etter min erfaring med Gerd- Elin. Hun er en lege som oppfølger godt sine pasienter. Hun er åpen for dialog og gir meg og barna mine tryggheten, samt omsorgsfull følelse.

God og kunnskapsrik samtalepartner

Hun ser meg, spør og er interessert i det jeg har å si. Spør om egne forslag oppleves OK, vil at jeg skal være trygg med beslutninger. Grundige og sender videre til spesialist hvis behov.

Hyggelig, blid og flink

Går alltid derfra fornøyd. God til å lytte, forstå og huske hva som feiler meg. God på fibromyalgi og behandling av det.

Flott lege

Veldig fornøyd med Gerd-Elin som fastlege til både meg selv og våre to barn. Alltid tilgjengelig, forståelsesfull, dyktig, sympatisk, nøyaktig og grundige. Føler meg alltid trygg. Har heller aldri måttet vente unødig på prøveresultater eller noe, og har fått time på dagen til barna hvis behov. Sykepleierne er også alltid imøtekommende og hyggelige. Anbefales på det sterkeste.