Gerd Elin Albert-Hoff

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Falsk

Godt inntrykk første gangen du møter hun men dette varer ikke, henvisninger glemmes og du som pasient må påminne legen om disse, det står ikke alltid det man fikk inntrykk av under konsultasjonen, personalet har frekk tone når du purrer på legen om prøvesvar.
Kronglete legekontor der du opplever at andre pasienter blir geleidet gjennom mens du tar prøver.
Anbefales ikke.

Helt ok

Gerd Elin fremstår som hyggelig og profesjonell.

I mitt tilfelle er jeg likevel ikke fornøyd da jeg følte meg misforstått, henvisninger ble glemt, og ting tok mye lenger tid enn nødvendig.

Gerd er ikke legen for meg, men jeg kan alikevel anbefale henne da jeg tror mange andre vil bli fornøyd.

Veldig godt fornøyd

Fabelaktig å møte en lege som er lyttende, empatisk og ønsker det beste for pasienten.
Fremstår ikke allvitende, men rådfører seg med kollega og sender videre til utredning

Dyktig fastlege

Veldig hyggelig og seriøs fastlege, man føler seg godt ivaretatt og blir nøye fulgt opp. Trygg og faglig dyktig. Veldig fornøyd.

Hyggelig, flink, lyttende, proff, omtenksom

Kunne skrevet mye, kort og godt: Akkurat slik jeg ønsker at min fastlege skal være!

Bestille time via deres hjemmeside, fikk bekreftelse minutter senere, time dagen etter. Punktlig, kom inn til avtalt tid. Godt behandlet.