Gerd Elin Albert-Hoff

Fastlegehuset Kvinne, 35 år

Autorisert2011
Ledige plasser 614 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Dyktig fastlege

Veldig hyggelig og seriøs fastlege, man føler seg godt ivaretatt og blir nøye fulgt opp. Trygg og faglig dyktig. Veldig fornøyd.

Hyggelig, flink, lyttende, proff, omtenksom

Kunne skrevet mye, kort og godt: Akkurat slik jeg ønsker at min fastlege skal være!

Bestille time via deres hjemmeside, fikk bekreftelse minutter senere, time dagen etter. Punktlig, kom inn til avtalt tid. Godt behandlet.

Anbefales

Hjelper meg og barna mine bra, bryr seg om meg som pasient. Følger opp. Hun ringte meg til og med etter arbeidstid for å fortelle om prøveresultatene.

Flink og lyttende

Nylig byttet til Gerd Elin og alt vært der tre ganger. Selv med mitt kompliserte syksomsbilde har hun vist god og bred kompetanse. Hun gir seg ikke, men gjør en god innsats for å finne ut av situasjonen min.

Tar seg tid til meg og gjør at jeg ikke føler meg som "nok en pasient" som raskes mulig skal behandles.

Helt OK.

Det er nest inntil håpløst å få kontakt med selve legekontoret da det ofte er trøbbel med linjen, telefonsvarer om at den og den datoen (langt bak i tid) er det stengt osv osv.

Gerd Elin er absolutt en hyggelig og helt sikkert veldig flink lege, men jeg følte likevel at hun ble litt for ung og usikker. Hun måtte ofte konferere med sin kollega før hun kunne ta en avgjørelse.

For meg med en lang og komplisert historikk var ikke dette den rette legen for meg. Men jeg har absolutt ikke noe direkte negativt å si om henne.