Gerd Elin Albert-Hoff

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Anbefales ikke

En lege med lite medisinsk kunnskap. Får ikke gode råd og behandlig om man havner hos henne. Vært der ca 3 ganger ila 1 år med både meg og mine 2 barn. Opplever at hun ikke undersøker engang der det er nødvendig med undersøkelser. Ville ikke anbefalt denne legen.

Dyktig, empatisk og "ser" pasientene.

Jeg har ikke vært annet enn strålende fornøyd da jeg byttet til Gerd etter at min gode gamle fastlege pensjonerte seg. Jeg var redd for at jeg ikke kom til å finne en like dyktig og empatisk lege som min forrige. Hun lytter og ser deg som pasient. Og hun har vært herlig gjennom en periode da jeg var mye syk, gjennom en vanskelig periode under min graviditet. Hun var så snill at hun tilbød å være tilgjengelig på mail en fredags kveld etter at jeg skulle gjennomgå et inngrep på sykehuset. Da ble jeg målløs! Og hun gir en trygghetsfølelse som gjør at du deler mer enn man kanskje tørr ellers. I mine øyne er hun rett og slett fantastisk. Det lille, litt gamle, men sjarmerende lokalet veier opp mot denne flotte legen. Og sykepleierne er alltid hyggelige og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Flink, hyggelig og nøye

Gerd Elin er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun tar deg på alvor og lytter til det du har å si. Hun tar prøver og undersøker for å finne en løsning på et problem. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og hun er flink til å følge opp. Lokalene og venteværelset er gammelt og slitt, men selve legekontoret er bra. Greit med parkering enten på storsenteret eller rett utenfor kontoret. Veldig hyggelig dame i resepsjonen.
Litt vanskelig å komme gjennom på telefon, men veldig enkelt å ta kontakt på nett. Gerd Elin anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege, men vanskelig å få time

Gerd Elin Albert-Hoff opplevde jeg som en hyggelig og imøtekommende lege. Hun var en aktiv lytter og virket interessert i det jeg hadde å fortelle. Jeg hadde bare gode erfaringer med henne som lege. Dessverre er det vanskelig å få time hos henne samme dag, og jeg opplevde ofte å bli avvist på telefon av resepsjonisten når det gjaldt barna.

Jeg byttet derfor tilbake til min gamle fastlege som alltid gir barna time på dagen selv om det kan bli en del venting før man slipper inn.

Jeg liker ikke lokalet hvor fastlegen holder til. Det oppleves nærmest som et skur og venteværelset er egentlig kun en gang med noen stoler. De burde flytte til mer egnede lokaler.

Flink og handlekraftig

Veldig flink lege som viser stor faglig trygghet og dyktighet. Handler raskt. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og i trygge hender. Skulle ønske flere fastleger var som henne.