Gerd Elin Albert-Hoff

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Flott lege

Veldig fornøyd med Gerd-Elin som fastlege til både meg selv og våre to barn. Alltid tilgjengelig, forståelsesfull, dyktig, sympatisk, nøyaktig og grundige. Føler meg alltid trygg. Har heller aldri måttet vente unødig på prøveresultater eller noe, og har fått time på dagen til barna hvis behov. Sykepleierne er også alltid imøtekommende og hyggelige. Anbefales på det sterkeste.

Dette er en lege som gjør langt mer enn man kan forvente for sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med Gerd Elin og føler meg veldig trygg i hennes hender. Hun tar nødvendige prøver og henviser ved behov. Hun undersøker deg nøye og sier ting som det er.
Jeg var nylig bekymret for prøveresultatene mine. Hun sendte meg da melding sent på kvelden med resultatene som var fine, slik at jeg så snart som mulig slapp å bekymre meg. Dette er virkelig unikt og viser at hun har en stor evne til å utvise empati. Man får time raskt ved behov og alle som jobber på kontoret er veldig hyggelige. All kontakt med kontoret kan gjøres digitalt, noe jeg syns er veldig positivt. Har bare gode ting å si om Gerd Elin og Fastlegehuset.

Dårlig

Viser lite forståelse eller sympati for sin pasient, opplever at hun ikke lytter til hva mine problemer og ikke heller virker Interessert i å finne en løsning. Nekter å henvise videre når det tydelig fremstår behov for det.
Anbefales ikke å gå til, har null forståelse for at det å være lege er mer enn bare det teoretiske

Anbefales ikke

En lege med lite medisinsk kunnskap. Får ikke gode råd og behandlig om man havner hos henne. Vært der ca 3 ganger ila 1 år med både meg og mine 2 barn. Opplever at hun ikke undersøker engang der det er nødvendig med undersøkelser. Ville ikke anbefalt denne legen.

Dyktig, empatisk og "ser" pasientene.

Jeg har ikke vært annet enn strålende fornøyd da jeg byttet til Gerd etter at min gode gamle fastlege pensjonerte seg. Jeg var redd for at jeg ikke kom til å finne en like dyktig og empatisk lege som min forrige. Hun lytter og ser deg som pasient. Og hun har vært herlig gjennom en periode da jeg var mye syk, gjennom en vanskelig periode under min graviditet. Hun var så snill at hun tilbød å være tilgjengelig på mail en fredags kveld etter at jeg skulle gjennomgå et inngrep på sykehuset. Da ble jeg målløs! Og hun gir en trygghetsfølelse som gjør at du deler mer enn man kanskje tørr ellers. I mine øyne er hun rett og slett fantastisk. Det lille, litt gamle, men sjarmerende lokalet veier opp mot denne flotte legen. Og sykepleierne er alltid hyggelige og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!