Gerd Elin Albert-Hoff

Autorisasjon (2011)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Gerd Elin Albert-Hoff er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Gerd Elin Albert-Hoff

Verdens beste lege

Gått til Gerd-Elin i mange år og kan ikke få skrytt nok.
Hun er empatisk, faglig dyktig, ydmyk, blid og et flott menneske.
Er så takknemlig for at jeg og barnet mitt får gå til denne legen. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og strekker seg mye lenger enn noen annen lege jeg har vært borti.
Her møter du et menneske som brenner for jobben sin, føler meg heldig!
De andre som jobber der er også veldig hyggelige, både sekretærer og sykepleiere.
Lokalene er gamle, men enkelt med parkering og sentralt beliggende på Strømmen. Det viktigste er menneskene som jobber der og de er enestående!

Norges beste lege ?!

Dyktig, omtenksom, interessert, ivaretakende, lyttende, rådgivende!
Ivaretar DEG som person.
Har gjennom mitt lange liv aldri vært i nærheten av en så dyktig og fin lege som Gerd Elin og hennes stab.

Forstår ikke

Kona ble anbefalt Gerd Elin av helsestasjonen når vi flyttet til Strømmen, ventet over ett år på å få henne som fastlege da jeg så hun ble varmt anbefalt her men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun har så positive tilbakemeldinger. Kontoret er forferdelig og jeg forstår ikke hvordan de har lov til å drive legesenter der, legen har aldri ledig time og man må ta til takke med hennes gamle kollega som oppleves sur og tverr. Hvis man forsøker å fortelle legen om sine plager blir man heller fortalt alt legen har vært gjennom som er så mye verre. Byttet tilbake til gamle fastlegen for hele familien selv om det betyr halvtime reisevei.

Fantastisk

Gerd Elin er helt fantastisk! God til å lytte på deg som pasient. Man føler seg trygg hos henne.
Har hatt henne siden 2017, og flyttet til Oslo by i 2018. Nekter å bytte lege, og reiser heller 1t for å få hjelp.
Resten av gjengen er likeså. Hyggelige og fine mennesker.

Et klart førstevalg

Denne legen er alltid imøtekommende, oppmerksom, interessert og med glimt i øyet. Når det er noe hun lurer på, så konferer hun med sykehuset. Hun er kjapp med tilbakemelding, og fornyer resept raskt om jeg kontakter henne på Helsenorge.no.
De (flere) som jeg har blitt henvist videre til har bemerket at hun har skrevet svært gode henvisninger. Jeg har også fått et usedvanlig godt inntrykk av de andre på Fastlegehuset. De er blide og hyggelige, og jeg blir husket fra gang til gang.
Jeg har vunnet førstepremie i fastlegelotteriet!