Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegehuset

Kjipeste opplevelse jeg har hatt

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Du som pasient blir ikke trodd, han bruker voldsomt med krefter på å argumentere mot deg heller enn å lytte. Jeg er en sånn som pleier å forhandle ned en sykemeldingsandel for å kunne jobbe mer, men her ble jeg anklaget for at jeg prøver å karre til meg velferdsstatens midler. Ufin oppførsel og kjipeste opplevelsen jeg har hatt med helsevesenet. Han sa jeg var den eneste som mente å ha en ubehagelig opplevelse med ham, men jeg ser på siden her at det ikke stemmer. Hold dere unna!

Imøtekommende

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Forståelsesfull og grundig. Var nøye og gjorde notater. Følte meg godt ivaretatt, og er en god lytter.

Trygg og imøtekommende

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Han tar seg tid til å lytte og har alltid en hyggelig fremtoning. Jeg føler at han tar meg på alvor.

Imøtekommende

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Ble møtt med åpenhet. Så langt opplever jeg at hans intensjon er å være grundig og følge opp konstruktivt. Gav raske tilbakemeldinger på prøvesvar.

Verdens beste lege

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Gått til Gerd-Elin i mange år og kan ikke få skrytt nok.
Hun er empatisk, faglig dyktig, ydmyk, blid og et flott menneske.
Er så takknemlig for at jeg og barnet mitt får gå til denne legen. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og strekker seg mye lenger enn noen annen lege jeg har vært borti.
Her møter du et menneske som brenner for jobben sin, føler meg heldig!
De andre som jobber der er også veldig hyggelige, både sekretærer og sykepleiere.
Lokalene er gamle, men enkelt med parkering og sentralt beliggende på Strømmen. Det viktigste er menneskene som jobber der og de er enestående!