Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Fastlegehuset

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Dette er en lege som gjør langt mer enn man kan forvente for sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med Gerd Elin og føler meg veldig trygg i hennes hender. Hun tar nødvendige prøver og henviser ved behov. Hun undersøker deg nøye og sier ting som det er.
Jeg var nylig bekymret for prøveresultatene mine. Hun sendte meg da melding sent på kvelden med resultatene som var fine, slik at jeg så snart som mulig slapp å bekymre meg. Dette er virkelig unikt og viser at hun har en stor evne til å utvise empati. Man får time raskt ved behov og alle som jobber på kontoret er veldig hyggelige. All kontakt med kontoret kan gjøres digitalt, noe jeg syns er veldig positivt. Har bare gode ting å si om Gerd Elin og Fastlegehuset.

Dårlig

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Viser lite forståelse eller sympati for sin pasient, opplever at hun ikke lytter til hva mine problemer og ikke heller virker Interessert i å finne en løsning. Nekter å henvise videre når det tydelig fremstår behov for det.
Anbefales ikke å gå til, har null forståelse for at det å være lege er mer enn bare det teoretiske

Meget dyktig

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

En meget informert og dyktig lege. Sier som det er på godt og vondt. Får ting gjort, Anbefales på det sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

En lege med lite medisinsk kunnskap. Får ikke gode råd og behandlig om man havner hos henne. Vært der ca 3 ganger ila 1 år med både meg og mine 2 barn. Opplever at hun ikke undersøker engang der det er nødvendig med undersøkelser. Ville ikke anbefalt denne legen.

Vanskelig å få time når man trenger

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Dyktig lege, men veldig vanskelig å få time, vanskelig å få kontakt med sekretær som tar imot forespørsel om time.