Michele Barros Viana

Legene på Brygga

2013

1 person

Legene på Brygga Telefonnummer69 21 19 1069 21 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 20 1767 Halden
Michele Barros Viana er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Michele Barros Viana

Anbefaler å velge noen andre som lege

Har vært hos Michele i flere omganger. Siste fikk jeg noen dårlige prøveresultater. Beskjeden var å komme tilbake om 14 dager så skulle hun ha en plan for hvordan man skal gå frem videre. Når jeg kom tilbake husket hun ikke hvem jeg var eller at jeg hadde vært der tidligere og stilte de samme spørsmålene som sist. Hun ga meg også de samme prøveresultatene som sist jeg hadde vært der og hadde da ingen plan eller fremgangsmåte. Ble møtt av "du må ikke tro du er den eneste som har disse plagene" og "huff, du er jo så ung". Har også to ganger blitt lovet resept for så å komme på apoteket og de hadde ikke mottatt noen resept. Har generelt opplevd at hun ikke har hatt respekt for meg. I tillegg generelt vanskelig å få kontakt med legesenteret da de kun kommuniserer via sms.

God og dyktig lege

Har egentlig en Anne lege ved samme legesenter men hatt Michelle noen ganger som vikar eller ved hast. Hun lytter, sjekker, henviser og hjelper alt hun kan på en rolig og vennlig måte. Selv om hun er utenlandsk snakker hun meget godt norsk og lever i norsk system. Ikke alle nye landsmenn som er leger gjør det! Anbefales.