Nadeem Asjid

0 av 2000

Nadeem Asjid er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Uerfaren og uempatisk

Jeg oppsøkte Nadeems vikar som heter [navn fjernet av moderator]. Det var ikke et ok møte. Han fremsto som uerfaren og med lite empati. Han var i tillegg uforskammet og arrogant. Anbefales ikke.

Meget dyktig | Veldig fornøyd

Jeg er veldig glad av han som legen min. Alltid tilgjengelig til når jeg har behov. Han henviser når det trenger uten noe tvil. Han er flink og ta vare pasienter sin.

Dyktig lege

Veldig fornøyd med oppfølgningen. dyktig og ikke minst tar tid til sine pasienter. Hyggelige medarbeidere!

Flink!

Jeg har hatt dr. Asjid som fastlege gjennom tre svangerskap, og har vært veldig fornøyd. Han er veldig flink, han lytter og tar deg alvorlig. Han er også flink med barn.

Manglende tilgjengelighet

Etter ventetid på over ett år (bytte fra annen lege på senteret), ble jeg meget overrasket etter første legebesøk som var med en vikar. En uerfaren 29 åring er ikke det jeg byttet til. Da det er uvisst når Nadeem Asjid er tilbake igjen må jeg på nytt vurdere ny venteliste for skifte av fastlege.

Hei. Leit å høre at du opplevde dette, men jeg som alle andre mennesker blir nødt til å ta fri ved foreldrepermisjon, ferie, sykdom og pålagt kursing og sykehusetjeneste. Da har jeg ikke annet jeg kan gjøre enn å finne en vikar. Håper du forstår dette.

Besvart av Nadeem Asjid