Nadeem Asjid

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski
Nadeem Asjid er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Tryggheten

Det var skummelt å få en ny fastlege oppi min store kamp med psykiskhelse siden jeg var fornøyd med han jeg hadde, men Nadeem tok meg på alvor fra første stund. han satte av tid hver uke i noen uker for å bli kjent med meg for å vite hva slags hjelp han skulle gi meg. Det at han fikk meg inn på modum bad var en lifesaver. dette er nå tre år siden og han følger meg fortsatt godt opp og hjelper en med helse angst og SF får en bedre hverdag. Jeg kommer IKKE til å bytte han ut.

Fantastisk fastlege

Nadeem er den beste fastlegen jeg har hatt. Kunnskapsrik, forståelsesfull, godt humør. Utrolig trist å måtte bytte fastlege fra Nadeem pga flytting. Anbefaler han på det sterkeste!

Den beste i klassen

Nadeem er en lege som virkelig viser forståelse, bruker god tid og er en racer på oppfølging.
Selv for en hypokonder, er han en «lifesaver»! Jeg er utrolig glad for å ha han som min fastlege.
Anbefaler virkelig han på det sterkeste.

Meget dyktig, vennlig og forståelsesfull

Han går alltid grundig til verks og henviser med ekstra innsats for raskest mulig videre behandling.
Anbefales for både barn og voksne!

Kunnskapsrik og Dyktig

Dr. Nadeem er erfaren og dyktig lege med høyt kunnskapsnivå. Han lytter godt til pasienten, og gir en følelse av forståelse. Han følger alltid opp tester og prøvesvar, og er alltid oppdatert når man kommer inn døren. Meget fornøyd, Anbefales varmt.