Nadeem Asjid

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski
Nadeem Asjid er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Kjempeflink lege i Ski sentrum

Har bare positive ting å si om denne legen. Talentfull, faglig dyktig, har god tilgjengelighet og er lett å kommunisere med. Man føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor.

Effective

Nadeem is an excellent doctor. I found him very sharp in finding the actual problem quickly and treating it.

Topp lege!

Jeg har nylig fått Nadeem Asjid som fastlege, og er veldig glad for det. Han er imøtekommende og lett å prate åpent med. Han fremstår som veldig kunnskapsrik og en som tar jobben sin seriøst. Helt topp!

Positivt overrasket

Da jeg hørte at vi skulle få en ny lege var jeg først skuffet da jeg hadde et godt forhold til avtroppende lege. Men etter 2 besøk hos denne legen er jeg meget fornøyd. Han er alltid blid, tar seg god tid og lytter. Det er veldig viktig for meg som pasient. Og han er også veldig flink på å forklare ting.

Beste lege

Jeg er glad for at jeg har fått dr. Asjid som ny fastlege. Han lytter til meg og skaper tillit. Han nøler ikke med å være uenig med meg men tar seg tid til å overbevise og forklare. Han har hjulpet meg med å endre tankemønsteret mitt. Det har gjort hverdagen mye lettere for meg og gitt meg mindre plager.