Nadeem Asjid

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski
Nadeem Asjid er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Best doctor ever

I have just good things to say about Dr. Nadeem Asjid ! He really knows what he is doing, listens to you, explains things, gives the right treatment. Super nice with kids too. I have had several doctors before him, and I can say , he is the best so far! I can totally recommend him !

Oppriktig interessert og grundig

Har gått hos Nadeem Asjid siden 2015. Jeg er så fornøyd at jeg fikk inn hele familien i pasientlisten hans.
Han er god til å lytte, tillitsfull, interessert i deg som person og meget grundig. I tillegg er han veldig koselig og blid og har en naturlig og svært imøtekommende væremøte.

Solid og kunnskapsrik

Jeg har hatt noen konsultasjoner og er svært fornøyd. Han tar seg tid og lytter på hva jeg sier. Han forklarer også på en god og tillitsfull måte. Desverre er hans liste fylt opp ellers hadde jeg overført hele familien til han som fastlege. Han er rask med tilbakemelding på pasientsky mtp prøver og forværelset er raske med tilbakemelding på mine spørsmål.

Tillitvekkende og dyktig

Ny fastlege er alltid spennende, men denne gangen ble det en gledelig overgang. Han lytter, er rask til å få med seg ting, virker oppdatert. Vi har fått rask hjelp når det er noe uventet som skjer og han er flink med barna. Han virker som han både ser og hører pasienten og svarene han kommer med bekrefter det.

Dyktig og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Nadeem Asjid som lege. Han er nøye samtidig som han er rask og presis i sine vurderinger og konklusjoner. Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt og hørt på.