Nadeem Asjid

0 av 2000

Nadeem Asjid er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Vennlig og kompetent

Jeg har hatt gode erfaringer med Nadeem, jeg følte meg hørt og godt mottatt. Han er vennlig og virker som en flink lege. Det kan ta litt tid å få time, bare fordi han er booka en uke eller to fram i tid.

Fremstår som overfladisk og ukorekt

Fremsto for meg som særdeles ubehøvlet, overfladisk og presenterte seg ikke når han tok kontakt pr telefon.

Hei.
Det er leit å høre om din opplevelse.
Jeg må understreke at jeg selv er i permisjon fram til 5.februar 2024 og det må i så fall være vikaren min du har hatt konsultasjon med.
Jeg håper vi kan gi deg en bedre erfaring ved neste konsultasjon.

Besvart av Nadeem Asjid

Lite venting men rask konsultasjon

Veldig fornøyd med at når man først får en time, at man kommer relativt raskt inn. Derimot tar det veldig lang tid å få en time da det er lange ventelister.

Jeg er usikker på om jeg enda har fått møte min fastlege, da det har vært vikar siden jeg byttet til dette legekontoret,
Vikar er veldig hyggelig, men jeg opplever kanskje at løsningen kommer litt fortere enn hva problemet/utfordringen jeg har blir vurdert, og kan av og til gå ut og føle at jeg ikke ble helt lyttet til, eller
at løsningen blir halvveis eller ikke fungerer for meg.

Håper at dette kommer seg med tiden og at jeg har en annen opplevelse ved neste besøk.

Veldig fornøyd

Fornøyd med Nadeem som min fastlege, også veldig med [navn fjernet av moderator] som vikar for Nadeem. Veldig dyktig, tar seg god tid og følger godt opp! Opplevde å få tilbakemelding om blodprøvesvar seint på natten av [navn fjernet av moderator]. Dette viser hvor mye han legger i arbeidet sitt.
Veldig fornøyd!

Flink og hyggelig lege

Ble godt ivaretatt av [navn fjernet av moderator] (vikar for dr Asjid) da jeg var hos han tidligere i år. Blid og hyggelig lege.