Nadeem Asjid

Jernbaneveien 5-7 1400 Ski
Nadeem Asjid er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Solid og kunnskapsrik

Jeg har hatt noen konsultasjoner og er svært fornøyd. Han tar seg tid og lytter på hva jeg sier. Han forklarer også på en god og tillitsfull måte. Desverre er hans liste fylt opp ellers hadde jeg overført hele familien til han som fastlege. Han er rask med tilbakemelding på pasientsky mtp prøver og forværelset er raske med tilbakemelding på mine spørsmål.

Tillitvekkende og dyktig

Ny fastlege er alltid spennende, men denne gangen ble det en gledelig overgang. Han lytter, er rask til å få med seg ting, virker oppdatert. Vi har fått rask hjelp når det er noe uventet som skjer og han er flink med barna. Han virker som han både ser og hører pasienten og svarene han kommer med bekrefter det.

Dyktig og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Nadeem Asjid som lege. Han er nøye samtidig som han er rask og presis i sine vurderinger og konklusjoner. Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt og hørt på.

Kjempeflink lege i Ski sentrum

Har bare positive ting å si om denne legen. Talentfull, faglig dyktig, har god tilgjengelighet og er lett å kommunisere med. Man føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor.

Effective

Nadeem is an excellent doctor. I found him very sharp in finding the actual problem quickly and treating it.